Wat kan ik doen?
zaterdag 10 oktober 2020 om 00:46
Ik krijg de kinderen niet eens te zien dan. Ik ben toendertijd bij mijn ex weggegaan omdat hij mij heeft mishandelde. Hij slaat mij zo weer in elkaar en daar hebben de jongens niks aan.viva-life22 schreef: ↑10-10-2020 00:36Het zijn je kinderen, die hoor je te beschermen! Dan maar ruzie aan de deur.

zaterdag 10 oktober 2020 om 00:52
O bah, wat een vreselijke situatie dit

Ik kan mij je machteloosheid levendig voorstellen. Kun je er misschien voor zorgen dat je zoon met de een of andere list naar jouw huis komt of eventueel een taxi voor hem bellen?
Als hij maar veilig bij jou is dan kun je maandag de huisarts hierover inlichten die jou hierin verder helpt.
Heel veel sterkte!
zaterdag 10 oktober 2020 om 00:53

zaterdag 10 oktober 2020 om 01:42
De jongens praten misschien niet met jou, omdat ze dat mogelijk als een verraad van hun vader kunnen zien, hij is immers hun primaire opvoeder op dit moment. Waarom probeer jij trouwens met je ex te praten over problemen en niet met je kinderen, ze zijn toch oud genoeg om zelf hun zegje te kunnen doen?
Hopelijk heeft de kennis e.e.a. overdreven, dat hoop ik echt voor je jongens.
Maandag zo snel mogelijk bellen met Veilig Thuis om te informeren welke stappen nu het beste gezet kunnen worden.
Want al klopt er maar een deel van het verhaal, er zijn genoeg aanwijzingen dat het fout loopt bij hun vader.
Ik wens je heel veel sterkte om dit weekend door te komen.
p.s. ik heb je verhaal kunnen lezen voor je het weg gehaald had
Hopelijk heeft de kennis e.e.a. overdreven, dat hoop ik echt voor je jongens.
Maandag zo snel mogelijk bellen met Veilig Thuis om te informeren welke stappen nu het beste gezet kunnen worden.
Want al klopt er maar een deel van het verhaal, er zijn genoeg aanwijzingen dat het fout loopt bij hun vader.
Ik wens je heel veel sterkte om dit weekend door te komen.

p.s. ik heb je verhaal kunnen lezen voor je het weg gehaald had
zaterdag 10 oktober 2020 om 07:14
Ja ik ga maandag idd veilig thuis bellen maandag voor advies.
De reden dat ik mijn ex een paar keer aangesproken heb is dat mijn zoon van 16 wel eens tussen neus en lippen dingen vertelde. En ik dus verhaal ging halen bij mijn ex. Maar dan kreeg ik te horen waar ik mee mee bemoeide en dan werd ik geblokkeerd op alles.
De reden dat ik mijn ex een paar keer aangesproken heb is dat mijn zoon van 16 wel eens tussen neus en lippen dingen vertelde. En ik dus verhaal ging halen bij mijn ex. Maar dan kreeg ik te horen waar ik mee mee bemoeide en dan werd ik geblokkeerd op alles.