NIET groepje
zondag 3 mei 2009 om 19:43
Ik heb net lekker gegeten van de Griekse Stifado die ik laatst had gemaakt;
Gisteren dit ermee gemaakt;
Stoofschotel met rundvlees en uien – Stifado
Met Griekse knoflookaardappeltjes – patates me skortho
en een beetje puree om het te binden.
Vandaag dit ermee gemaakt;
Ijskoude komkommersoep met walnoot– angourosoupa
Torentje van aubergineragout – melitzanes yiahni
Aubergine gevuld met Griekse stoofschotel - stifado
en tomatenpilaf – pilafi me domata
Gisteren dit ermee gemaakt;
Stoofschotel met rundvlees en uien – Stifado
Met Griekse knoflookaardappeltjes – patates me skortho
en een beetje puree om het te binden.
Vandaag dit ermee gemaakt;
Ijskoude komkommersoep met walnoot– angourosoupa
Torentje van aubergineragout – melitzanes yiahni
Aubergine gevuld met Griekse stoofschotel - stifado
en tomatenpilaf – pilafi me domata
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 3 mei 2009 om 19:47
zondag 3 mei 2009 om 19:47
Jeezus, MV, ziet er goed uit
Beetje bijgelezen inmiddels en:
Wat fijn van scriptie die af is, Marels
Yam, wat lief van Wen, die scootmobiel.
Wij hebben net wokgebeuren op met tofu en groenten. Nu beetje computeren. Heb er echt weinig tijd voor laatste tijd. Kom jullie wel laten weten hoe de echo was morgen en wat het gaat worden qua jongen meisje enzo
Had ik al wel gepost na terugkeer uit de Ardennen? Dacht van wel maar kan het niet meer vinden. Anyway, het was er leuk
Beetje bijgelezen inmiddels en:
Wat fijn van scriptie die af is, Marels
Yam, wat lief van Wen, die scootmobiel.
Wij hebben net wokgebeuren op met tofu en groenten. Nu beetje computeren. Heb er echt weinig tijd voor laatste tijd. Kom jullie wel laten weten hoe de echo was morgen en wat het gaat worden qua jongen meisje enzo
Had ik al wel gepost na terugkeer uit de Ardennen? Dacht van wel maar kan het niet meer vinden. Anyway, het was er leuk
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 3 mei 2009 om 19:52
quote:Marels schreef op 03 mei 2009 @ 19:47:
Haaaaaaaai Inad
Hoe was het in de Ardennen?
Haaai
Heel erg leuk dus En had het dus al wel verteld zie ik
La Roche is inderdaad super he, zijn jullie op 't kasteel geweest? Spook gezien?
(da's mijn eerste jeugdtrauma....)
Jaaa, das nog leuk verhaal want Chica pakte mevrouw van Kastelenkassa helemaal in door haar flink te bonjouren en merci-en en te au-revoiren en toen kreeg ze eerst al een chocolaatje van dr. Na bezoek aan kasteel en zien van spook (hier geen trauma, ze vond het juist geweldig ) wilde ze weer bij die vrouw langs, eigenlijk voor meer chocola maar die vrouw vond dat zo lief van dr dat ze een opblaasspookkado kreeg Die hebben we uiteraard Berthe genoemd, naar het verhaal:
het verhaal van Berthe - echt even lezen want cool
Ze speelt er nu elke dag mee
Dat van die Chinees v. Turk geloofd natuurlijk niemand
Haaaaaaaai Inad
Hoe was het in de Ardennen?
Haaai
Heel erg leuk dus En had het dus al wel verteld zie ik
La Roche is inderdaad super he, zijn jullie op 't kasteel geweest? Spook gezien?
(da's mijn eerste jeugdtrauma....)
Jaaa, das nog leuk verhaal want Chica pakte mevrouw van Kastelenkassa helemaal in door haar flink te bonjouren en merci-en en te au-revoiren en toen kreeg ze eerst al een chocolaatje van dr. Na bezoek aan kasteel en zien van spook (hier geen trauma, ze vond het juist geweldig ) wilde ze weer bij die vrouw langs, eigenlijk voor meer chocola maar die vrouw vond dat zo lief van dr dat ze een opblaasspookkado kreeg Die hebben we uiteraard Berthe genoemd, naar het verhaal:
het verhaal van Berthe - echt even lezen want cool
Ze speelt er nu elke dag mee
Dat van die Chinees v. Turk geloofd natuurlijk niemand
zondag 3 mei 2009 om 20:01
Je had al wel gepost dat het leuk was en dat je in La Roche geweest was, maar verder eigenlijk nog niet.
't Is leuk inderdaad, het kasteel ook enzo!
Maar vroegah, toen ik nog vrij klein was (laat het een jaar of zes zeven geweest zijn) waren we ook eens in La Roche en ik weigerde pertinent het kasteel op te gaan. Want daar zat een spook.
Ik vertikte het gewoon. Janken janken dat ik NIET wilde enzo....
Mijn ouders zijn 's avonds maar niet meer naar de spookshow gaan kijken
Weet niet eens meer trouwens of we uiteindelijk het kasteel wel of niet op geweest zijn. Een paar jaar geleden dus wel, toen ik er met Marelsman was. Was leuk!
Boogschieten op 't kasteel enzo.
En dan inderdaad 's avonds die truus met dr witte jurk op de kantelen. Snap wel dat ze dat met harde wind niet doen, dan waait ze er vanaf
't Is leuk inderdaad, het kasteel ook enzo!
Maar vroegah, toen ik nog vrij klein was (laat het een jaar of zes zeven geweest zijn) waren we ook eens in La Roche en ik weigerde pertinent het kasteel op te gaan. Want daar zat een spook.
