cadeau dubbel

09-09-2020 22:09 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi, even op zoek naar wat meningen. Ik heb voor een vriendin die been gebroken heeft een flinke bos bloemen besteld namens de vriendinnengroep, maar per ongeluk twee keer. Het is niet terug te draaien, heb wel erachteraan gebeld. Is het nu raar om ook voor de tweede bos een bijdrage te vragen?
Nee eigen schuld, dikke bult
Hoe kan zo’n foutje nou niet terug te draaien zijn? Ik zou echt gaan klagen bij het bedrijf waar ze de perongeluk bestelde 2e bos niet willen annuleren.
ClumsyNinja schreef:
09-09-2020 22:11
Hoe kan zo’n foutje nou niet terug te draaien zijn? Ik zou echt gaan klagen bij het bedrijf waar ze de perongeluk bestelde 2e bos niet willen annuleren.
hij was al met de post, dus kon niet
Het zou inderdaad raar zijn om andere te laten betalen voor een fout die jij hebt gemaakt.
Ja dat vind ik raar
ok helder!
Ja eigen schuld. Troost je met de gedachte dat de ontvanger er extra blij mee zal zijn.
Yep echt eigen fout zelf op de blaren zitten helaas to
where ever you go, go with your heart
Ja dat is vreemd.
Wat lief dat je haar extra in de bloemen zet :cheer2:
Nou ja, schuld. Heeft weinig met schuld te maken. Is gewoon dikke pech...
Wil je aan die vriendin met een gebroken been een bijdrage vragen? :-o
natuurlijk is het mijn schuld, maar alleen degenen die zoiets op zich nemen kunnen zon fout maken. dat was eigenlijk mijn idee achter de vraag.
noorderlicht76 schreef:
09-09-2020 22:16
natuurlijk is het mijn schuld, maar alleen degenen die zoiets op zich nemen kunnen zon fout maken. dat was eigenlijk mijn idee achter de vraag.
Volgende keer beter opletten of het een ander laten doen. Je kan natuurlijk ook in de groep gooien '' oeps perongeluk 2 bossen bloemen besteld, hopen dat ze er dubbel zo blij mee is''. En kijken hoe je vriendinnen er over denken.
Ligt er ook een beetje aan hoeveel vriendinnen er dan mee doen. Als het ipv 1 euro pp, 2 euro pp zou zijn zou ik er persoonlijk niet zo mee zitten. De bloemen zijn wel bij vriendin aangekomen, niet bij jou zelf ofzo. Maar anders zou ik ook zeggen dikke pech.
Ja, dat is heel erg raar.
Oh aan je vriendinnen wil je een bijdrage vragen. Ik zou dat niet doen.
CatLady33 schreef:
09-09-2020 22:18
Volgende keer beter opletten of het een ander laten doen. Je kan natuurlijk ook in de groep gooien '' oeps perongeluk 2 bossen bloemen besteld, hopen dat ze er dubbel zo blij mee is''. En kijken hoe je vriendinnen er over denken.
ja dit zat ik ook te denken. Misschien bieden ze zelf wel aan mee te betalen. Het zijn jouw vriendinnen, jij kent ze het beste.
Ja, dat is raar. Vind ik.
Georgia19zoveel schreef:
Wil je aan die vriendin met een gebroken been een bijdrage vragen? :-o
haha nee natuurlijk niet
noorderlicht76 schreef:
09-09-2020 22:21
haha nee natuurlijk niet

Oke, :-D
noorderlicht76 schreef:
Als jij dat persé op jou wil nemen ga ik er vanuit dat je dat fatsoenlijk doet en kan.

En niet dat je mij opzadelt met een extra rekening, want dan had ik het evengoed zelf kunnen doen.

Dus nope, hier zou je geen 2de keer geld vangen.
Je draait zelf maar op voor je stommiteiten.
Of je haalt het 2de boeket op bij die vriendin en zegt dat je eigenlijk een 2de boeket voor jezelf / voor je moeder / voor je oma besteld had, maar dat het per ongeluk ook bij haar geleverd is.
wissewis wijzigde dit bericht op 09-09-2020 22:26
20.52% gewijzigd
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Wissewis schreef:
09-09-2020 22:25
Als jij dat persé op jou wil nemen ga ik er vanuit dat je dat fatsoenlijk doet en kan.

En niet dat je mij opzadelt met een extra rekening, want dan had ik het evengoed zelf kunnen doen.

Dus nope, hier zou je geen 2de keer geld vangen.
Uhm geld vangen....het is niet dat ik hier aan verdien ofzo, he
Ik ben wel benieuwd wat die bos gekost heeft....... O_O
Een bos bloemen voor elk been zeg je dan gewoon :thumbsup:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven