Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Ja zag Compu ook op hyves!

Ah en leuk dat hij erin zit!
quote:Star schreef op 28 april 2009 @ 21:06:

Ik had het drukker op een ander topic Suus

Welke? Missen we iets spannends?
Waar Suus ook al dagen zit
Ja heb hem al gevonden!
Ut zeik Down-topic.. Gezellig daar joh! Moet je ook heen komen.

(Star, lief dat je haar zo van repliek diende!)
Ging niet om lief zijn, maar werd echt pisnijdig.
Kan zijn, was toch lief
Zat zowat met open mond te lezen dat het nu zo ging. las eergisteren voor laatst daar...
Wel raar hoor, ik vind dat we hier op Viev toch over het algemeen best respectvol met elkaar omgaan, krijg je zo iets. Ik zie het natuurlijk vaker gebeuren (Parnell in het beruchte topic) maar toch schrik ik er wel weer van. Nou ja, ik voel me wel ok. Jessie en ik hebben leuk mailcontact. Waarschijnlijk proberen we een nieuw topic (ik zoek naar de juiste openingstekst/titel). Het lukt wel het van me af te zetten gelukkig.
Halloooo dan! Nou, wat een nare dingen hier toch weer

Niet hier maar op het forum. Ik ga het maar niet lezen, word altijd boos van dat soort dingen dus negeer het maar even.

Even ego, want ik ben net bijgelezen en Mijn Tent is Top begint:

Zangles was erg leuk! Ik was zenuwachtig ha ha. Voelde op een gegeven moment zelf een zweetdruppel mijn bilspleet ingelijden, hi hi. Ranzig.

Ging goed, ze lachte me niet uit. Ik moet nu de buikademhaling oefenen en I would stay van Krezip.

Laurens zei vanavond bij het naar bed brengen: mama, we hebben elkaar weer gevonden hè?

Ik moest heel hard denken, maar hij had het over de markt.

Heeft toch dus wel indruk gemaakt.

Ik zei: ja lieverd, en ik raak je nooit meer kwijt.

Snik.
Gelukkig maar Suus. Je hebt mail trouwens. En check de bijenkorf even voor een naamsuggestie waar Mamax en ik wel wat in zien. Trampoline geinstalleerd, gaaaaaaf! We komen langs zodra het gras het toelaat!

Bridges, ha, ik las het (reageer later), klinkt positief. Vakantie, yihaa! Lekker hoor.

Amalia, ik ben tegenwoordig ook de donderdag vrij, schept dat mogelijkheden voor een date?
Aaaah, wat lief Amalia, we hebben elkaar weer gevonden - smelt! Leuk dat zangles is bevallen (dat van die bilspleet negeer ik gewoon ). Wanneer komt er wat op youtube?!
Suus, wat was er toen met Parnell? Kan het me niet herinneren geloof ik. Werd die ook zo aangevallen?

Kan je het topic niet iets van 'ontzettend moeilijk beslissingen' noemen? En dan zet je in de OP niet meer dan 'vervolg op het zwangerschap na Down topic, hier verder'. Zoiets.

Aaaaaah die Laurens, wat een scheet!

Leuk van zangles
ieuw... druppels in bilspleet... dat wordt weer wakker liggen vannacht...
Nou word ik toch nieuwsgierig naar die topics....

Bam, yek amandelen eruit. Nou geloof me: dat lost écht wat op! Ik was 18 en niet blij. Snap niet dat ze dat er niet standaard uithalen bij 4 jaar. Maargoed, het moet gebeuren dus klaar.

Jin, overmacht, hylarisch!!
LOL Bridge!
Wij zijn gisteren nog met popje naar de dokter geweest omdat haar amandelen zo achterlijk groot zijn; hele strotje leek dicht te zitten. Ze is ook steeds onwijs aan het hoesten 's nachts. Gelukkig kon huisarts behalve dat ze inderdaad groot zijn, niets onrustigs zien.

Ze is sowieso niet lekker laatste tijd, verkouden, niezen, rode ogen en Veel Slapen en da's nou net niks voor mijn kind. Even in de gaten houden hoe het gaat want begin toch sterk aan hooikoorts (heb ik zelf, dus komt me bekend voor, symptonen bij kleine kinderen zijn echter vaak a-typisch) of aan iets Epstein Barr-igs (Pfeiffer bijvoorbeeld) te denken.
quote:bridges6 schreef op 28 april 2009 @ 21:48:

ieuw... druppels in bilspleet... dat wordt weer wakker liggen vannacht... Ik had het achterwege moeten laten he, die opmerking
Hè gets wat vervelend voor Ceetje...

Kan dat getest worden of zo? Bloed onderzoek of zo? Of willen ze daar nog niet aan?

Vriendin haar kind was ook steeds ziek (oorontstekingen dus wel iets heel anders) en zij had nu iets floradix achtigs (maar dan ander middel) en kind lijkt enorm op te knappen...
Hel, mail terug.
quote:amalia schreef op 28 april 2009 @ 21:54:

[...]

Ik had het achterwege moeten laten he, die opmerking ach, weet je... het is leuk als we over 10 jaar (of zoiets) met elkaar meeten en we terugdenken aan vroegah dat we het niet hebben over jouw make up na de bevalling maar over druppels in jouw bilspleet...
Star, wat rot voor Ceetje! Idd misschien wat homeopatisch proberen? Misschien zelfs even langs gaan bij homeopaat?
Ja kan wel getest worden, maar kijk het nog even aan.

Hoor namelijk van meer kindjes (Juul bijvoorbeeld ) dat ze ook erg moe zijn, dus kan natuurlijk ook goed een fase weer zijn.
Mijn Juul? Die is weer helemaal het vrouwtje hoor! Of Bam dr Juul?
quote:Suze2 schreef op 28 april 2009 @ 21:58:

Star, wat rot voor Ceetje! Idd misschien wat homeopatisch proberen? Misschien zelf even langs gaan bij homeopaat?Ik zou alleen niet weten wat. Volgens mij is er voor de hooikoorts achtige klachten nog maar weinig voor die kleintjes, anti-histaminen mogen ze nog niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven