NIET groepje
vrijdag 1 mei 2009 om 09:18
Lijssie voor vandaag:
- Abstract schrijven
- Dankwoord aanpassen en afmaken
- Inhoudsopgave aanpassen
- Foto's maken en invoegen
- Tabelletje maken van mn methodiek
- Conclusietje schrijven over meetinstrument
- Extra; alles nog één keer nalezen
- Alles omzetten in PDF
- Naar de drukker brengen
- Inleveren[/quote]
- Abstract schrijven
- Dankwoord aanpassen en afmaken
- Inhoudsopgave aanpassen
- Foto's maken en invoegen
- Tabelletje maken van mn methodiek
- Conclusietje schrijven over meetinstrument
- Extra; alles nog één keer nalezen
- Alles omzetten in PDF
- Naar de drukker brengen
- Inleveren[/quote]
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 1 mei 2009 om 09:35
Verstandig Yam! Veul plezier bij je moeder.
En ja Chick, ga zo foto's maken en dan de hele lay-out pimpen (alsin, zorgen dat tabelletjes niet op twee pagina's staan en zorgen dat de boel een beeeeeeeetje logisch is opgebouwd qua waar een nieuwe pagina begint).
Dan nog omzetten naar PDF en dan ist klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrr!
En ja Chick, ga zo foto's maken en dan de hele lay-out pimpen (alsin, zorgen dat tabelletjes niet op twee pagina's staan en zorgen dat de boel een beeeeeeeetje logisch is opgebouwd qua waar een nieuwe pagina begint).
Dan nog omzetten naar PDF en dan ist klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrr!
vrijdag 1 mei 2009 om 09:50
vrijdag 1 mei 2009 om 09:59
vrijdag 1 mei 2009 om 10:14
Joh Bor, jullie worden rijk!
Ik heb wat cools trouwens. Interne promotor zoekt lezer voor mijn scriptie. Ik; doe Pietje Puk, die werkt er mee, die heeft ervaring enzo en die heeft mij op weg geholpen.
Voor degenen met het ijzeren geheugen; dat was die kerel die mij met die methodiek kennis heeft laten maken en die me in het begin echt op weg geholpen heeft. En het was de kerel van de dag meelopen en de poëzieavond.
Nu is die mijn externe lezer, en da's cool
Ik heb wat cools trouwens. Interne promotor zoekt lezer voor mijn scriptie. Ik; doe Pietje Puk, die werkt er mee, die heeft ervaring enzo en die heeft mij op weg geholpen.
Voor degenen met het ijzeren geheugen; dat was die kerel die mij met die methodiek kennis heeft laten maken en die me in het begin echt op weg geholpen heeft. En het was de kerel van de dag meelopen en de poëzieavond.
Nu is die mijn externe lezer, en da's cool
vrijdag 1 mei 2009 om 10:42
Net bericht gehad van G-City.
Ze vonden mijn gesprek goed en hadden wel interesse, maar ze dachten dat voor deze vacature ik niet helemaal geschikt was. Omdat ze iemand zochten die op korte termijn kon inspringen en ze dachten dat dat voor mij nog niet haalbaar zou zijn. Want; weinig ervaring en daardoor langere inwerktijd enzo.
Dus ik ben 't niet geworden, maar ze zouden mij in de portefeuille houden en ik mocht altijd nog een berichtje sturen als ik klaar was enzo.
Gesprek was goed, ik presenteerde me goed, maar verder was het het dus net niet voor deze vacature.
Jammer maar helaas, en met dit commentaar kan ik gelukkig wel wat.
Ze vonden mijn gesprek goed en hadden wel interesse, maar ze dachten dat voor deze vacature ik niet helemaal geschikt was. Omdat ze iemand zochten die op korte termijn kon inspringen en ze dachten dat dat voor mij nog niet haalbaar zou zijn. Want; weinig ervaring en daardoor langere inwerktijd enzo.
Dus ik ben 't niet geworden, maar ze zouden mij in de portefeuille houden en ik mocht altijd nog een berichtje sturen als ik klaar was enzo.
Gesprek was goed, ik presenteerde me goed, maar verder was het het dus net niet voor deze vacature.
Jammer maar helaas, en met dit commentaar kan ik gelukkig wel wat.
vrijdag 1 mei 2009 om 10:52