Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

De mannelijke Juul
Ik hoor er inderdaad ook meer hoor. Hier is Ties beetje over de vermoeidheid heen sinds laatste 2 weken. Daarvoor ook erg hangerig...
quote:Star schreef op 28 april 2009 @ 22:01:

[...]

Ik zou alleen niet weten wat. .Dat zou je eens aan een homeopaat moeten vragen dus
Komt die make up na de bevalling weer naar voren, ha ha!

Star, klinkt niet leuk voor Ciara. Even na laten kijken idd. Sterkte ermee. Slaap jij wel door het gehoest heen?

Trusten.

Oja, hét vriendinnetje belde weer. Ik kon bijna ophangen zonder afspraak te maken! Maar toen kwam ie: okee, als we dan terug zijn bel ik wel even voor een afspraak goed.

Zucht... Nouja, in ieder geval weer wat uitstel.

Oh wat erg ben ik toch...
Star, misschien een rare vraag, maar als haar amandelen zo groot zijn moeten die er dan niet uit? Want daar krijg je ook al die klachten van zoals heel moe zijn (als ze groot zijn gaat de ademhaling moeilijk 's nachts met slapen) en kinderen worden sowieso erg kwakkelig als de amandelen te groot zijn. Wat zei de huisarts daarover dan?
Stressed is just desserts spelled backwards
ben trouwens echt kwaad op mijn katten.... ik had allemaal leuke bloemetjes ingezaaid, die moeten nog opkomen, gaan ze daar uitgerekend graven en dat stuk als kattenbak gebruiken wat doe je eraan? Ze hebben ook al een stukje kruidentuin ingepikt... lekker hoor...

Hee, weet je wie al lang niet meer geweest is? Crazydesi. Zou het wel goed gaan?
Goedemorgen!!

Lekkere katten heb je.
goedemorgen Bam!

Hoe gaat het met je keelpijn?
Je hebt gelijk Mal. Als iemand ff 06 stuurt op voornaamachternaam@hotmail.com sms ik ff. Vragen of alles wel ok is daar?

Fijne dag dames!
je hebt meel Suus
quote:Maleficent schreef op 29 april 2009 @ 08:12:

Star, misschien een rare vraag, maar als haar amandelen zo groot zijn moeten die er dan niet uit? Want daar krijg je ook al die klachten van zoals heel moe zijn (als ze groot zijn gaat de ademhaling moeilijk 's nachts met slapen) en kinderen worden sowieso erg kwakkelig als de amandelen te groot zijn. Wat zei de huisarts daarover dan?Dat dacht ik dus ook, maar ze gaan er pas uit als kindjes er last van krijgen als in ontstoken enzo.
nog steeds last, maar goed te doen.

Voor kleintjes hebben die amandelen toch een functie tegen weerstand ofzo?
Als ze te groot zijn of ontstoken dan zijn ze schadelijker dan het doel. Bovendien zit er nog een tongamandel ofzo die vangt ook veel op. Die blijft altijd zitten

sorry kokos, dat ik niet meer reageerde net. Ik kreeg telefoon.
Mamax, van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Morguh,

Mal, telefoontjes tussendoor moet ook kunnen. We hebben toch even gechat met elkaar.

Die katten.... Moet stiekem wel lachen, heb je kattenkruid gezaaid? Sita gaat ook elke keer precies bovenop een plant liggen (een bodembedekker, groengrijs, komen witte bloemetjes uit, weet de naam even niet), trekt ook op 1 of andere manier aan.

Suus, voor je meisje.

Tijd geleden inderdaad dat ik CD heb ge'smst. Ze had het druk met de kinderen en weinig tijd voor forum.

Bridges, lekker vakantie. Nog plannen?

Amalia, ooooh ook al zo'n lieve opmerking.

Mooi nummer van Krezip. Ga je 1x in de week op les?

Star, knuf voor je meisje.

Bam, hoi!

Ga nu echt. Geniet van het mooie weer en alvast een gezellige Koninginnedag meiden.
Mamax, hieperdepiep hoeraaaaa! Op naar de volgende 31, en dat het maar een fijne dag mag worden - het weer werkt in elk geval goed mee!

Star, he, wat sneu zo'n moeiig meisje. Hopelijk weet homeopaat raad.

Amalia, hmmmm, irritant! En als je nou gewoon de komende 6 maanden niet opneemt als ze belt (nummerhekenning)?

Pompidom, stralend zonnetje vandaag! Hopelijk morgen ook. Wat gaan jullie zoal doen? Vrijmarkten afstruinen? Mare heeft gisteren op het kdv aan iedereen verteld dat ze morgen op ene kleeedje voor het huis 'dr speelgoed gaat verkopen zodat ze een paard kan kopen. Dus ik ben morgen druk.
Mamax, gefeliciteerd met je verjaardag!

Hel, lekker kind Mare

voor mamax, en een fijne dag gewenst!
Wat een schattige hamster.
O en Malman en ik hebben vanavond een date (we hebben voor het eerst in tijden thuiszorg een avond) vanaf nu hebben we 2 avonden in de week maand om samen wat te doen. Dus, ik moet nu iets verzinnen, liefst low-budget films die draaien vond ik trouwens niks...
maleficent wijzigde dit bericht op 29-04-2009 12:30
Reden: 2 per week is wel erg veel lol
% gewijzigd
Oeeee wel man, Wolverine gaat vanavond in premiere, die wil ik wel zien

Vanavond al vrijmarkt? Kan je een rondje stad doen.
Volgens mij hier geen vrijmarkt. Denk even ergens wat gaan drinken ofzo. Ik ga nog even een stukje rijden in onze auto op een fabriekstereintje ofzo. Jonathan zit er nu toch niet bij in.
Jij gaat gewoon voor Hugh Jackman. Die film is verder bagger.
Hahahahah je hebt me door
Is het mooi weer daar nu? Lekker samen op een terrasje in de zon, heerlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven