Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II
woensdag 11 maart 2009 om 14:42
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten 
Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!
Poffertjes
naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010
31 augustus vlk
10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010
4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010
25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009
28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010
1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010
21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november
26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009
Hierbij een nieuwe poging!

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!
Poffertjes
naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010
31 augustus vlk
10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010
4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010
25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009
28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010
1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010
21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november
26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009
Hierbij een nieuwe poging!
dinsdag 5 mei 2009 om 08:02
@korrel, nope.. ben niet vrij! Moet vandaag gewoon werken helaas! Goeie film he oorlogswinter. Ik heb hem afgelopen weekend gekeken. Echt mooi verfilmd!
@liedje, bofkont! Ik zou ook graag Zumbalessen willen volgen maar bij mijn sportschool geven ze dat niet. Vind ik echt jammer!
@Toa, maak je niet druk! Er is vast straks een mini Toa in je buik te zien! Ik ga het forum in de gaten houden hoor... want je komt helemaal verliefd terug!
@skull, ik heb het ook gezien bij Bea. Ik vond het een mooi momentje!
Ik ga nu snel... mijn auto moet naar de garage! Daarna naar Utrecht. Werk ze voor wie werken moet en anders geniet van je vrije dag!
x
@liedje, bofkont! Ik zou ook graag Zumbalessen willen volgen maar bij mijn sportschool geven ze dat niet. Vind ik echt jammer!
@Toa, maak je niet druk! Er is vast straks een mini Toa in je buik te zien! Ik ga het forum in de gaten houden hoor... want je komt helemaal verliefd terug!
@skull, ik heb het ook gezien bij Bea. Ik vond het een mooi momentje!
Ik ga nu snel... mijn auto moet naar de garage! Daarna naar Utrecht. Werk ze voor wie werken moet en anders geniet van je vrije dag!
x
dinsdag 5 mei 2009 om 08:19
Ja zumba was echt super leuk. Ik voelde me wel heel erg stuntelen. Maar ja twas de eerste keer dus dat is logisch. Skull, voor mij ging het ook wel snel, maar ik merk wel dat je er heel snel in zit. Ik zweet echt nooit, maar gisteren echt verschrikkelijk. Mn rug en haren waren gewoon drijfnat. Nou als dat niet hard werken is. En Korrel Zumba is een combinatie van fitness- en dansbewegingen op wereld- en latinmuziek. Zo staat het op de site van de sportschool. Ik heb me voorgenomen elke week een les te doen, en een keer te fitnessen. Ik ben benieuwd of ik het ga volhouden.
Heerlijk Korrel, dat je vandaag vrij ben. Voor mij is het ook mn laatste dagje vrij, morgen moet ik weer werken. Heb er wel weer zin in hoor, al mn kindjes weer zien. Vanmiddag ga ik naar mn zus, want die is jarig. Wel gezellig!
Groetjes
Heerlijk Korrel, dat je vandaag vrij ben. Voor mij is het ook mn laatste dagje vrij, morgen moet ik weer werken. Heb er wel weer zin in hoor, al mn kindjes weer zien. Vanmiddag ga ik naar mn zus, want die is jarig. Wel gezellig!
Groetjes
dinsdag 5 mei 2009 om 08:49
@poffer wat heeft je auto dan? Jij hebt toch een fiatje 500? Tenminste dat dat dacht ik is alweer een tijdje geleden! Hoop dat ie weer snel beter is!
@liedje heerlijk zo intensief sporten! En vandaag spierpijn?? Veel plezier op de verjaardag.
@tatli en weer een beetje bij geslapen van het weekendje luxemburg? Of gewoon weer aan het werk vandaag?
Ik kan het nu vertellen, wilde even afwachten of het wel zou doorzetten; ik ben eindelijk ongesteld!!!! En niet zo'n beetje ook! Echt heerlijk hihi!!!!!
Poffer zou je mijn nod willen aanpassen naar 2 juni?
