ik heb hem uitgevraagd!! voel me net een puber....

26-04-2009 02:59 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal!

Wahhhh heb nog rode en warme wangen.... (heb ik normaal nooit). Ik heb een collega mee uit gevraagd....

ohhhh ik voel me net een puber....

Dit kan'm wel eens zijn!!!

ahhh dat gevoel..... lang niet gehad.....

Ohh wilde dit echt even met jullie delen.....

Alvast bedankt voor het luisteren lezen dus
Geniet je suf, je hebt het maar mooi gedaan dat mee uitvragen!\k geniet lekker met je mee!
Heerlijk gevoel! Enjoy!
Geniet er van

Veel plezier
Kan ik aannemen dat hij op je uitnodiging in is gegaan?
Helemaal leuk, alleen "Dit kan m wel eens zijn", lijkt me wat voorbarig. Je gaat daten, niet trouwen, en je weet nog vrijwel niks van hem, als je elkaar tot nu toe alleen op de werkvloer hebt gezien, toch..?

Have fun!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Stoer!! Leuk joh, laat wel even weten hoe het geweest is, wanneer staat de date gepland?
quote:Very Cherry schreef op 26 april 2009 @ 09:39:

Helemaal leuk, alleen "Dit kan m wel eens zijn", lijkt me wat voorbarig. Je gaat daten, niet trouwen, en je weet nog vrijwel niks van hem, als je elkaar tot nu toe alleen op de werkvloer hebt gezien, toch..?

Have fun!Met dat gevoel heb ik mezelf ook bij Mr Nilsson op de koffie uitgenodigd. En nu 17 jaar later ben ik nog niet weg. Dus het kán best
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 26 april 2009 @ 10:09:

[...]Met dat gevoel heb ik mezelf ook bij Mr Nilsson op de koffie uitgenodigd. En nu 17 jaar later ben ik nog niet weg. Dus het kán best Ja, hij dúrfde je misschien niet weg te sturen, dat is heel wat anders Pipje
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:nieuws schreef op 26 april 2009 @ 02:59:

Dit kan'm wel eens zijn!!!

Dit kan ook gewoon een leuke 1 of 2 malige date zijn waarbij je waanzinnige sex krijgt
YEEEAAAAHHHH!!!! You go girl!
Ha ha leuk jullie reactie's. Altijd verschillende meningen, heerlijk!

Ik heb me het afgelopen jaar suf gedate maar steeds met de insteek van de "we gaan echt wel waanzinige sex hebben" "maar verder vooral geen gedoe" dates.

Maar deze man is anders. Ik voelde de spanning al een tijdje (we werken misschien 2x per maand met elkaar). We waren alle twee een beetje aan het treuzelen bij het weggaan,... en buiten heb ik hem gevraagd of hij een keertje wat met me wilde drinken,....

Hij werd rood, ik ook (wat dus niets voor mij is) en wilde dat wel. Maar goed, het is waar, nee zeggen was voor hem geen optie op dat moment.... dus heb gevraagd of hij hyves had, nu kan hij zelf kiezen of en wanneer hij me toevoegd,.....

Achteraf denk ik natuurlijk dat ik direct iets had moeten plannen maar ik was veel te blij dat ie "ja leuk" had gezegd...

en nu maar afwachten......... ahhhh dit is echt nieuw voor mij!

Hi hi nee hoor ik ben geen 14
Zalig toch nieuws, gewoon lekker genieten van het gevoel toch. Veel plezier.....
STOERRRRRRRRRRR!!!!
Ik heb 14 jaar geleden ook de eerste stap gezet, nu zijn we alweer 12,5 jaar gelukkig getrouwd.

Geniet er van, ik hoop voor je dat het een superdate wordt.

Veel plezier
Hahaha cool! Enjoy!!! Not so bad om weer even 14 te zijn toch!
-
anoniem_66655 wijzigde dit bericht op 30-04-2009 09:40
Reden: Kinderachtige reacties
% gewijzigd
@Wiebenik: en hoest dan met je vriend? Is dat over?
Allereerst bedankt voor jullie medeleven!

Kreeg net een superlieve e-mail van'm dat ie mij zeker wel zag zitten maar rustig aan wil doen omdat zijn relatie net uit is (dat wist ik helaas niet...).

Nou ja we zullen zien,... vindt 'm helemaal te gek maar zit niet te wachten op een man in rouw, dan maar beter even rustig aan,...

Ik heb een lieve e-mail terug gestuurd,... heel open en begripvol Zal jullie op de hoogte houden van het verdere verloop!
@ Wiebenik81: de zomerkriebels,.... hi hi ja als het geen optie is samen weg te gaan dan hoop ik dat ze over vliegen,.... maar het is wel een lekker gevoel om even bij stil te staan, toch?!
quote:Wiebenik81 schreef op 28 april 2009 @ 20:51:

@Driffa:

Nee, das dus ook het grote probleem.. Uiteraard gebeurt er dus ook verder niets tussen collega en mij...

Ach ja, zomerkriebels, hoop maar dat ze van voorbijgaande aard zijn..Ik wil niet zeuren, maar is stoppen met smsen dan niet een verstandig idee? Zolang je ze voedt gaan die kriebels niet weg natuurlijk. Beetje lullig naar je vriend toe.
-
anoniem_66655 wijzigde dit bericht op 30-04-2009 09:41
Reden: Tja, wat moet ik zeggen, rare reacties
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven