NIET groepje
maandag 4 mei 2009 om 16:35
Ik was gister stom geweest om van die griekse soep geen foto apart te nemen. Nu vroeg iemand het recept. Dus ik net als een gek weer die soep gemaakt, foto's gemaakt, recept overgeschreven en gepost.
Dus ik zit nu aan een kopje, zeg maar 2 kopjes soep.
Dus ik zit nu aan een kopje, zeg maar 2 kopjes soep.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 4 mei 2009 om 16:37
ben benieuwd of Inadje strax nog even komt vertellen hier
ik heb net deze gekocht, als welkomst kadootje voor mn neefje (die over 2 maanden verwacht wordt):
(maar dan zonder die baby he..)
ik heb net deze gekocht, als welkomst kadootje voor mn neefje (die over 2 maanden verwacht wordt):
(maar dan zonder die baby he..)
anoniem_32319 wijzigde dit bericht op 04-05-2009 16:39
Reden: 2e keer dat ik t verkeerd doe vandaag
Reden: 2e keer dat ik t verkeerd doe vandaag
% gewijzigd
maandag 4 mei 2009 om 16:50
Hooohooooi!
Je kunt al een watervergiftiging krijgen als je een aantal liters vocht op een dag drinkt. Dat gaat echt niet over 20 liter.
2 liter vocht is dus gewoon genoeg, dat moet je ongeveer aanhouden.
Scriptie is ingeleverd trouwens.
Inaaaaaaad! Succes enzo, je weet nu waarschijnlijk al lang en breed meer! Whoehoe!
Je kunt al een watervergiftiging krijgen als je een aantal liters vocht op een dag drinkt. Dat gaat echt niet over 20 liter.
2 liter vocht is dus gewoon genoeg, dat moet je ongeveer aanhouden.
Scriptie is ingeleverd trouwens.
Inaaaaaaad! Succes enzo, je weet nu waarschijnlijk al lang en breed meer! Whoehoe!
668, the neighbour of the Beast
maandag 4 mei 2009 om 18:10
Heb net meer dan een uur zitten stoeien met een onwillig toetsenbord. Morgen is de toetsenbordenwinkel pas open dus als ik afwezig ben komt het doordat ik niet kan typen.
Emoticons plaatsen gaat by the way wel.
Ik mag postbode worden. Levert geen drol op, maar goed. Leuk werk is het in elk geval in de zomer wel.
Nu proberen de mail te versturen die ik anderhalf uur geleden al kwijt wilde.
Emoticons plaatsen gaat by the way wel.
Ik mag postbode worden. Levert geen drol op, maar goed. Leuk werk is het in elk geval in de zomer wel.
Nu proberen de mail te versturen die ik anderhalf uur geleden al kwijt wilde.
maandag 4 mei 2009 om 18:18
Ik vind het ook leuk, wel een beetje jammer dat de gemiddelde opbrengst per rondje 13 euro is. Dat schiet niet op, mijn sollicitatieplicht zal blijven bestaan.
Baal er eigenlijk ook best wel van dat ik nergens waar ik ooit op gesprek ben gegaan 'in het team pas'. Ik word aangenomen voor baantjes waar het niet uitmaakt wie je bent, niet voor gewone banen. Frustrerend.
Baal er eigenlijk ook best wel van dat ik nergens waar ik ooit op gesprek ben gegaan 'in het team pas'. Ik word aangenomen voor baantjes waar het niet uitmaakt wie je bent, niet voor gewone banen. Frustrerend.
maandag 4 mei 2009 om 18:44
maandag 4 mei 2009 om 19:09
Inad ! Van Harte met een goede echo ! Heel fijn.
En een kereltje !!! Ik had er bij Terror aanvankelijk wat moeite mee dat het wel eens een jongen zou kunnen zijn. ( Dwz, moeite is een groot woord, maar ik had verwacht dat ik met een meid blijer zou zijn ofzo. ) anyway, zodra zijn piemeltie in beeld kwam, was ik op slag verliefd op dat kleine ienieminiepiemeltje
!!!
En een kereltje !!! Ik had er bij Terror aanvankelijk wat moeite mee dat het wel eens een jongen zou kunnen zijn. ( Dwz, moeite is een groot woord, maar ik had verwacht dat ik met een meid blijer zou zijn ofzo. ) anyway, zodra zijn piemeltie in beeld kwam, was ik op slag verliefd op dat kleine ienieminiepiemeltje
!!!
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....