Nou is het natuurlijk wel even afwachten of dit nou gekomen is als gevolg van een eisprong of dat mijn lichaam nu dit gewoon afscheidt, maar het begin is er!
@liedje heerlijk zo intensief sporten! En vandaag spierpijn?? Veel plezier op de verjaardag.
@tatli en weer een beetje bij geslapen van het weekendje luxemburg? Of gewoon weer aan het werk vandaag?
Ik kan het nu vertellen, wilde even afwachten of het wel zou doorzetten; ik ben eindelijk ongesteld!!!! En niet zo'n beetje ook! Echt heerlijk hihi!!!!!
Poffer zou je mijn nod willen aanpassen naar 2 juni?
Nou is het natuurlijk wel even afwachten of dit nou gekomen is als gevolg van een eisprong of dat mijn lichaam nu dit gewoon afscheidt, maar het begin is er!
dinsdag 5 mei 2009 om 09:07
hey korrel, wat goed!!!!!!!!!!eindelijk!!!!!! je zal wel helemaal blij zijn! hoef je gelukkig ook niet meer langs de huisarts....
@meiske, wat een leuk beestje zeg, hebben jullie hem al?of is het een haar? denk het wel aan de naam kitty....
@liedje, dat klinkt wel leuk hoe je dat beschrijft, goed hoor zo n voornemen om zo te gaan sporten! Ik vind jullie allemaal trouwens wel erg sportief....
@poffertjes, succes met werken vandaag!
@toad, ik ben ook reuze benieuwd hoor, zal vast wel allemaal goed zijn toch!
@meis, ik snap dat je daar helemaal geen zin hebt, een nieuw team en andere clienten...das gewoon een hele andere baan. Op zo n verandering zou ik ook niet zitten te wachten....je hebt al genoeg aan je hoofd! wat ga je nu doen?
@tatli, fijn dat je zo n heerlijk weekend hebt gehad! jullie zijn aardig actief geweest volgens mij!
Gisteren toen mijn vriend me uit me werk pikte, trapte hij onderweg zijn koppeling door. Gelukkig al vlak bij huis! 2 uur op de anwb gewacht en die man heeft het gewoon gemaakt!!! Er was iets losgeschoten ofzo.....gingen pas om 1 uur slapen en nu zo weer werken....gaaaaaaap! vanavond naar schoonzus om het nieuws te gaan vertellen...spannend...hoop dat het goed uitpakt want zij is ook zwanger en ben bang dat ze het niet echt leuk gaat vinden....Maar goed ik ga me niet meer gek laten maken!
@meiske, wat een leuk beestje zeg, hebben jullie hem al?of is het een haar? denk het wel aan de naam kitty....
@liedje, dat klinkt wel leuk hoe je dat beschrijft, goed hoor zo n voornemen om zo te gaan sporten! Ik vind jullie allemaal trouwens wel erg sportief....
@poffertjes, succes met werken vandaag!
@toad, ik ben ook reuze benieuwd hoor, zal vast wel allemaal goed zijn toch!
@meis, ik snap dat je daar helemaal geen zin hebt, een nieuw team en andere clienten...das gewoon een hele andere baan. Op zo n verandering zou ik ook niet zitten te wachten....je hebt al genoeg aan je hoofd! wat ga je nu doen?
@tatli, fijn dat je zo n heerlijk weekend hebt gehad! jullie zijn aardig actief geweest volgens mij!
Gisteren toen mijn vriend me uit me werk pikte, trapte hij onderweg zijn koppeling door. Gelukkig al vlak bij huis! 2 uur op de anwb gewacht en die man heeft het gewoon gemaakt!!! Er was iets losgeschoten ofzo.....gingen pas om 1 uur slapen en nu zo weer werken....gaaaaaaap! vanavond naar schoonzus om het nieuws te gaan vertellen...spannend...hoop dat het goed uitpakt want zij is ook zwanger en ben bang dat ze het niet echt leuk gaat vinden....Maar goed ik ga me niet meer gek laten maken!
dinsdag 5 mei 2009 om 09:19
hoi,
@liedje: Het is inderdaad een heel mooi dekentje!! Heerlijk combineren als we weten wat het word.
Dus de eerste les heb je gehad, het klinkt wel heel erg leuk!!
@bowie: Ik heb veel op internet gezocht wat ik leuk vond, en toen gekeken naar de prijzen van winkels hier in de buurt, ( aanrader voor iedereen om ff op prijzen te checken want verschilt nogal. ) Denk niet dat je daar wat aan hebt want woon in hoekje van drenthe! Zijn meest plaatselijke winkels. zijn nog wel geweest bij babydump, ik vond het wel een leuke winkel, maar komt denk ik ook omdat ze daar de spullen hadden die ik zocht, maar was niet erg groot wat hier in de buurt zit.
Babypark ook geweest maar dat vond ik geen leuke winkel, de site is wel mooi!
Jij bent dus ook elke dag vroeg op, heb ik ook last van sinds ik zwanger ben, daarvoor echt een grote slaapkop, kon wel tot 12 uur of langer slapen, maar nu
irritant he, vooral in weekend of vrije dagen!
@poffertjes: Wat een leuk idee met de foto op de muur Ben wel benieuwd hoe dat gaat worden!
Voor de tabel 26 juni 20 weken echo.. Klinkt nog zo ver weg!!
@peach: Wat belachelijk van je schoonouders, er zeker wat van gaan zeggen hoor!!
hopelijk krijg je dan bij shoonzus wel leuk nieuws, is toch geweldig om samen zwanger te zijn!! Heel apart hoor van sommige mensen, wees blij voor de ander denk ik dan!!!
Maar niet meer druk over maken, als je zelf maar lekker geniet!
@meis: Heel erg jammer dat je naar een andere groep toe moet, kan me het goed voorstellen dat je er helemaal geen zin in hebt!! Ik zou dan ook heel erg balen!! Heb je het gesprek al snel??
@meiske: Wat leuk een nieuwe aanwinst Lief!!
@tatli: Heerlijk voor je dat je verder nog niet zoveel klachtjes hebt, lekker van genieten want kan zo omslaan.
@Toa: Veel plezier en succes bij de echo straks!! Komt vast goed! Geniet er van!!
@korrel: Dus eindelijk heeft het doorgezet, heerlijk voor je!! ben vandaag ook vrij, maar das standaard op dinsdag! Vriend ook aan het werk, veel zijn niet vrij vandaag hier!
Ik moet straks nog wel even naar het werk, ben de echo vergeten en neem aan dat de vk die morgen ook graag wil zien..
Dus zo maar even in totaal weer meer dan een uur reistijd kwijt, helaas!
Geniet van je vrije dagje, hopelijk is vriend snel weer beter!
Ik ga maar eens naar het werk om de echo te halen!
Fijne dag iedereen!! Morgen weer vk, maar verwacht niet dat ze echt wat nieuws heeft te vertellen, anders laat ik het nog wel even weten!!
@liedje: Het is inderdaad een heel mooi dekentje!! Heerlijk combineren als we weten wat het word.
Dus de eerste les heb je gehad, het klinkt wel heel erg leuk!!
@bowie: Ik heb veel op internet gezocht wat ik leuk vond, en toen gekeken naar de prijzen van winkels hier in de buurt, ( aanrader voor iedereen om ff op prijzen te checken want verschilt nogal. ) Denk niet dat je daar wat aan hebt want woon in hoekje van drenthe! Zijn meest plaatselijke winkels. zijn nog wel geweest bij babydump, ik vond het wel een leuke winkel, maar komt denk ik ook omdat ze daar de spullen hadden die ik zocht, maar was niet erg groot wat hier in de buurt zit.
Babypark ook geweest maar dat vond ik geen leuke winkel, de site is wel mooi!
Jij bent dus ook elke dag vroeg op, heb ik ook last van sinds ik zwanger ben, daarvoor echt een grote slaapkop, kon wel tot 12 uur of langer slapen, maar nu

@poffertjes: Wat een leuk idee met de foto op de muur Ben wel benieuwd hoe dat gaat worden!