Ik vertikte het gewoon. Janken janken dat ik NIET wilde enzo....
Mijn ouders zijn 's avonds maar niet meer naar de spookshow gaan kijken
Weet niet eens meer trouwens of we uiteindelijk het kasteel wel of niet op geweest zijn. Een paar jaar geleden dus wel, toen ik er met Marelsman was. Was leuk!
Boogschieten op 't kasteel enzo.
En dan inderdaad 's avonds die truus met dr witte jurk op de kantelen. Snap wel dat ze dat met harde wind niet doen, dan waait ze er vanaf
668, the neighbour of the Beast
zondag 3 mei 2009 om 20:12
Ben je met Marelsman nog gaan touren in de omgeving? Vond Bouillon ook mooi, en Dinant. Wij zijn ook in de druipsteengrotten van Remouchamps geweest. Ook heel mooi. En Chica vond vooral de boottocht door de grotten erg leuk.
Ik heb die Truus s'avonds ook niet gezien, vind het verhaal leuk maar dit is zo duidelijk nepperij En zat natuurlijk met kind dat dan al op bed lag. Ze heeft trouwens lol gehad, want sliep met haar twee nichtjes en een neefje op de kamer.
Ik heb die Truus s'avonds ook niet gezien, vind het verhaal leuk maar dit is zo duidelijk nepperij En zat natuurlijk met kind dat dan al op bed lag. Ze heeft trouwens lol gehad, want sliep met haar twee nichtjes en een neefje op de kamer.
zondag 3 mei 2009 om 20:25
Moriaantje zo zwart als roet
ging eens wandelen zonder hoed
maar de zon scheen op zijn bolletje
daarom droeg hij een parasolletje
Maar het parasolletje was te duur
daarom ging hij naar de schuur
Maar de schuur die was gesloten
daarom ging hij naar de boten
Maar de boten gingen roeien
daarom ging hij naar de koeien
Maar de koeien gingen schoppen
daarom ging hij naar de poppen
Maar de poppen gingen slaan
daarom ging hij naar de maan
Maar de maan begon te draaien
daarom ging hij naar de haaien
Maar de haai die at hem op
en dit liedje is een mop.
Muis kan niet lezen. Niet hakken en plakken. Maar zingen kan 'ie wel en dat wilde hij even laten horen.
ging eens wandelen zonder hoed
maar de zon scheen op zijn bolletje
daarom droeg hij een parasolletje
Maar het parasolletje was te duur
daarom ging hij naar de schuur
Maar de schuur die was gesloten
daarom ging hij naar de boten
Maar de boten gingen roeien
daarom ging hij naar de koeien
Maar de koeien gingen schoppen
daarom ging hij naar de poppen
Maar de poppen gingen slaan
daarom ging hij naar de maan
Maar de maan begon te draaien
daarom ging hij naar de haaien
Maar de haai die at hem op
en dit liedje is een mop.
Muis kan niet lezen. Niet hakken en plakken. Maar zingen kan 'ie wel en dat wilde hij even laten horen.
zondag 3 mei 2009 om 20:29
quote:misschicken schreef op 03 mei 2009 @ 19:56:
Hee Myleen, is dat mijn stifado recept trouwens? Weet ik ook eens hoe dat eruit ziet hahahaDe gerechten die ik opsla vergeet ik altijd te vergeten van wie die is, zou best kunnen. Maar het is gruwelijk lekker. Weet wel dat er in het recept stond 45 min stoven, ja duh, 4 uur gedaan. Ik wil dat als ik mijn vork erin steek dat het vlees uit elkaar valt.
Hee Myleen, is dat mijn stifado recept trouwens? Weet ik ook eens hoe dat eruit ziet hahahaDe gerechten die ik opsla vergeet ik altijd te vergeten van wie die is, zou best kunnen. Maar het is gruwelijk lekker. Weet wel dat er in het recept stond 45 min stoven, ja duh, 4 uur gedaan. Ik wil dat als ik mijn vork erin steek dat het vlees uit elkaar valt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 3 mei 2009 om 20:31
De spookshow stelt ook niet zo veel voor hoor Inad
't is inderdaad een Truus die in een wit laken over de kantelen huppelt en er dan vanaf springt. Leuk om te zien, meer niet.
't Verhaal is wel heel leuk trouwens!
Ik heb hier ook een Berthe staan, maar da's zo'n heeeel dun kleibeeldje, dus dies niet meer wat ze geweest is
't is inderdaad een Truus die in een wit laken over de kantelen huppelt en er dan vanaf springt. Leuk om te zien, meer niet.
't Verhaal is wel heel leuk trouwens!
Ik heb hier ook een Berthe staan, maar da's zo'n heeeel dun kleibeeldje, dus dies niet meer wat ze geweest is
668, the neighbour of the Beast
zondag 3 mei 2009 om 20:34
quote:mylenevalerie schreef op 03 mei 2009 @ 20:29:
[...]
De gerechten die ik opsla vergeet ik altijd te vergeten van wie die is, zou best kunnen. Maar het is gruwelijk lekker. Weet wel dat er in het recept stond 45 min stoven, ja duh, 4 uur gedaan. Ik wil dat als ik mijn vork erin steek dat het vlees uit elkaar valt.niet de mijne dus
[...]
De gerechten die ik opsla vergeet ik altijd te vergeten van wie die is, zou best kunnen. Maar het is gruwelijk lekker. Weet wel dat er in het recept stond 45 min stoven, ja duh, 4 uur gedaan. Ik wil dat als ik mijn vork erin steek dat het vlees uit elkaar valt.niet de mijne dus