Bikini Drama
vrijdag 26 juni 2020 om 11:29
Hoi!
Laat ik maar gelijk zeggen wat mij dwars zit, namelijk dat bikinis altijd verschuiven. Je hoeft maar in het water te springen of ik ben weer halfnaakt. Steeds weer aan de bikini sjorren zodat het goed zit. Ik vind het maar vervelend.
Nou heb ik laatst een sportbadpak gekocht, alleen deze doorschijnt en ik vind het veel gedoe om het op het strand uit te trekken. Tevens vind ik het ook niet heel sexy. Al moet ik zeggen dat ik mij in een bikini ook niet fijn voel.
Wat ik mij nu afvraag: hoe doen jullie dat? Verschuift jullie bikini ook zo of niet? Of draag jij een badpak?
Laat ik maar gelijk zeggen wat mij dwars zit, namelijk dat bikinis altijd verschuiven. Je hoeft maar in het water te springen of ik ben weer halfnaakt. Steeds weer aan de bikini sjorren zodat het goed zit. Ik vind het maar vervelend.
Nou heb ik laatst een sportbadpak gekocht, alleen deze doorschijnt en ik vind het veel gedoe om het op het strand uit te trekken. Tevens vind ik het ook niet heel sexy. Al moet ik zeggen dat ik mij in een bikini ook niet fijn voel.
Wat ik mij nu afvraag: hoe doen jullie dat? Verschuift jullie bikini ook zo of niet? Of draag jij een badpak?
vrijdag 26 juni 2020 om 13:34
vrijdag 26 juni 2020 om 13:38
vrijdag 26 juni 2020 om 13:50
Bedankt voor de tips Tickel! Die eerste vind ik best leuk. Kan toch bijna geen kwaliteit zijn, voor die prijs?
Daar zag ik wel deze, die ziet er ook wel uit alsof 'ie blijft zitten:
Ik heb er uiteindelijk een gevonden met open rug en bandje in het midden waarmee je een strik op de rug maakt. Daar paste mijn kont en heupen in en dan kon ik hem aan de bovenkant wat meer aansnoeren. Maar dat model zie ik niet meer (was van Roxy).LongoLongo331 schreef: ↑26-06-2020 12:49Nou inderdaad! Dat met het badpak! Die maat. Ik had een maat groter besteld, maar ik denk dat die misschien wel wat te krap zit. Maar hij moet wel strak blijven, dus een maat groter durfde ik ook niet aan.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
vrijdag 26 juni 2020 om 14:24
Ik had dat probleem ook altijd, vooral omdat ik ook wel hou van met een bal spelen en glijbanen enzo, dus dan is het helemaal drama. Maar toen heb ik ontdekt dat de decathlon bikini's heeft die specifiek ontworpen zijn voor in de golven, met leuke printjes en modellen. Ideaal, ben er echt super blij mee.
Dat uitwringen van je voorgevel na het zwemmen wat iemand zei doe ik trouwens ook, super charmant
Dat uitwringen van je voorgevel na het zwemmen wat iemand zei doe ik trouwens ook, super charmant
vrijdag 26 juni 2020 om 14:43
Ik heb een niet gevoerde beugelbikini van de Decathlon, die dubbelt trouwens als reserve-bh tijdens de vakantie. Met bijpassend broekje.
Triangletopjes blijven inderdaad niet zitten, maar dat is ook omdat ze nergens echt vast zitten. Mijn bikini heeft net zo'n band als een gewone BH, dus de band om de borst en de schouderbandjes houden alles op zijn plek.
Gevoerde broekjes en topjes vind ik vervelender, deze lijken veel vaker te verschuiven. Dat heb ik ook met mijn badpak. Ik heb een gevoerd wedstrijdbadpak, zit super tot de bovenste laag gaat lubberen, dan pak je water met de bovenste laag. En bij een triangle bikini betekent dat gewoon dat hij overal gaat zitten dan waar hij hoort.
Dus zodra de 2 laagjes los van elkaar gaan zitten, is het tijd om te vervangen.
Triangletopjes blijven inderdaad niet zitten, maar dat is ook omdat ze nergens echt vast zitten. Mijn bikini heeft net zo'n band als een gewone BH, dus de band om de borst en de schouderbandjes houden alles op zijn plek.
Gevoerde broekjes en topjes vind ik vervelender, deze lijken veel vaker te verschuiven. Dat heb ik ook met mijn badpak. Ik heb een gevoerd wedstrijdbadpak, zit super tot de bovenste laag gaat lubberen, dan pak je water met de bovenste laag. En bij een triangle bikini betekent dat gewoon dat hij overal gaat zitten dan waar hij hoort.
Dus zodra de 2 laagjes los van elkaar gaan zitten, is het tijd om te vervangen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
vrijdag 26 juni 2020 om 14:47
vrijdag 26 juni 2020 om 15:21
Is gewoon een bikini, geen extra dunne stof oid. En voor 9 euro vind ik het niet heel erg als hij geen jaren mee gaat.tyche schreef: ↑26-06-2020 13:50Bedankt voor de tips Tickel! Die eerste vind ik best leuk. Kan toch bijna geen kwaliteit zijn, voor die prijs?
