Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II

11-03-2009 14:42 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten :-)

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!

Poffertjes

naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010

31 augustus vlk

10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010

4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010

25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009

28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010

1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010

21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november

26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009

Hierbij een nieuwe poging!
Poffer wat GOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED. Helemaal terecht zo'n eGo bericht (geen echo he ).

Ik ben helemaal blij voor je!!!!

Meiske, die meiden op dat andere forum moet je maar niet serieus nemen. Die hebben echt geen inlevingsvermogen zeg!

Liedje, ik ken 'de kringen waarin jij verkeert' wel een beetje. Mijn familie is ook gelovig en de een wat strenger dan de ander zeg maar. Jammer dat sommige mensen zo makkelijk voor anderen denken. Laat je er maar niet teveel door leiden zou ik zeggen... Met die extra 'druk' kan je toch niks...

Voor wat betreft je cyclus zou ik het niet weten. Misschien was het een uitzondering. Misschien niet. Je zou ovutesten kunnen overwegen als je het echt wilt weten, maar dan nog kan je daar niet echt iets mee.

Paulita, gaaf hoor zo'n eerste 'babyfoto'. Ik zal onze hyves in de gaten houden!!

Toadette, heel veel plezier. Ik hoop dat je 'voorspelling' uitkomt. Meer zijn altijd goed!
if we all light up, we can scare away the dark...
@tatli.. haha wat slecht die type fout...Ik heb zo snel zitten typen dat ik er niet meer over nagedacht heb...
Ik ken het poffer Soms gebeurt dat gewoon...zo stom om dan terug te lezen... Je bent zeker helemaal hyper nu?
@tatli, hoe raad je het... helemaal hyper gewoon... Ik riep al hier bij mijn huidige opdracht of ze nog rotklusjes hadden want vandaag is mijn humeur niet te verpesten door dit goede nieuws :-)
@poffertjes, gefeliciteerd!!!!! echt super nieuws voor je! Je hebt het verdiend hoor!!!:)

@meiske, laat je niet door andere bepraten wat wel of wat niet goed is, gewoon doen wat jullie zelf willen! strakjes lekker van je vakantie gaan genieten, wanneer gingen jullie nou?

@toad, een hele fijne vakantie!!!! en doe voorzichtig he, niks breken!

@paulita, 22 mei heb ik mn echo. precies over 4 weken vandaag, ben vandaag 6 weken.

Ja leuk als je je echo op hyves zet, ik wil hem ook erg graag zien!

Hier vannacht weer een buikpijnaanval gehad, vreselijk doet zo n pijn!!! daarna 2 uur wakker gelegen van een echt keihard zoemende mug!!! lekker nachtje dus haha. Nog 1 late dienst en dan weekend!!
@toad, inderdaad een fijne vakantie! Geniet er lekker van!

Gr. Poffer
quote:Poffertjes schreef op 23 april 2009 @ 21:44:

@meiske, ik sluit me aan bij Liedje. Alles op zijn tijd en jullie moeten je goed erbij voelen! En lekker genieten van je vakantie! Die hebben jullie verdiend en dan al bijna beginnen met je nieuwe baan. Heb je er al zin in?

Ten eerste: gefeliciteerd met jouw goede nieuws! Nu hopen dat je het assessment goed doorkomt. Maar dat lijkt mij wel.

Ik heb nog geen zin om te werken. Dat komt gewoon omdat ik me weer helemaal in moet werken enzo.
quote:peach82 schreef op 24 april 2009 @ 09:03:

@meiske, laat je niet door andere bepraten wat wel of wat niet goed is, gewoon doen wat jullie zelf willen! strakjes lekker van je vakantie gaan genieten, wanneer gingen jullie nou?

Ik bepraat het me niet meer aan. Dat heb ik gedaan, toen ik erg onzeker was. Maar nu doe ik wat ik wil (of wat mijn man en ik willen in dit geval). We gaan vanavond na de files weg. En we komen 1 mei in de loop van de dag terug.

Er is draadloos internet in de bungalow, dus misschien dat ik van de week nog in log. Maar ik ga niets beloven, want het is wel vakantie.

Vervelend dat je een slechte nacht hebt gehad met je buikpijn en een mug! Ik hoop dat je gauw weer goed kan slapen.
@ Poffer!!!

Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Supernieuws!

@ Paulita: Leuk zo'n echo!

Vanmorgen de HA weer gebeld, maar nog steeds geen uitslag van de kweek. Ik vermoed dat de kweek gewoon kwijt is. Moet de 7e weer terug, dus zie wel of de kweek dan wel boven water is!

Ben vanmorgen ongesteld geworden! Paar dagen eerder. Loop weer in mijn ritme van 28 dagen gemiddeld! Poffer, kan je mijn datum aanpassen naar 22 mei?
Zo ik meld me weer even ;)

Druk geweest met kinderfeestje dochter en traktatie op school. Wat een geregel, maar wel heel erg leuk om J zo te zien stralen, heerlijk! We hadden de kinderen geschminkt en verschillende spelletjes gedaan en lekker gegeten. De foto van het schminken staat op m'n hyves.

Ben hierdoor minder met m'n cyclus bezig geweest, maar dat vin dik niet erg. Het klussen hebben we wel gedaan haha en dat is nou net het belangrijkste. Vandaag pas op dag 11..

@Poffer; gefeliciteerd meid, super!!! Zo te lezen komen de dingen nu weer + op je pad, houden zo!

@Paulita, wat fijn dat de echo helemaal goed en mooi was! Ben er benieuwd naar, hij staat nog niet op de hyves he! ;)

@Peach; Balen joh van die buikpijn aanvallen, hoop dat ze snel weg blijven!

@Meiske; ik heb geloof ik wat gemist, maar waarvoor precies moet je man naar het ziekenhuis, gewoon om controle te doen w.b. zaad?

@Toa; wat balen van je dochter! Ik hoop dat jullie snel je weg hierin kunnen vinden.

En natuurlijk een hele fijne vakantie!!!!

@Tatli; en ga je nog zaterdag? Lastige situaties hoor. Als je het zelf ziet zitten en wil, zou ik gewoon gaan. Mensen stellen het zeker op prijs, dat weet ik ook uit eigen ervaring helaas.

@Meis; sterkte met de misselijkheid!!!

@Liedje; volgens mij kan dat bloedverlies idd komen doordat je zo lang niet ongesteld bent geweest (spotting heet dat toch?) En ik zou op je slijmproductie letten, daaraan kun je toch ook merken wanneer je vruchtbare periode is? Volgens mij hoef je geen langere cyclus te hebben nu hoor. T kan wisselen.

Fijn weekend allemaal en geniet van deze heerlijke dag!
Meiske, geniet van jullie vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En joeppie voor Poffer, echt super.

Gistermiddag na het eten weer een uurtje op bed gelegen (was weer zo misselijk) en gisteravond op het werk alleen soep gegeten en water gedronken. Dat bleef er gelukkig in.

Vanmorgen werd ik met een dicht oog wakker (netelroos) dus ik typ en lees niet veel vandaag. Met een oog is dat erg vermoeiend.

Allemaal een fijn weekend, geniet ervan!
@Poffer. SUPER GEFELICITEERD!! Succes met het assesment!

@Toadette, fijne vakantie. En succes met jullie nieuwe eetpatroon. Dat lijkt met best lastig! Wat goed dat jullie er zo positief op reageren, dat is het beste!

@Poffer. Ik wil liever nog niet aan de ovutesten. We kijken wel. Ik heb met voorgenomen om pas na een half jaar tot een jaar aan testen te gaan beginnen.

@Paulita. Soms als je chago bent is het wel vervelend. Anders kan ik er wel om lachen hoor. Dan zeg ik: Nee hoor ik heb gewoon teveel chips gegeten. Ik vind het echt niet netjes als je zoiets vraagt.

@Tatli. Ik verkeer middenin de kringen. Soms is het lastig. Maar wij proberen zoveel mogelijk voor onszelf te denken en niet iets te doen omdat anderen dat ook doen. Op mijn vrijgezellenfeest kreeg ik een groot blad met daarop allemaal tips van mijn vriendinnen en (schoon)zussen. Mn zus schreef daarop: doe niets omdat het hoort, maar doe iets vanuit je hart. Er wordt bij ons vaak iets gedaan omdat het hoort of uit traditie. Ik hou daar niet van, ik wil argumenten weten.

@Meiske... Jij ook een hele fijne vakantie, ga er maar lekker van genieten met elkaar!

@Muppet. Je kan snel weer aan de volgende ronde gaan beginnen. Hopelijk vinden ze de kweek nog!

@Giorra. Ik had de foto van de week gezien ja! Leuk idee voor een feestje!

@allemaal. Ik lig uitgeteld op de bank. Met mega zere rug en voeten van het staan de hele morgen en halve middag. Twas super leuk, maar ook altijd erg intensief. De kinderen zijn mega druk! Maar ach dat hoort er bij! Geniet van het lekkere weer allemaal. Ik ga dat morgen weer doen!

Liefs liedje
Even heel kort:

Poffer gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ik bedoel het contract tekenen is alleen nog een formaliteit!

Toad hele fijne vakantie toegewenst! Echt gek dat het deze week in de sneeuw zit!

Later meer van mij! Iedereen alvast een fijn weekend!
@ paulita wat heerlijk dat je de hele dag naar jullie kindje kan kijken. Bijzonder die 3d echo's! Hoe is het nu met je energie? Klopt het als ze zeggen dat na de eerste 3 maanden je helemaal top of the world voelt?

@ liedje Ik had mijzelf ook voorgenomen om pas na een halfjaar met ovu testen te beginnen. Maar ik moet je zeggen, alles duurt nu al zolang, als ik ooit nog eens ongesteld word, dan ga ik ook ovu-en!

@ peach&meis echt al zwangerschaps kwalen! Aan de ene kant natuurlijk heel vervelend, maar aan de andere kant wel de bevestiging van dat mini mensje in jullie buik!

Hier gaat het niet geweldig met mijn mond en kies. Het doet pijn pijn pijn en de zwelling is nu zo groot dar mijn hele gezicht vervormt is. Ben nog wel lekker aan de ibuprofen want test was uiteraard negatief.

Excuus voor dit ietwat negatief berichtje van mij, maar bij mij is de zon even achter de wolken verstopt!!
@korrel, ach wat rot voor je zeg!zo n grote zwelling? dat is toch niet goed lijkt me? wanneer moet je terug?

@muppet, het is te hopen voor je dat ze die kweek nog terug vinden, het zou wel heel slordig zijn hoor!

@poffertjes, hoe is het met jou, je zal wel een heeeeeel goed weekend hebben denk ik : )

@liedje, kan me voorstellen dat je doodmoe bent na zo n dag met drukke kids! aan ovutestjes moet je gewoon beginnen wanneer je je daar goed bij voelt...Ik wilde het eigenlijk ook niet doen, maar ik werd toen wel nieuwsgierig of ik een eisprong had. Bij mij heeft het goed uitgepakt want het was die maand raak, maar dat is denk ik gewoon toeval. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt!

@giorra, wat goed dat je minder met je cyclus bezig bent, wanneer je het niet vermoed is het zomaar raak strakjes!

@meiske, fijne vakantie, volgens mij vertrek je deze dagen of ben je al weg!?

@meis, hoe gaat het met je oog? fijn dat eergisteren je eten er wel in bleef. Lijkt me echt zo vreselijk als je steeds moet overgeven...

Ik had vannacht een krampvrije nacht...heeeeeerlijk was dat zeg:)

iedereen een fijn weekend!!!!
@muppet, dat zou toch jammer zijn als ze je kweek kwijt zijn. Hopelijk komt hij snel nog boven tafel! Ik heb in ieder geval je NOD datum aangepast in het tabel!

@giorra, thanks! Dat idee heb ik eindelijk een beetje! Daar was ik wel even aan toe in plaats van alle negativiteit! Maar wat goed dat het feestje geslaagd is van je dochter! Hopelijk voelde ze zich helemaal een prinses (net zoals het vrouwtje op je beeldscherm).

@ meis, jemig wat vervelend... hoe is het nu met je oog? Blijf je daar lang last van houden of valt het mee? Wel lekker dat je nu wel wat eten vast houdt!

@ liedje, geniet lekker van het weer vandaag! Ik ga het ook zeker doen. Lekker op stap vanmiddag met een vriendinnetje en haar kids (half jaar en 2 jaar). Ze gaan thuis de tuin veranderen dus dan is het handiger om even weg te zijn. Want die grote man van twee gaat natuurlijk heerlijk in de weg lopen dan!

@ korrel, wat balen dat je zo'n last heb van je kies.... Begrijpelijk dat je dan even een baalmoment hebt... hoe is het vandaag? Is de zwelling al wat aan het slinken?

@tatli, hoe is het ermee vrouw? Ga je vandaag nog naar de begrafenis?