Voor de tabel 26 juni 20 weken echo.. Klinkt nog zo ver weg!!
@peach: Wat belachelijk van je schoonouders, er zeker wat van gaan zeggen hoor!!
hopelijk krijg je dan bij shoonzus wel leuk nieuws, is toch geweldig om samen zwanger te zijn!! Heel apart hoor van sommige mensen, wees blij voor de ander denk ik dan!!!
Maar niet meer druk over maken, als je zelf maar lekker geniet!
@meis: Heel erg jammer dat je naar een andere groep toe moet, kan me het goed voorstellen dat je er helemaal geen zin in hebt!! Ik zou dan ook heel erg balen!! Heb je het gesprek al snel??
@meiske: Wat leuk een nieuwe aanwinst Lief!!
@tatli: Heerlijk voor je dat je verder nog niet zoveel klachtjes hebt, lekker van genieten want kan zo omslaan.
@Toa: Veel plezier en succes bij de echo straks!! Komt vast goed! Geniet er van!!
@korrel: Dus eindelijk heeft het doorgezet, heerlijk voor je!! ben vandaag ook vrij, maar das standaard op dinsdag! Vriend ook aan het werk, veel zijn niet vrij vandaag hier!
Ik moet straks nog wel even naar het werk, ben de echo vergeten en neem aan dat de vk die morgen ook graag wil zien..
Dus zo maar even in totaal weer meer dan een uur reistijd kwijt, helaas!
Geniet van je vrije dagje, hopelijk is vriend snel weer beter!
Ik ga maar eens naar het werk om de echo te halen!
Fijne dag iedereen!! Morgen weer vk, maar verwacht niet dat ze echt wat nieuws heeft te vertellen, anders laat ik het nog wel even weten!!
dinsdag 5 mei 2009 om 09:25
@Korrel Jippie de pippie. Wat heerlijk voor je. Dan kun je ook aan de tweede ronde beginnen!!!! Hopelijk is het snel voorbij! Ik ben nog niet echt uit bed geweest, dus heb nog geen last van spierpijn. Ga vanmiddag naar mn zus fietsen, dus misschien heb ik er dan last van!
@Miss. Balen dat je heen er weer moet rijden! Succes!
@Miss. Balen dat je heen er weer moet rijden! Succes!
dinsdag 5 mei 2009 om 10:51
Hi meiden,
Ben voor de echo geweest, maar helaas, het hartje klopt niet.
Waarschijnlijk is er in week 6 iets misgegaan.
De VK gaat nu contact met me opnemen om te bespreken of het vruchtje weggehaald moet worden, of dat we nog even wachten totdat het op de natuurlijke manier loslaat.
Ben zooo blij dat we het nog niet aan dochterlief verteld hebben.
Flink balen, maar ja.. Moeder natuur doet zoiets niet voor niets.
Weet niet zo goed wat ik nu voel, eigenlijk ben ik best rustig?
Nou ja, zit nu weer op het werk en wacht het telefoontje van de VK maar even af.
Liefs. T
Ben voor de echo geweest, maar helaas, het hartje klopt niet.
Waarschijnlijk is er in week 6 iets misgegaan.
De VK gaat nu contact met me opnemen om te bespreken of het vruchtje weggehaald moet worden, of dat we nog even wachten totdat het op de natuurlijke manier loslaat.
Ben zooo blij dat we het nog niet aan dochterlief verteld hebben.
Flink balen, maar ja.. Moeder natuur doet zoiets niet voor niets.
Weet niet zo goed wat ik nu voel, eigenlijk ben ik best rustig?
Nou ja, zit nu weer op het werk en wacht het telefoontje van de VK maar even af.
Liefs. T
Stay with me, let\'s just breathe.
dinsdag 5 mei 2009 om 11:17
quote:Toadette schreef op 04 mei 2009 @ 18:23:
Meiske Ahhh wat een dotje Waren jullie hier al lang mee bezig? Is ze lief? En hoe oud? En voelt ze zich al een beetje thuis? (hahaha wat een vragen hè?) Verwen haar maar flink!
