NIET groepje
dinsdag 28 april 2009 om 13:15
dinsdag 28 april 2009 om 13:18
dinsdag 28 april 2009 om 13:34
Oh wat is Boeddha toch een knuffie. Arm ding krijgt ook na een leven hard, gruwelijk hard werken zoveel voor zijn kiezen. Zo zielig vind ik het. Hij zou van zijn pensioen moeten genieten maar een en al ellende voor die schat. voor Boedd.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 28 april 2009 om 14:30
Mmm ziet er lekker uit Engie. Laatst keek ik het kookprogramma The Taste of Life, in jordanie, maar daar hadden ze op het rijstgerecht een hoofd van een lam gelegd, daar werd ik wel een beetje onpasselijk van. Ja ik weet het, hypocriet, maar vond het heel naar om te zien.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 28 april 2009 om 16:36
dinsdag 28 april 2009 om 16:46
quote:borodini schreef op 28 april 2009 @ 16:32:
hahahahahaa engie, waarom strijk je dan ook de shirts van je vriend ? , en wat is de schade ?
ach, af en toe ben ik eens lief en strijk ik zijn shirts...ook omdat ik verder nix te doen heb eigenlijk...
t is zo'n heel dun zwart t-shirtje, en nu kan je op de achterkant dus een klein streepje zien van waar het dus te warm was voor de stof...
heb m opgevouwen en onder op de stapel gelegd
Marels, ik hoop dat je snel wat hoort!
hahahahahaa engie, waarom strijk je dan ook de shirts van je vriend ? , en wat is de schade ?
ach, af en toe ben ik eens lief en strijk ik zijn shirts...ook omdat ik verder nix te doen heb eigenlijk...
t is zo'n heel dun zwart t-shirtje, en nu kan je op de achterkant dus een klein streepje zien van waar het dus te warm was voor de stof...
heb m opgevouwen en onder op de stapel gelegd
Marels, ik hoop dat je snel wat hoort!