NIET groepje
donderdag 30 april 2009 om 04:54
goedemorgen liever nietertjes
ik word over een minuut of 10 opgehaald voor de vrijmarkt, gaap en dat doe ik nog uit vrije wil ook
veel plezier vandaag allemaal en tot vanavond een keer!
Kane, Jari en Phileine zeggen alletwee miauw in de gloria en dat je maar een grote kater mag worden
ik word over een minuut of 10 opgehaald voor de vrijmarkt, gaap en dat doe ik nog uit vrije wil ook
veel plezier vandaag allemaal en tot vanavond een keer!
Kane, Jari en Phileine zeggen alletwee miauw in de gloria en dat je maar een grote kater mag worden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 30 april 2009 om 07:40
donderdag 30 april 2009 om 07:47
donderdag 30 april 2009 om 08:44
Over eten gesproken, dit waren mijn griekse mezzes van de week. Vandaag ga ik griekse stifado maken. En voor lunch had ik in gedachten iets lekkers wat ze bij de Mac nu verkopen, dat is een wrap met krokante kipstukjes, sla en honingmosterdsaus. Laat ik dat nou allemaal in huis hebben.
Griekse mezzes;
Gevulde aubergines met mozzarella;
Gevulde druivenbladen – Dolmades
Gehaktspiezen - Kofta
Groente met vegetarische vulling – yemista orphana
Gebakken kaas – saganaki
Tzaziki en Auberginedip – melitzanosalata met olijven/tomaatbrood
Griekse mezzes;
Gevulde aubergines met mozzarella;
Gevulde druivenbladen – Dolmades
Gehaktspiezen - Kofta
Groente met vegetarische vulling – yemista orphana
Gebakken kaas – saganaki
Tzaziki en Auberginedip – melitzanosalata met olijven/tomaatbrood
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 30 april 2009 om 10:43
Morgen!!
Leve de koningin en een fijne verkanedag
Pruttel gaat hier zo de stad ook eens onveilig maken. Heb een mooie oranje hoed en een oranje bril, daar moet op gedronken worden11
Met frikkat gaat het stukken beter. Hij is nu net een soort van koning, want hij krijgt alles wat hij wil, zolang hij maar blijft eten. hij eet lekkerder spul dan Frikandel en ik Maar ach, ik hou van dat beest!
Leve de koningin en een fijne verkanedag
Pruttel gaat hier zo de stad ook eens onveilig maken. Heb een mooie oranje hoed en een oranje bril, daar moet op gedronken worden11
Met frikkat gaat het stukken beter. Hij is nu net een soort van koning, want hij krijgt alles wat hij wil, zolang hij maar blijft eten. hij eet lekkerder spul dan Frikandel en ik Maar ach, ik hou van dat beest!