We waren er nog niet zo lang mee bezig. Na het overlijden van onze andere kat (begin februari) hebben we er flink overgetwijfeld. En na onze vakantie dachten we dat onze overgebleven kat zich alleen heeft gevoeld, vandaar dat we tot deze keuze zijn gekomen. Ze is 2 jaar oud, heel erg bang.
quote:Korrel schreef op 04 mei 2009 @ 23:16:
@meiske spannend zo'n onderzoek. wanneer wordt de uitslag verwacht? En wie is kitty? Zijn er foto's te bewonderen? Die zie ik helaas niet op mijn mobiel.
De uitslag mag ik volgende week maandag voor bellen. Kitty is onze nieuwe kat. Als je weer op een pc zit, moet je haar naam aanklikken dan zie je een foto van haar.
quote:peach82 schreef op 05 mei 2009 @ 09:07:
@meiske, wat een leuk beestje zeg, hebben jullie hem al?of is het een haar? denk het wel aan de naam kitty....We hebben haar gisteren meteen mee genomen.
Meiske Ahhh wat een dotje Waren jullie hier al lang mee bezig? Is ze lief? En hoe oud? En voelt ze zich al een beetje thuis? (hahaha wat een vragen hè?) Verwen haar maar flink!
We waren er nog niet zo lang mee bezig. Na het overlijden van onze andere kat (begin februari) hebben we er flink overgetwijfeld. En na onze vakantie dachten we dat onze overgebleven kat zich alleen heeft gevoeld, vandaar dat we tot deze keuze zijn gekomen. Ze is 2 jaar oud, heel erg bang.
quote:Korrel schreef op 04 mei 2009 @ 23:16:
@meiske spannend zo'n onderzoek. wanneer wordt de uitslag verwacht? En wie is kitty? Zijn er foto's te bewonderen? Die zie ik helaas niet op mijn mobiel.
De uitslag mag ik volgende week maandag voor bellen. Kitty is onze nieuwe kat. Als je weer op een pc zit, moet je haar naam aanklikken dan zie je een foto van haar.
quote:peach82 schreef op 05 mei 2009 @ 09:07:
@meiske, wat een leuk beestje zeg, hebben jullie hem al?of is het een haar? denk het wel aan de naam kitty....We hebben haar gisteren meteen mee genomen.
dinsdag 5 mei 2009 om 11:19
@Korrel: fijn dat je ongesteld bent geworden. Nu afwachten of je niet weer lang op je ongesteldheid hoeft te wachten.
@Toadette: Vervelend dat het hartje is gestopt. Wat gaat er nu gebeuren? Hoe voel je je en je man?
@Allen: mijn man en ik zijn vandaag vrij. Ik hoef pas maandag (voor het eerst) te gaan werken. Mijn man is vandaag (en gisteren) verplicht vrij.
We hebben gisteren wel een stukje van de dodenherdenking gezien. Vandaag hangt de vlag uit.
@Toadette: Vervelend dat het hartje is gestopt. Wat gaat er nu gebeuren? Hoe voel je je en je man?
@Allen: mijn man en ik zijn vandaag vrij. Ik hoef pas maandag (voor het eerst) te gaan werken. Mijn man is vandaag (en gisteren) verplicht vrij.
We hebben gisteren wel een stukje van de dodenherdenking gezien. Vandaag hangt de vlag uit.
dinsdag 5 mei 2009 om 11:30
Toa wat een vervelend bericht. Ik snap dat je 'blij' bent dat je het nog niet aan je dochter hebt verteld. Sterke hoor de komende tijd.
Korrel, fijn dat je nu eindelijk ongesteld bent geworden. Hopelijk is je komende cyclus gewoon normaal.
Oja even snel voor de tabel:
Ik ben sinds vandaag 31
22 mei ga ik naar de vk
en 2 januari 2010 ben ik uitgerekend (tenminste dat zegt de predictor website)
Korrel, fijn dat je nu eindelijk ongesteld bent geworden. Hopelijk is je komende cyclus gewoon normaal.
Oja even snel voor de tabel:
Ik ben sinds vandaag 31
22 mei ga ik naar de vk
en 2 januari 2010 ben ik uitgerekend (tenminste dat zegt de predictor website)
if we all light up, we can scare away the dark...

dinsdag 5 mei 2009 om 12:54
Dank allemaal!
Jullie zijn lieverds.
Ik zit me echt door de dag heen te worstelen hier op het werk.
Probeer me op mijn werk te storten om aan andere dingen te denken.
Kan wel naar huis gaan, maar daar ga ik ook maar lopen piekeren.
Inmiddels heb ik wel al een aantal keer de tranen achter mijn ogen voelen prikken.
Helemaal toen ik een sms-je kreeg van mijn vriend: Hij is met dochterlief kadootjes voor me gaan shoppen.
Pffff.....ze zijn zo lief die 2!
Weet je wat ik vanavond ga doen:
Eerst lekker uurtje tennissen en daarna mijn favo Roseetje achteroverslaan met verrukkelijke Franse kaasjes.
Het is dat ik al een tijd niet meer rook, anders had ik er nog een pakje Barclay Menthol ook naast gezet. Hahahaha
Hoop eigenlijk dat de verloskundige snel belt.
Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
XT
Jullie zijn lieverds.
Ik zit me echt door de dag heen te worstelen hier op het werk.
Probeer me op mijn werk te storten om aan andere dingen te denken.
Kan wel naar huis gaan, maar daar ga ik ook maar lopen piekeren.
Inmiddels heb ik wel al een aantal keer de tranen achter mijn ogen voelen prikken.
Helemaal toen ik een sms-je kreeg van mijn vriend: Hij is met dochterlief kadootjes voor me gaan shoppen.
Pffff.....ze zijn zo lief die 2!
Weet je wat ik vanavond ga doen:
Eerst lekker uurtje tennissen en daarna mijn favo Roseetje achteroverslaan met verrukkelijke Franse kaasjes.
Het is dat ik al een tijd niet meer rook, anders had ik er nog een pakje Barclay Menthol ook naast gezet. Hahahaha
Hoop eigenlijk dat de verloskundige snel belt.
Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
XT
Stay with me, let\'s just breathe.

dinsdag 5 mei 2009 om 13:25
dinsdag 5 mei 2009 om 14:00
Pfff ik lees mijn eigen bericht terug en wat staat het daar stom. Ik zou het wel weg willen halen, maar dat lukt niet door een forumstoring waar ik last van heb.
Nou ja, jullie begrijpen wel dat het niet zo bedoeld is.
Toa (f) , waarom ga je niet naar huis joh. Dit is toch geen doen, nu op je werk?
Nou ja, jullie begrijpen wel dat het niet zo bedoeld is.
Toa (f) , waarom ga je niet naar huis joh. Dit is toch geen doen, nu op je werk?
if we all light up, we can scare away the dark...
dinsdag 5 mei 2009 om 18:13
Ach arm Toadje.. Ik vind het knap dat je naar je werk gegaan bent, maar weet dat je je tegenover niemand hoeft te bewijzen. Ook als je morgen liever gewoon thuis blijft.
Goed van je dat je lekker gaat sporten even je gedachten verzetten, en gelukkig zitten er dan twee lieverds thuis op je te wachten. Met een hoop cadeaus! Voel je je nog steeds zo rustig?
Sterkte de komende tijd en weet dat je alles, maar dan ook alles hier mag roepen op het forum!
Het kaarsje brandt voor jullie (f)
Goed van je dat je lekker gaat sporten even je gedachten verzetten, en gelukkig zitten er dan twee lieverds thuis op je te wachten. Met een hoop cadeaus! Voel je je nog steeds zo rustig?
Sterkte de komende tijd en weet dat je alles, maar dan ook alles hier mag roepen op het forum!
Het kaarsje brandt voor jullie (f)