Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Leuk Bam, dat is een van de redenen dat ik klaar ben met Albert.nl. Nouja, niet dat dat een keer gebeurd is, maar ik mis heel vaak boodschappen enzo. Heel irritant.

Mosterd denk ik, maar ik hoorde niets meer over de vermeende zwangerschap van Katja. Nu lees ik dat ze begin deze maand een miskraam gehad heeft. Iemand meer nieuws? Ik zal even gaan zoeken hier op shownieuws.
Ha gevonden. Oud nieuws van 1 april. Sneu...
Als ze gewoon komen, vind ik het wel makkelijk. En boodschappen vergeet ik zelf ook wel eens, dus zolang ze dat goed oplossen hoor je me niet.

Ze hebben het nu ook weer goed opgelost, maar was gewoon ff pissed!

Ben overigens wel minder aan boodschappen kwijt als dat ik het zelf haal... hoe zou dat toch komen...
Ik wist het wel. Sneu hoor..
Goedemorgen en allemaal een fijne Koninginnedag!

Jemig Bam, wat stom van de Appie.

CD, wat een groot huis!!! Maakt je vriend daar ook een kantoor van achter ofzo? Echt gaaf zeg WOW!

Nou wij zijn gisteren gaan bowlen haha. Was best leuk. Wij deden net alsof we heel professioneel waren enzo, en elke keer high-five als we goed hadden gescoord daarna even de stad in bandjes geluisterd enzo. En ik heb nog een stukje in de auto gereden. Malman werd meteen instructeur natuurlijk

we krijgen zo vrienden op bezoek dus ik ga weer, veel plezier vandaag!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alles goed met iedereen hier? Niemand in Apeldoorn geweest?
Ik werd net al door Star gebeld maar wij zijn oke. We waren thuis. wel enorm geschokt door wat er is gebeurd ...
Mal heftig hoor!

Wat vreslijk toch weer!
ik heb echt heel hard gehuild. Ik ken die bus en dat was de oude pretlijn, die gebruikt werd voor de Julianatoren. Die is daarvoor afgekeurd. Ik denk dat ze die leuk opgeknapt hebben omdat ze er vanuit gingen dat hij toch maar hel zacht zou rijden. Als die man de bus geraakt had waren er zeker daar ook doden gevallen.
Juud is ook oke, ik heb haar gesproken, ze was in de stad maar niet dichtbij.
Ben blij dat ik je zie posten Mal

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Gelukkig dat jullie allebei ongedeerd zijn. Heftig hoor...
Mal, wat fijn dat het goed gaat. Ik had je net een mail gestuurd. Ik heb het nieuws nog niet helemaal meegekregen, we zijn net thuis. Maar het is erg triest.

Voor jou en Juud:
Pfff fijn dat jullie veilig zijn... Wat een narigheid. Ben ook helemaal ontdaan... Die arme mensen...
Wat gruwelijk!!! Dacht gelijk aan Juud en Mal. Gelukkig alles o.k.!!
Pfff, moest ook meteen aan Juud en Mal denken.

Wat een wereld....
Ik heb hier verder geen familie wonen en de vrienden die ik ken waarvan ik wist dat ze gingen kijken zijn allemaal ongedeerd, gelukkig. Maar dat neemt niet weg dat we erg van slag zijn. Ik weet dat het er niks mee te maken heeft, het slaat ook nergens op, maar dat is gewoon mijn oude buurt, en ik heb daar echt onwijs veel gewandeld met Jonathan, dat maakt het voor mijn gevoel wel extra bizar. Vriendin van mij die daar vlakbij woont stond bij het Paleis, die zag de bus aankomen na de aanslag en dat de familie snel het paleis in moest. Ze zag dat ze allemaal verbijsterd waren.
Idioot hè... kKan me zo goed voorstellen dat je van slag bent Mal. Ik ben al ontdaan en heb geen binding met de plek. Het is gewoon te heftig en gaat voorbij alles...
Wij zijn ook oke. Maar net als Mal ook helemaal van slag, ik ben er de hele dag al naar van. Zus stond er wel en heeft alles zien gebeuren, zo triest allemaal! Het duurde echt wel een uur voordat we haar eindelijk aan de lijn hadden dus dat was wel even een beetje paniek. Het is allemaal ook zo dichtbij. Ik las net op internet dat er al 5 mensen overleden zijn .
Fijn dat jullie ook veolig zijn Juud... En voor Juud en mal ook de mensen die jullie lief zijn...
Wij waren in de efteling toen we het verschrikkelijke nieuws hoorde, en moest meteen aan jullie denken. ben blij te lezen dat alles goed is Mal en Juud
Hoorde net van m'n vader dat een van de overledenen een zwangere vrouw is .
Wat een verschrikkelijke gebeurtenis in Apeldoorn zeg, echt vreselijk!

Fijn dat jullie ongedeerd zijn Mal en Juud.

Zag net het extra nieuwsbericht op tv, en als je dan ziet hoe het gebeurd, gewoon te erg om naar te kijken eigenlijk.

Ben er ook naar van...

Vreselijk ook voor de nabestaanden van de overledenen :(

En dat op zo'n feestelijke dag... triest gewoon.
Juud was blij je te horen...
bij ons lag ook het hele netwerk plat een tijdje. Krijg nu sms-jes binnen van vanmiddag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven