Weggewaaid dakraam
zondag 13 september 2020 om 18:43
Er staan weer 2 topics op deze pijler die me bijna aan t huilen maken.
Wat had ik mn vroegere ik toch graag weg willen slepen uit mn relatie. 14 jaar en een dochter verder ben ik pas uit de relatie gestapt.
Hoe lang duurde jou blindheid? En wat had de druppel moeten zijn en wat was het uiteindelijk?
Ik had al moeten kappen na de zoveelste ruzie op n 'feestje' of toen hij een boek van me verscheurde of toen ik de blauwe plekken op mn bovenarm had staan omdat dat zijn manier was om me te kalmeren.
Ofwel na max 1,5 jaar ipv 14jr.
Edit: bij mij nooit sprake geweest van structureel huiselijk geweld.
Nu wel goed lopend coouderschap.
Wat had ik mn vroegere ik toch graag weg willen slepen uit mn relatie. 14 jaar en een dochter verder ben ik pas uit de relatie gestapt.
Hoe lang duurde jou blindheid? En wat had de druppel moeten zijn en wat was het uiteindelijk?
Ik had al moeten kappen na de zoveelste ruzie op n 'feestje' of toen hij een boek van me verscheurde of toen ik de blauwe plekken op mn bovenarm had staan omdat dat zijn manier was om me te kalmeren.
Ofwel na max 1,5 jaar ipv 14jr.
Edit: bij mij nooit sprake geweest van structureel huiselijk geweld.
Nu wel goed lopend coouderschap.
apatura wijzigde dit bericht op 13-09-2020 21:44
8.68% gewijzigd
Been there, done that, got the T-shirt.
woensdag 16 september 2020 om 21:48
Dat gebeurt. Niemand zal natuurlijk geloven dat jullie kostgangers zijn. Want jullie zijn een gezin.Gatekeeper* schreef: ↑16-09-2020 21:47En dat is dus waar ik bang voor ben. En ik zou dat zo erg vinden als dat gebeurd.
woensdag 16 september 2020 om 21:49
En wat gaat hij per 1 januari doen? Want een bijstandsuitkering zal hem niet worden. Dan moet jij alles betalen.Gatekeeper* schreef: ↑16-09-2020 21:48Hij is al 8 mnd werkloos. Hij ontvangt nog tot eind van het jaar ww.
woensdag 16 september 2020 om 21:50
Hij bedonderd jullie nu ook he. Niet alleen jou maar ook jullie kinderen.Gatekeeper* schreef: ↑16-09-2020 21:43Ik weet het. Ergens heb ik nog een vleugje hoop op verbetering.
Als hij mij zou bedonderen dan heeft iig nog een adresje waar hij naartoe kan![]()
Bedonderen is niet alleen vreemdgaan.
Blijf in jezelf geloven !
woensdag 16 september 2020 om 21:50
Gaat het geld harder sinds hij in de ww zit?Gatekeeper* schreef: ↑16-09-2020 21:48Hij is al 8 mnd werkloos. Hij ontvangt nog tot eind van het jaar ww.
woensdag 16 september 2020 om 21:52
Zie jij ook echt dat hij hierin belegd? Want dan kan hij ze per 1 januari verkopen. Maar dan moet het wel waar zijn. Heb jij bewijs dat dit verhaal klopt?
woensdag 16 september 2020 om 21:54
Je weet alleen niet of hij meer schulden heeft gemaakt.Gatekeeper* schreef: ↑16-09-2020 21:52Nee want hij betaalt nog evenveel aan de vaste lasten. En wat hij met de rest doet moet hij weten.
woensdag 16 september 2020 om 22:00
Ja. Hij krijgt van die berichten op zijn telefoon en ik heb zijn “wallet” gezien.
Hij zegt dat hij nu ong €12000 heeft. Ik zei laat dat uitkeren dan kan je een gedeelte van je schuld aflossen. Dat wil ik niet.
Hij zegt dat hij in Turkije nog een spaarrekening heeft met 10.000. Ik zei ga dat halen dan kan je je schuld aflossen. Ik wil dat niet.
Hij had een pand verkocht en van dat geld had hij zijn restschuld in een keer af kunnen betalen. Ik zei bewaar dat voor je restschuld. Ik wil dat niet.
En nu wil ik niet meer hard lopen voor hem. Ik loop constant tegen een muur van weerstand aan.
Ik heb hem gesmeekt om een regeling te treffen en te gaan betalen. Maar zijn ex heeft geschikt voor 1/10 van het totaal bedrag. Dat wil hij dus ook. Ging zich aanmelden bij de wspn dacht hij heel slim. Afgewezen. Conclusie gewoon betalen. Ik wil dat niet.
En ik weet het gewoon niet meer meiden. Nou ja ik weet het wel, maar ik heb dat laatste zetje nog nodig.
woensdag 16 september 2020 om 22:03
Ik zou gaan latten of er mee stoppen, voordat je kinderen in zijn ‘ik wil het niet’ drek vastzitten.
Hij gedraagt zich onvolwassen en geeft zeer duidelijk aan geen verantwoordelijkheid te nemen. Bij het Leger des Heils kan hij ook zitten ‘wil ik nieten’, maar dan kost het jou en je kinderen niet hun huis en spullen en wie weet hoeveel schuld.
Hij gedraagt zich onvolwassen en geeft zeer duidelijk aan geen verantwoordelijkheid te nemen. Bij het Leger des Heils kan hij ook zitten ‘wil ik nieten’, maar dan kost het jou en je kinderen niet hun huis en spullen en wie weet hoeveel schuld.
woensdag 16 september 2020 om 22:06
woensdag 16 september 2020 om 22:07
Hij is een meerderjarige man met normale geestelijke vermogens neem ik aan.Gatekeeper* schreef: ↑16-09-2020 22:06Er is niemand die hem een huis of een hypotheek gaat geven. Maar als je bedoelt dat hij de middelen heeft om zijn schuld in te lossen dan ja maar daar komt ie weer “dat wil hij niet”.
Zijn keuze.
En jij maakt de jouwe.
woensdag 16 september 2020 om 22:08
En hij komt ermee weg, want jij slikt dat.Gatekeeper* schreef: ↑16-09-2020 22:06Er is niemand die hem een huis of een hypotheek gaat geven. Maar als je bedoelt dat hij de middelen heeft om zijn schuld in te lossen dan ja maar daar komt ie weer “dat wil hij niet”.
woensdag 16 september 2020 om 22:08
Zo dacht ik ook altijd. Ja ja, ik gunde hem het beste! Puntje bij paaltje; Ex zit met vriendin in duur koophuis en rijdt rond op een Harley. En ik zit drie hoog achter de eindjes aan elkaar te knopen. Denk aan jezelf en je kinderen, GateSportschoen schreef: ↑16-09-2020 21:19Gate, ik weet je situatie niet precies alleen wat je schrijft baart zorgen.
Hij blijft inderdaad de vader van je kinderen, net zoals dat jij de moeder kan je kinderen bent. En je gunt hem het beste, wat gun jij jezelf dan? Niet het beste als je de situatie in stand blijft houden.
En wanneer is het voor jou echt echt genoeg?
Toevoeging: en ik ben, ondanks de geld struggles soms, zo ZO verdomde blij en trots met wat ik nu heb én ben. Ik leef weer met respect voor míjn wetten en grenzen, maak mijn eigen beslissingen, ruim mijn eigen shit op. Ik heb de regie over mijn leven.
anoniem_397199 wijzigde dit bericht op 16-09-2020 23:21
16.36% gewijzigd
woensdag 16 september 2020 om 22:11
Jij laat je slachtoffer zijn van zijn slachtofferschap.Gatekeeper* schreef: ↑16-09-2020 22:10Hij voelt zich vooral slachtoffer.
Dat hij slachtoffer is van zijn eigen daden ziet hij niet.
Het voelt zo hard om te lezen wat er tegen je gezegd wordt, maar zo wordt het iig niet bedoeld!
Ik gun je zo een leuk leven
woensdag 16 september 2020 om 22:12
woensdag 16 september 2020 om 22:13
Hij is niet het slachtoffer.Gatekeeper* schreef: ↑16-09-2020 22:10Hij voelt zich vooral slachtoffer.
Dat hij slachtoffer is van zijn eigen daden ziet hij niet.
Dat ben jij.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.