Twijfel

24-04-2009 12:54 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
x
Wil hij jou wel nog terug dan?

Kan het zijn dat je twijfelt, omdat je denkt dat bijvoorbeeld dat praten wat nu wel goed gaat, weer anders gaat als jullie het weer gaan proberen?

Voor mezelf houd ik me bij relaties aan de regel; Bij twijfel, niet doen. En dat geldt ook voor het aangaan van een relatie.
Bij twijfel niet inhalen. En anders: volg je hart.

Heel veel succes!
Volg je hart. Dat klopt.
Even een tijdje helemaal geen contact meer hebben en kijken wat je dan voor hem voelt?

Misschien is dat een optie voor je?

En inderdaad volg je hart.

Succes
Denk je dat je nog van hem houd? Het is logisch dat je in deze situatie nu twijfelt ,bij mij is het goed gegaan,ook twijfel en toch na een jaar weer bijelkaar .[al ruim 25 jaar]

Mijn gevoelens waren gewoon te sterk ,sterker dan de twijfels om weer een relatie aan te gaan .

Heb in mijn relatie daarna nooit meer twijfels gehad

Als je echt nog veel voor hem voelt ,zou ik ervoor gaan !

Succes
x
Herkenning hier ,vooral de zwarte tijd en de twijfel die bij mij uit angst voortkwam .Angst om weer op mijn bek te gaan .

Mijn partner had die twijfel niet gelukkig .

Niemand kan bepalen waar je goed aan doet Miss ,soms moet je een risico nemen en dicht bij je gevoel blijven ..het hangt eraf hoe zwaar dat gevoel voor jou weegt

Mijn omgeving was er erg op tegen toen ik weer wat met partner begon ,dat voedde mijn onzekerheid nog meer .
Moeilijk, maar toch hoor ik veel positieve dingen in je post. Hij is veranderd sinds hij alleen is, in positieve zin. Je hebt hem ontzettend gemist in die tijd. Je kunt nu wél goed met hem praten, mogelijk heeft hij ook veel nagedacht nadat je het had uitgemaakt en is hij daardoor toch veranderd en begrijpt hij jou beter. Je hoort het best vaak dat mensen na een lange relatie (vaak al begonnen op jonge leeftijd) een tijdje alleen zijn en elkaar weer terugvinden. Waren jullie ook jong?

Je kunt het ook voorzichtig opbouwen, niet huppakee gelijk vol erin stappen en elkaar dagelijks zien. Geef jezelf een soort 'proeftijd' om te kijken hoe het voelt. Maar goed, luister vooral naar je gevoel en ik denk dat ik het wel een kans zou geven...
Ja, wat zegt je omgeving?? Die hebben er vaak goed zicht op.
Mijn omgeving en zijn omgeving niet in onze situatie Curly.Als we daar naar hadden geluisterd waren we nu niet bijelkaar......

Soms moet je meningen van andere [die zeker goed bedoeld zijn ] naast je neer kunnen leggen
Mijn omgeving en zijn omgeving niet in onze situatie Curly.Als we daar naar hadden geluisterd waren we nu niet bijelkaar......

Soms moet je meningen van andere [die zeker goed bedoeld zijn ] naast je neer kunnen leggen
oeps een keer teveel
x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven