Napraattopic deel 128
vrijdag 17 april 2020 om 00:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 9 mei 2020 om 20:08
Ik was net als anderen aan het vertellen wat ik had gegeten, en ik vond het leuk dat de snackbarmedewerker friet opschreef als patat. Sorry hoor dat er 20 mensen op moesten reageren, ik wou gewoon iets grappigs vertellen.
Vandaag pasta met bolognesesaus met heel veel groenten er in

zaterdag 9 mei 2020 om 20:10
Zo blijft het hier een beetje aan de gang hè, anders valt het stil.Marana schreef: ↑09-05-2020 20:08Ik was net als anderen aan het vertellen wat ik had gegeten, en ik vond het leuk dat de snackbarmedewerker friet opschreef als patat. Sorry hoor dat er 20 mensen op moesten reageren, ik wou gewoon iets grappigs vertellen.

Life is short. Eat dessert first.

zaterdag 9 mei 2020 om 20:11
Laat toch joh. Sommige mensen willen nou eenmaal zaniken anders leven ze niet.
zaterdag 9 mei 2020 om 20:17
Dank jullie wel!
Ja ik ben nu inmiddels 24 weken zwanger van mijn 2e kindje. Mijn eerste is er niet meer maar voor altijd bij mij. Ik vind het allemaal rete-spannend maar gelukkig een hele lieve man en een geweldig forum waarin ik mijn ei kwijt kan. Ben echt heel blij met alletwee.
en tuurlijk kom ik weer terug! Ik laat mij door zo'n zwangersaurus echt niet de les lezen. Ik ben weer terug en hoe!
Nogmaals jullie zijn lief!

Ja ik ben nu inmiddels 24 weken zwanger van mijn 2e kindje. Mijn eerste is er niet meer maar voor altijd bij mij. Ik vind het allemaal rete-spannend maar gelukkig een hele lieve man en een geweldig forum waarin ik mijn ei kwijt kan. Ben echt heel blij met alletwee.
en tuurlijk kom ik weer terug! Ik laat mij door zo'n zwangersaurus echt niet de les lezen. Ik ben weer terug en hoe!
Nogmaals jullie zijn lief!

Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.

zaterdag 9 mei 2020 om 20:47
zaterdag 9 mei 2020 om 20:58
Ik vond het grappig. Je hoeft je niet te verontschuldigen. Nouschi houd niet zo van posts die over eten gaan. Dit is napraat dus als jij of andere forummers het over eten wil hebben is dat prima. Ik houd niet van voetbal dus als het hier op napraat over voetbal gaat dan ga ik hier ook niet zeuren dat het over voetbal gaat omdat ik dat niet leuk vind.Marana schreef: ↑09-05-2020 20:08Ik was net als anderen aan het vertellen wat ik had gegeten, en ik vond het leuk dat de snackbarmedewerker friet opschreef als patat. Sorry hoor dat er 20 mensen op moesten reageren, ik wou gewoon iets grappigs vertellen.
Bifteki, gyros, Griekse pita en Griekse salade.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zaterdag 9 mei 2020 om 21:00
zaterdag 9 mei 2020 om 21:01
Cali orexi!charlottew88 schreef: ↑09-05-2020 20:58Ik vond het grappig. Je hoeft je niet te verontschuldigen. Nouschi houd niet zo van posts die over eten gaan. Dit is napraat dus als jij of andere forummers het over eten wil hebben is dat prima. Ik houd niet van voetbal dus als het hier op napraat over voetbal gaat dan ga ik hier ook niet zeuren dat het over voetbal gaat omdat ik dat niet leuk vind.
Bifteki, gyros, Griekse pita en Griekse salade.
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.

zaterdag 9 mei 2020 om 21:16
Hier was het vandaag diepvriespizza's, Man kwam thuis met iets vegans voor mij, zonder kaas, dus ik had zo mijn reserves. Maar dat ding was zo gruwelijk lekker, ik had er nog wel één of twee gelust 
Dr. Oetker was het, een rosso vegetale van de Ristorante lijn. Ik word nog eens een verstokte veganist

Dr. Oetker was het, een rosso vegetale van de Ristorante lijn. Ik word nog eens een verstokte veganist

zaterdag 9 mei 2020 om 21:54
Dat mis ik dus wel. Griekenland.
O ja, Nederland ook, maar dat duurt niet zolang meer.
Life is short. Eat dessert first.