@allen, trouwens nog leuke plannen voor koninginnedag? Ik ga dit jaar naar Den Bosch. Eens kijken of daar de Brabantse gezelligheid gevonden kan worden

Groetjes en geniet lekker van vandaag!
@peach, wat super dat je vannacht beter geslapen hebt! Hopelijk is het nu klaar met de pijnlijke krampen. Mijn weekend is inderdaad lekker! Mooi weer, baan in het vooruitzicht, Koninginnedag vieren, lekker genieten, heerlijk....
@Sterkte meis!

@Liedje; ja was zeker leuk dat schminken op het feestje, de kinderen vonden het geweldig en het is een goede tijds invulling. Ja kinderen zijn druk zo bij elkaar he! Ik werk als overblijfmoeder op school en ben dan na 1,5 uur al moe ervan haha.

@Korrel; dat klinkt pijnlijk ja, het is echt heel naar kiespijn, ik hoop dat het snel beter gaat en dat het zonnetje weer voor je gaat schijnen!

@Poffer; ja het mag dan ook wel bij je die positiviteit, ik hoop dat het alleen maar doorzet!

Ja mijn dochter heeft enorm genoten. Ik vroeg wat voor cijfer ze gaf voor het feestje. Ze antwoordde: honderdduizend miljoen en tachtig duizend. Grappig he.

@Peach; fijn dat je een krampvrije nacht hebt gehad! Houden zo!

En ja ik vind het beter zo om minder met mijn cyclus bezig te zijn, het geeft me meer rust. En ja wie weet is het straks raak.
Meis, wat eng met je oog joh! Doet het veel pijn? Beterschap!

Korrel, meisje toch wat een pech alweer. Ik snap dat je even down bent, maar hou de moed erin he?

Peach, ik hoop dat je de ergste krampen gehad hebt. Lijkt me super pijnlijk en eng ook.

Ik ben niet meer naar de begrafenis geweest, omdat mijn andere collega ook niet ging. Ik vond het een beetje eng in mijn eentje, ik ken verder niemand van haar familie of vrienden. Bovendien moet ik altijd zo hard huilen op begrafenissen. Moest zelfs thuis al huilen vandaag toen ik er bij stil stond. Ik ga komende week wel bij haar langs, dan kunnen we ook echt praten of iets gaan doen. Dat leek me uiteindelijk beter dan naar Groningen rijden en haar toch niet echt kunnen spreken of steunen.

Verder ben ik aan het wachten op mijn NOD. Mijn ovulatie was vandaag ongeveer 12 dagen geleden. Als mijn cyclus verder normaal is zou ik dus a.s. maandag ongesteld moeten worden in plaats van eind deze week. Ik denk dat mijn eerste cyclus even extra lang was en mijn normale cyclus eerder tussen de 33 en 35 dagen ligt. Dat herinner ik me ook van mijn pilvrije periode. Ik ben er relaxed onder, voel deze keer helemaal niks, ben niet extra moe, geen rommelende darmen, niks. We gaan het zien komende week. Toch wel weer een beetje spannend!!
Oja zojuist heb ik even lekker geld uit gegeven:

- weekendje luxemburg geboekt

- heel veel kleding online bij elkaar geshopt
@Tatli. Heerlijk dat je een weekendje heb geboekt. En nog kleding ook! Geweldig! Bij mij zit dat er niet in deze maanden. Paar grote rekeningen gehad, en nog te betalen. En nog een kapotte auto. Ik ben niet zielig hoor

Ik kan me goed voorstellen dat je niet naar die begrafenis bent gegaan. Het staat toch ver bij je vandaan. Wel heel goed als je gewoon van de week naar haar toe gaat. Daar heeft ze meer aan, en je kan dan meer voor haar doen!
Ja het was weleens lekker om even niet na te hoeven denken. Toen mijn man net in NL was hadden we heel veel extra kosten en ik verdien goed maar we deden de eerste tijd best heel voorzichtig. En nu hebben we opeens meer dan we dachten
@Tatli. heerlijk toch. Ga er maar lekker van genieten!
Wat is het hier rustig. Waar zijn jullie allemaal dames
Inderdaad, ik heb ook al een paar keer gekeken. Maar nu moet ik bijna weg Jullie zijn toch niet aan het genieten van dit weer Want dat is niet zo heel prettig hier...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven