Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
Poe hee, jullie moeten me hier zien liggen

Languit op de bank, tv aan en laptop op buik/schoot.

Maar ik moet opstaan... tanden poetsen en vervolgens gaan slapen. Maar het lukt niet, ik lig zo lekker...

Oh kut! Nu heb ik ER gemist Ik was zelfs te lui om te zappen....

Toch maar... AUW!! Dat was raar! Ik had opeens kramp in m'n linker wijsvinger. Hij was gebogen en kon even niks meer! Nog nooit gehad, echt vreemd. Oei! En nu in m'n linkerkuit.

Toch écht een teken dat ik te raar onderuitgezakt lig. Even opstaan en vervolgens slapen!

Tot morgen maisjes!
om Ages zapkrampen

Heb braaf gewerkt, was wel leuk ook. Rare voorstelling gezien maar daarna wel fijn af lopen breken. En 2 Choufjes gedronken.

Klinkt als een superdag Drift! Ik vind Scheveningen zo'n plek die je eigenlijk niet met goed fatsoen leuk kunt vinden wegens fout, maar stiekum is 't toch een fijne plek.

Lief van Xan dattie taxichauffeur wilde spelen ErWt! Autorijden is leuk, maar niet drinken is soms toch minder..

Ik ga lekker maffen, oat moarn!
Goedemorgen! Iedereen lekker geslapen?

Hier is het helaas wat minder mooi weer dan de afgelopen dagen... was natuurlijk voorspeld maar ik vind het dan toch jammer dat als je de gordijnen open doet je ziet dat het geregend heeft.

quote:Moosey schreef op 03 mei 2009 @ 01:53:

Klinkt als een superdag Drift! Ik vind Scheveningen zo'n plek die je eigenlijk niet met goed fatsoen leuk kunt vinden wegens fout, maar stiekum is 't toch een fijne plek.

Scheveningen is ook wel een beetje fout. Heb een aantal jaar op een kwartiertje fietsen van Scheveningen gewoond en dan leer je wel het verschil tussen echt fout en gewoon een beetje fout. Zeker qua strandtenten.

Maar het zat echt heerlijk zo met ons gezicht in de zon op een loungebank uitkijkend op zee met een roseetje in de hand

Age, hoe gaat het met je krampjes? Ga je weer aan het klussen vandaag?

Vinyl, hoe was je vrijgezellenfeest gisteren?

Ik ga vandaag aan de poets. Wil in ieder geval de badkamer poetsen, mijn hele huis stofzuigen (blegh!), en wat meubels afnemen. Nou, ik heb er zin in...

Daarna nog een poging tot studeren en dan aan het einde van de dag richting mijn beste vriendinnetje waar ik een nachtje blijf slapen.

Jullie nog plannen?
Zo, ik ben ook weer in het land der levenden! Wat hebben jullie allemaal een leuke dag gehad!

Mijn vrijgezellenfeest was ook super. Eerst een echt fantastische zelfgemaakte high tea in het Vondelpark met sandwiches, muffins, aardbeien-mascarpone cake, fruit en proscecco. Helemaal goed!

Toen zijn we gaan schieten. Ik vond het eerst maar niks, maar jee... ik ben goed! Ik had op een gegeven moment met een zwaar kaliber revolver geschoten en wat ik daarmee schoot was letterlijk 'verschrikkelijk goed'! De baas van de tent werd er zelfs bijgehaald en die geloofde zijn oren niet, ik mocht er zo komen werken, hahahahaha!

(had op dat moment niet de hoogste punten, maar wel 4 schoten zó dicht bij elkaar dat ik schijnbaar een vaste hand heb en goed kan richten)

Heb me ziek gelachen: want juist mij leek er niks aan... en nog steeds zal het mijn hobby niet worden.

Daarna lekker een cocktailbar in gedoken en een super cocktail gehad, gevolgd door een avondje tapas eten. Kortom: een zéér geslaagde dag!

Nu zo weer aan de studie en dan eind van de middag even bij het nieuwe huisje van mijn zusje en haar vriend kijken.
Duo reist op waterfiets van Athene naar Amsterdam

EINDHOVEN - De Nederlanders Alex Mutsaars en Mark de Vries vertrekken zondagmiddag samen met de Belg Matthijs Houben vanuit Athene op hun waterfiets naar Amsterdam. Het sportieve trio verwacht na ruim drie maanden trappen thuis te komen.

Volgens De Vries loopt de reis van 4500 kilometer voor meer dan de helft over open zee.

De waterfiets is niet het gebruikelijke model zoals dat in een pretpark ronddobbert. Het gaat om een vaartuig van 11 meter lang en bijna 2 meter breed dat is voorzien van allerlei technische snufjes.

De boot berekent zelf de koers, is voorzien van GPS-navigatie en heeft een radarreflector aan boord zodat andere schepen op zee de waterfiets opmerken. De elektronica wordt gevoed door zonnepanelen en een windmolen op het achterdek.

Spierkracht

De aandrijving is echter als vanouds gebaseerd op spierkracht. In een windkuip trapt het trio op een tandemfiets in ploegendienst de klok rond.

We hebben goed getraind dus drie maanden fietsen moet geen probleem zijn'', verwacht De Vries.

In grote lijnen gaat de reis vanuit de haven van Piraeus, door het Kanaal van Corinthië en volgt de oversteek naar het puntje van Italië.

Giro

Daarna gaat het via de rivier de Tiber naar Rome waar het drietal de slotdag van de Giro, 31 mei, zal bijwonen. Vervolgens vaart de waterfiets vanaf Marseille over de Rhône dwars door Frankrijk om in Parijs aanwezig te zijn bij de slotetappe van de Tour de France.

Langs de Belgische kust keren de waterfietsers naar huis. Met hun ongebruikelijke reis probeert het drietal geld in te zamelen voor Villa Pardoes, een vakantieverblijf in Kaatsheuvel voor gezinnen met een ziek kind.
Haha Age, dat is wel heel sterk: kramp van op de bank hangen

Ik ben de afgelopen dagen iets minder aanwezig geweest, heb het even heel druk in mijn hoofd. Anderhalf jaar geleden heb ik last gehad van PTSS en ik merk dat ik weer getriggerd word door de gebeurtenissen van afgelopen week. Moet even een manier vinden om het hanteerbaar te maken voor mezelf. Dus ben er wel, maar vooral even in de leesmodus
Dat waterfietsstuk

Misschien leuk voor onze volgende date? Leggen we de lat voor onszelf wat hoger en waterfietsen we gewoon even naar Griekenland

En Vinyl, wat een lekker snel antwoord over hoe je dag gisteren was
voor Tien! Wat vervelend dat je er last van hebt!
quote:Tientje79 schreef op 03 mei 2009 @ 09:42:

Haha Age, dat is wel heel sterk: kramp van op de bank hangen

Ik ben de afgelopen dagen iets minder aanwezig geweest, heb het even heel druk in mijn hoofd. Anderhalf jaar geleden heb ik last gehad van PTSS en ik merk dat ik weer getriggerd word door de gebeurtenissen van afgelopen week. Moet even een manier vinden om het hanteerbaar te maken voor mezelf. Dus ben er wel, maar vooral even in de leesmodus

Pas je goed op jezelf! Kan me helemaal voorstellen dat het net zo'n gevoel oproept als toen. Het heeft ook wel overeenkomsten.

Als je het niet trekt, wel met iemand gaan praten hoor?
quote:Drift schreef op 03 mei 2009 @ 09:43:

Dat waterfietsstuk

Misschien leuk voor onze volgende date? Leggen we de lat voor onszelf wat hoger en waterfietsen we gewoon even naar Griekenland

En Vinyl, wat een lekker snel antwoord over hoe je dag gisteren was Ach ja, op een zaterdagje naar Griekenland! Als we dáár niet van afvallen?
Wat zij in drie maanden kunnen kunnen wij best op een zaterdag toch?
Túúrlijk, we zijn hier goed getraind inmiddels!

Tsskkk ik ben aangestoken door Vinyl, want ineens was ik óók al om 06.00 uur wakker en kon onmogelijk meer slapen. Nu net ontbeten en ik ga zo maar eens de computerkamer opruimen waar werkelijkwaar iets ontploft lijkt te zijn . Tijd om op te ruimen! Als ik dat nu doen, hoef ik vanmiddag lekker niets meer en ga ik me eens écht verdiepen in de handleiding van m'n camera, anders kom ik nooit van die 'auto'-stand af

vanwege Age met zap-kramp in vinger

Tien:

Lees maar lekker mee en post maar als je zin hebt. Vervelend dat zulke gebeurtenissen als die van de afgelopen week dan ineens weer iets bij jou triggeren waardoor 't in je hoofd begint te rommelen. Hopelijk snel weer rust in je hoofd

En ik ga mee naar Griekenland!

Waterfietsend komen we vast aan als luciferstokjes, zo dun . Ik ben twee jaar geleden in Griekenland op (zeil)vakantie geweest en vond het geweldig! Wanneer gaan we? ;-
Peas on earth!
Wanneer we gaan? Op die zaterdag die we nog moeten prikken, hihi
Waterfietsen naar Athene! Check! Ik doe mee

Maar nu even niet... heb spierpijn!

He bah Tien Wat klote dat je merkt dat je PTSS getriggerd wordt Neem de tijd!

En haha, nee, geen zapkramp... was meer typkramp

En ja, ga zo weer schilderen. Maar niet te lang want moet hier ook veel doen. Het lijkt alsof er een bom ontploft is, en moet natuurlijk spullen pakken voor Londen.

AgentL en ZusjeK zijn zojuist al ingecheckt! Echt handig dat online inchecken. Moet morgen 'al' om 7:15u van huis, vroeg!!

Heb eigenlijk helemaal niet zoveel zin om te klussen, maar moet wel even. Als ik nou op tijd thuis ben kan ik mooi Londen-Googlen. Voorpret dus
Mmm Griekenland klinkt best fijn, ik heb wel connecties op Kreta, dus die kant op?

Kikkers vrijgezellendag klinkt echt heel leuk!

Ik heb gister gesport en gestudeerd en heel saai vandaag hetzelfde op het programma. (ik wil ook klussen, veul leuker!)

Vriendinnetje die bevallen is ook even gesproken en daar is gelukkig ook alles goed mee (al viel de bevalling haar een beetje tegen) en guppie is ook helemaal in orde. Haar lief had zee al de kroeg ingestuurd om te patsen over zijn dochter/ haar niet in de weg te zitten, dus de situatie is al redelijk normaal voor hun doen.
Zó! Klaar! Flink opgeruimd én weggegooid (waarvoor bij Xan altijd enige overtuigingskracht nodig is omdat je maar nooit weet of je dat éne dingetje niet nét toevallig nog eens nodig hebt )! Eindelijk past alle meuk weer in de kast waarvoor ie bedoeld is, in plaats van ernaast, erop en ervoor .

Xan hele slaapkamer gepoetst, nu nog even boven stofzuigen en dan is't klaar!
Peas on earth!
Wauw, handig dat inchecken Age! Leuk, want dan begint de vakantie alvast een beetje

Vakantiegooglen is leuk!

MdK, vriendin is dus snel gewend aan de nieuwe situatie, wauw!
Peas on earth!
Ik heb geen zin meer in mijn scriptie....

Ga zo mijn zusje maar even helpen in haar nieuwe stekkie!

Vinyl
Peas on earth!
Huis is weer schoon. Badkamer gepoetst, alles afgenomen en alles gestofzuigd. Het enige wat ik heb overgeslagen is de studeerkamer omdat daar eerst heel veel zooi opgeruimd moet worden

Wat een rotklusje is dat schoonmaken toch. Ben zelf ook weer schoon want direct daarna maar even gedouched.

Dus zometeen studeren. Ook al zoiets leuks...

Kreeg een sms van zusje vanuit Spanje dat ze het er super leuk heeft en dat het heel mooi weer is. Fijn!

Vinyl, kan me zo goed voorstellen dat je het scriptieschrijven beu bent. Inderdaad maar even richting je zusje, dan heb je wat afleiding tussendoor.

Erwt, ook braaf aan de schoonmaak geweest.

Keesie, hoe vaak ga jij nu eigenlijk sporten iedere week? Voor mijn gevoel dagelijks maar dat zal wel niet of wel?
Zo twee keer in de week, een enkele keer 3, dus dat valt nogal mee hoor. Moet je Tien proberen die gaat iets van 4 keer! Ik ben er zelf gewoon nog erg van onder de indruk dus wellicht dat ik het wat vaak elke keer noem

Hier is het overigens nog gewoon een zooitje. Mag ook wel eens genoemd tussen al dat gepoets.
Ja, Tien gaat voor mijn gevoel zeker 3 keer per dag sporten ofzo (ik weet het, overdrijven is een kunst). Misschien valt het mij ook op omdat ik echt nooit naar de sportschool ga...

Ben blij dat het gepoets achter de rug is want ik liep het al weken uit te stellen en het was hier dus ook al weken een zooi.
Zo erg is het hier niet, kerel is gelukkig een welopgevoed exemplaar die ook nog wel eens vaatwassers in- en uitruimt, lapjes over tafels haalt en (helaas voor mij) net al weer een enorme berg schoon wasgoed uit de badkamer tevoorschijn tovert.

Ik denk dat een gezamelijk rondje van een kwartier stevig poetsen hier wel weer de meeste ellende op zou lossen..
Poetsen, laat me er niet over beginnen, met drie mannen, een pup en twee katten in huis, zodra ik iets opruim kan je de donder er op zeggen dat het binnen een uur weer vuil is.

Dus loslaten dan maar tot dat je met je billen blijft plakken op de toiletbril.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven