Pedicure, aub help?
zondag 9 augustus 2020 om 00:41
Ik ga niet zo vaak naar de nagelsalon voor een pedicure. Ik heb 1 keer me voeten gedaan met gellak met niet zo een opvallende kleur, maar ik vond het niet mooi, want voor mijn gevoel viel het helemaal niet op bij mijn voeten. Je zag amper dat me voeten gelakt waren. Ook wanneer ik naar een nagelsalon ga zeggen de meiden die daar werken dat mijn nagelbed kort is. Ik heb 1 keer acryl op me voeten geprobeerd, omdat ik mijn eigen nagels kort en gewoon niet mooi vind. Daar was ik ook helemaal niet tevreden over. Ik word er een beetje onzeker van, vooral als ik zie dat meiden hun voeten mooi gedaan zijn en dan vergelijk ik dat altijd met mijn voeten. Wat is het beste dat ik kan doen bij mijn voeten waar ik wel tevreden over kan zijn? Hebben jullie misschien wat tips aub? Moet ik misschien een keer een felle kleur proberen? Over mijn korte nagelbed nog wat tips?
zondag 9 augustus 2020 om 00:53
Maar wat zoek je dan? Qua ‘footlooks’? Dat is toch een onderdeel dat voor een jonge vrouw (ik denk dat je dat bent) vrij makkelijk is te onderhouden. Ga je serieus nepnagels op teennagels laten zetten?
Ik ben een oud lijk dus ik ben al heel blij als de hak er gehydrateerd uitziet zonder eelt en de stompjes nagels zijn gelakt in vrolijk rood. Het enige ‘mooie’ aan mijn voeten is de afwezigheid van likdoorns en hamertenen.
Ik denk oprecht dat je al heel opvallende voetproblemen moet hebben willen voeten een ander opvallen. Of je moet ze gewoon 35 jaar negeren, dan vallen ze wel op met eeltplakkaten. Regelmatig de nagels vijlen, af en toe een voetbad en wat lotion, misschien een kleurtje op de nagels en dan ben je toch ‘good to go’?
Ik ben een oud lijk dus ik ben al heel blij als de hak er gehydrateerd uitziet zonder eelt en de stompjes nagels zijn gelakt in vrolijk rood. Het enige ‘mooie’ aan mijn voeten is de afwezigheid van likdoorns en hamertenen.
Ik denk oprecht dat je al heel opvallende voetproblemen moet hebben willen voeten een ander opvallen. Of je moet ze gewoon 35 jaar negeren, dan vallen ze wel op met eeltplakkaten. Regelmatig de nagels vijlen, af en toe een voetbad en wat lotion, misschien een kleurtje op de nagels en dan ben je toch ‘good to go’?
zondag 9 augustus 2020 om 01:57
De nagels op mijn kleinste tenen hebben babyformaat, maar mijn pedicure weet ze keurig te lakken.
Ga eens naar een échte pedicure voor een behandeling en laat daar je nagels ook lakken.
Het is zomer, dus kies een vrolijk kleurtje, aquablauw, citroentjesgeel, fluorescerend roze. Er kan zoveel.
Ga eens naar een échte pedicure voor een behandeling en laat daar je nagels ook lakken.
Het is zomer, dus kies een vrolijk kleurtje, aquablauw, citroentjesgeel, fluorescerend roze. Er kan zoveel.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
zondag 9 augustus 2020 om 07:07
zondag 9 augustus 2020 om 07:14
Nou ook dat val nogal mee hoor. ik heb al 38 jaar geen tijd om me zorgen te maken over mijn ‘footlooks’ en geen eeltplakkaten en ik leef ook nog steeds. Af en toe wat nagellak en gaan.
Serieus to, waarom maak je dit zo groot?
zondag 9 augustus 2020 om 07:16
Ik moet ook uit dit soort topics wegblijven want ik word hier echt opstandig van. De feminist in mij wil echt woedend iets loeien over waarom vrouwen toch meteen weer een elegante tred moeten hebben.
Ga lekker dansen. Of hardlopen. Of weet ik veel wat je met je voeten doet. Zonder je zorgen te maken of je wel het perfecte vrouwelijke plaatje vormt.
Echt kom op hoor.
zondag 9 augustus 2020 om 08:12
zondag 9 augustus 2020 om 10:48
Eens.Pindakaasjes schreef: ↑09-08-2020 08:12Slecht verzorgde voeten vallen mij meestal wel op om eerlijk te zijn. Van die vergeelde, slecht geknipte kalknagels en een eeltlaag zo dik als een inlegzool, dat vind ik bijna onsmakelijk.
Over te korte nagelbedden of welke kleur nagellak zou ik dan weer geen seconde inzitten.
Ik weet ook niet zo goed wat ik me bij TO's verhaal voor moet stellen.
Maar zelf je voeten verzorgen is toch niet zoveel werk als je geen hele rare dingen hebt?
Ik knip mijn eigen nagels, vijl de eelt soms weg en lak mijn nagels (nu rood).
zondag 9 augustus 2020 om 11:30
Ik draag altijd een lekker opvallend kleurtje op mijn teennagels. Bijvoorbeeld Ibiza Pink van Pink Gellac http://younailedit.net/pink-gellac-sust ... ur-splash/
En ik draag mijn teennagels in de zomer wat langer.
En ik draag mijn teennagels in de zomer wat langer.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.