Ik heb er uiteindelijk een gevonden met open rug en bandje in het midden waarmee je een strik op de rug maakt. Daar paste mijn kont en heupen in en dan kon ik hem aan de bovenkant wat meer aansnoeren. Maar dat model zie ik niet meer (was van Roxy).
![]()
“Don’t look back – you’re not going that way.”
vrijdag 26 juni 2020 om 18:48
vrijdag 26 juni 2020 om 18:52
Ik vind het inderdaad ook altijd irritant als ze verschuiven. Daarom koop ik altijd bikini topjes waarbij de twee stukken toch aan elkaar zitten. Die waar zo'n touwtje doorheen gaat dat blijft volgens mij bij niemand zitten. Dat schuift veel te veel. Dus altijd iets dat in het midden aan elkaar vast zit. En de vulling haal ik er altijd gewoon uit. Er zit vaak zo'n gaat waar je het eruit kan halen (of weer goed kan doen).
vrijdag 26 juni 2020 om 18:56
Team badpak.
Al wil ik ooit nog eens een tankini proberen, omdat ik horendol word van dat dat badpak eeuwen nat blijft en je er nauwelijks - op een praktische manier - mee naar 't toilet kan.
Ik heb geen bikini-lijf.
En mijn moeder en zus ook te vaak horen zeuren over verschuivende of uitvliegende zaken.
Al wil ik ooit nog eens een tankini proberen, omdat ik horendol word van dat dat badpak eeuwen nat blijft en je er nauwelijks - op een praktische manier - mee naar 't toilet kan.
Ik heb geen bikini-lijf.
En mijn moeder en zus ook te vaak horen zeuren over verschuivende of uitvliegende zaken.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
vrijdag 26 juni 2020 om 22:53
Je hebt een lijf. Draag je een bikini, dan heb je een bikinilijf. Ze hebben ze in allerlei soorten en maten, alleen moet je soms wat langer zoeken naar een leuke.Wissewis schreef: ↑26-06-2020 18:56Team badpak.
Ik heb geen bikini-lijf.
zaterdag 27 juni 2020 om 00:23
Ik ving eens op dat je de onderkant van je badpak even opzij kan schuiven op het toilet zodat de boel niet uithoeft. Wat een geniale tip was dat, het werkt gewoon en ik was er zelf nooit opgekomen haha.Wissewis schreef: ↑26-06-2020 18:56Team badpak.
Ik heb geen bikini-lijf.
zaterdag 27 juni 2020 om 21:50
Oowh, dat model ziet er zeker goed stevig uit! En ook een leuk printje, thx!tyche schreef: ↑26-06-2020 13:50
Ik heb er uiteindelijk een gevonden met open rug en bandje in het midden waarmee je een strik op de rug maakt. Daar paste mijn kont en heupen in en dan kon ik hem aan de bovenkant wat meer aansnoeren. Maar dat model zie ik niet meer (was van Roxy).
zaterdag 27 juni 2020 om 21:53
Ja tankinis vind ik eigenlijk misschien wel het leukste en lekker praktisch! Maar ik heb ooit een besteld en daar werd ik niet heel gelukkig van (trok heel erg omhoog).Wissewis schreef: ↑26-06-2020 18:56Team badpak.
Ik heb geen bikini-lijf.
zaterdag 27 juni 2020 om 22:02
Ja klopt, dat is veel handiger als je badpak nat is of als je andere kleding over het badpak heen draagt.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
I'm on energy saving mode
maandag 29 juni 2020 om 09:53
Een tankini heb ik wel eens geprobeerd maar vond ik waardeloos. Als hij droog is ziet het leuk uit. Maar als je er daadwerkelijk mee gaat zwemmen dan gaat het raar aan je buik plakken en ben je er alleen maar aan het plukken om het ding enigszins goed te laten zitten.Wissewis schreef: ↑26-06-2020 18:56Team badpak.
Ik heb geen bikini-lijf.
dinsdag 30 juni 2020 om 22:59
Ik koop de bikini 's van surfmerken.
Die zijn speciaal voor kiten, surfen, suppen ed. Bijvoorbeeld Protest, Brunotti, Roxy en Billabong.
Hoe meer kruisende bandjes op de achterkant, hoe beter ze blijven zitten (en hoe lastiger ze ook aan te trekken zijn). De tops en de broekjes blijven wel perfect zitten.
Die zijn speciaal voor kiten, surfen, suppen ed. Bijvoorbeeld Protest, Brunotti, Roxy en Billabong.
Hoe meer kruisende bandjes op de achterkant, hoe beter ze blijven zitten (en hoe lastiger ze ook aan te trekken zijn). De tops en de broekjes blijven wel perfect zitten.