Hoe was jouw test?
zondag 14 juni 2020 om 23:50
Morgen bel ik de GGD, waarschijnlijk moet er getest worden, ook mijn dochter van 11.
Ik lees verschillende verhalen over hoe de test afgenomen wordt. Ben benieuwd naar ervaringen, ook bij kinderen.
Viel het mee of tegen?
Dochter ziet er nogal tegenop, vooral dat het staafje zover de neus in gaat.
Ik lees verschillende verhalen over hoe de test afgenomen wordt. Ben benieuwd naar ervaringen, ook bij kinderen.
Viel het mee of tegen?
Dochter ziet er nogal tegenop, vooral dat het staafje zover de neus in gaat.
I wanna live my life with the volume full!
maandag 15 juni 2020 om 00:22
maandag 15 juni 2020 om 06:22
Mijn 5-jarige is gisteren geweest. Keel vond hij niet zo fijn door het kokhalsreflex, neus vond hij alleen maar kietelen. Ik heb hem er daarna niet meer over gehoord.
Voor kinderen nemen ze langer de tijd. Ze laten duidelijk zien wat ze gaan doen en hij kreeg een oorkonde. Hoorde van iemand van 10 jaar dat ze dat bij haar ook deden.
Voor kinderen nemen ze langer de tijd. Ze laten duidelijk zien wat ze gaan doen en hij kreeg een oorkonde. Hoorde van iemand van 10 jaar dat ze dat bij haar ook deden.
maandag 15 juni 2020 om 14:23
Als je belt met het landelijke nr, kun je dan gelijk langskomen etc?
Ik zit ontzettend te twijfelen of ik moet bellen. Voel mij niet doodziek, maar ben wel benauwd (dacht eerst hooikoorts, maar helaas), hoofdpijn en algeheel griepachtig gevoel.
Ben wel gewoon thuis aan het werk. Dus niet echt ziek. Koorts niet.
Ik zit ontzettend te twijfelen of ik moet bellen. Voel mij niet doodziek, maar ben wel benauwd (dacht eerst hooikoorts, maar helaas), hoofdpijn en algeheel griepachtig gevoel.
maandag 15 juni 2020 om 14:26
Het is natuurlijk wel afhankelijk van de drukte in jouw regio maar in principe zul je vandaag of uiterlijk morgen getest kunnen worden. Met jouw klachten zou ik zeker bellen voor een test! Zeker bij (ook is het maar lichte) benauwdheid.rozekoek1988 schreef: ↑15-06-2020 14:23Als je belt met het landelijke nr, kun je dan gelijk langskomen etc?
maandag 15 juni 2020 om 18:30
Meestal kun je wel binnen nu en een dag komenlindaapinda schreef: ↑15-06-2020 14:26Het is natuurlijk wel afhankelijk van de drukte in jouw regio maar in principe zul je vandaag of uiterlijk morgen getest kunnen worden. Met jouw klachten zou ik zeker bellen voor een test! Zeker bij (ook is het maar lichte) benauwdheid.
maandag 15 juni 2020 om 20:39
dinsdag 23 juni 2020 om 14:17
Nou ik vond het echt heel naar en heb nog een paar uur last van mijn neus gehad. Of de binnenkant van mn hoofd. Hoe ik het ook moet noemen. Nu was alles ook al geïrriteerd door hooikoorts etc. maar het is echt heel persoonlijk hoe de test "bevalt". Bottom line is natuurlijk dat dat eigenlijk niet uitmaakt omdat het gewoon "moet", ruk of niet ruk.machientje schreef: ↑21-06-2020 11:31Testen testen testen.. dat is het advies
Dus met jou klachten zeker doen!
Ik heb de test nu 5 keer gehad. Het is niet heel erg hoor! Neus is misschien wat gevoelig maar het is snel voorbij.
En hoezo 5 keer? Ik werk in de zorg maar heb hem pas 1 x gehad (gelukkig).
anoniem_371087 wijzigde dit bericht op 23-06-2020 21:00
0.29% gewijzigd
dinsdag 23 juni 2020 om 20:05