Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II
woensdag 11 maart 2009 om 14:42
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten 
Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!
Poffertjes
naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010
31 augustus vlk
10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010
4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010
25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009
28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010
1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010
21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november
26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009
Hierbij een nieuwe poging!

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!
Poffertjes
naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010
31 augustus vlk
10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010
4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010
25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009
28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010
1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010
21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november
26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009
Hierbij een nieuwe poging!

dinsdag 5 mei 2009 om 13:25
dinsdag 5 mei 2009 om 14:00
Pfff ik lees mijn eigen bericht terug en wat staat het daar stom. Ik zou het wel weg willen halen, maar dat lukt niet door een forumstoring waar ik last van heb.
Nou ja, jullie begrijpen wel dat het niet zo bedoeld is.
Toa (f) , waarom ga je niet naar huis joh. Dit is toch geen doen, nu op je werk?
Nou ja, jullie begrijpen wel dat het niet zo bedoeld is.
Toa (f) , waarom ga je niet naar huis joh. Dit is toch geen doen, nu op je werk?
if we all light up, we can scare away the dark...
dinsdag 5 mei 2009 om 18:13
Ach arm Toadje.. Ik vind het knap dat je naar je werk gegaan bent, maar weet dat je je tegenover niemand hoeft te bewijzen. Ook als je morgen liever gewoon thuis blijft.
Goed van je dat je lekker gaat sporten even je gedachten verzetten, en gelukkig zitten er dan twee lieverds thuis op je te wachten. Met een hoop cadeaus! Voel je je nog steeds zo rustig?
Sterkte de komende tijd en weet dat je alles, maar dan ook alles hier mag roepen op het forum!
Het kaarsje brandt voor jullie (f)
Goed van je dat je lekker gaat sporten even je gedachten verzetten, en gelukkig zitten er dan twee lieverds thuis op je te wachten. Met een hoop cadeaus! Voel je je nog steeds zo rustig?
Sterkte de komende tijd en weet dat je alles, maar dan ook alles hier mag roepen op het forum!
Het kaarsje brandt voor jullie (f)
dinsdag 5 mei 2009 om 18:33
@ toad, jemig ben er helemaal stil van.... Heb je al iets gehoord van de verloskundige? Lieve schat wat ben je een bikkel dat je naar je werk bent gegaan, maar hou ook lekker rekening met jezelf hoor! En met die twee schatten van je die thuis zijn! Heel veel sterkte in ieder geval voor jou en je man. En als je van je af wilt schrijven.... dan kan het altijd hier!!
@tatli, neem het jezelf niet kwalijk.. Wel nog eventjes gefeliciteerd met je verjaardag. Ik ga het tabel aanpassen voor je!
@korrel, lekker dat je ongesteld bent geworden! x
@tatli, neem het jezelf niet kwalijk.. Wel nog eventjes gefeliciteerd met je verjaardag. Ik ga het tabel aanpassen voor je!
@korrel, lekker dat je ongesteld bent geworden! x
dinsdag 5 mei 2009 om 19:26
@ toa: Zag het meteen al aan de tabel en dacht o,neeeee!! Wat erg zeg!! Bent wel heel sterk hoor dat je toch naar je werk bent gegaan voor een beetje afleiding, maar wat zal het een moeilijke dag voor jullie zijn geweest, echt heel vervelend!
Weet niet zo goed wat ik moet zeggen! Veel sterkte!!
Heb je nog telefoon gehad van de vk?
Weet niet zo goed wat ik moet zeggen! Veel sterkte!!
Heb je nog telefoon gehad van de vk?
dinsdag 5 mei 2009 om 20:44
Hoi allemaal,
Ik heb contact gehad met de VK, ze gaf aan dat het het beste is wanneer het vruchtje op de natuurlijke manier mijn lichaam verlaat. Dus wanneer ik het aankon, adviseerde ze me nog een weekje te wachten. Dus dat gaan we doen......
Heb meteen weer een huge family-pack maandverband gehaald en nu maar afwachten.
We zijn er best nuchter onder. Natuurlijk zijn we héél erg teleurgesteld, we gaan er al zo'n 5 weken vanuit dat we zwanger zijn en dat er eind november een kleintje bij komt. En het is natuurlijk heel wrang wanneer dat allemaal niet zo blijkt te zijn.
Maar liever dat het nu gebeurt dan dat we bv 16 weken onderweg waren.
We gaan onze dromen weer even bijstellen!
Ik ga gewoon blijven werken, sporten, enz enz. anders ga ik toch maar zitten kniezen op de bank, en voor mij werkt dat niet zo goed.
Bedankt voor al jullie berichtjes, dat doet me echt heel goed!
Liefs T
Ik heb contact gehad met de VK, ze gaf aan dat het het beste is wanneer het vruchtje op de natuurlijke manier mijn lichaam verlaat. Dus wanneer ik het aankon, adviseerde ze me nog een weekje te wachten. Dus dat gaan we doen......
Heb meteen weer een huge family-pack maandverband gehaald en nu maar afwachten.
We zijn er best nuchter onder. Natuurlijk zijn we héél erg teleurgesteld, we gaan er al zo'n 5 weken vanuit dat we zwanger zijn en dat er eind november een kleintje bij komt. En het is natuurlijk heel wrang wanneer dat allemaal niet zo blijkt te zijn.
Maar liever dat het nu gebeurt dan dat we bv 16 weken onderweg waren.
We gaan onze dromen weer even bijstellen!
Ik ga gewoon blijven werken, sporten, enz enz. anders ga ik toch maar zitten kniezen op de bank, en voor mij werkt dat niet zo goed.
Bedankt voor al jullie berichtjes, dat doet me echt heel goed!
Liefs T
Stay with me, let\'s just breathe.
dinsdag 5 mei 2009 om 20:50
(even weer de aandacht op de anderen richten, ---> )
Tatli: Gefeliciteerd met je verjaardag, meid.
Korrel: Geweldig dat je menstruatie op gang is gekomen. Pfff daar heb je wel even op moeten wachten zeg!
Skull: Ben zo benieuwd hoe het met je gaat?
Meiske: Hoe gaat het met Kitty? Is ze al een beetje gewend?
Peach: Wat een verhaal zeg, van de auto. Ik voel me altijd zo geamputeerd zonder bv auto/pc/telefoon, Gelukkig kunnen jullie weer rijden.
Poffer: Is jouw autootje nu ook weer helemaal in orde?
Donderdag heb jij weer nieuws vwb je werk toch?
XT
Tatli: Gefeliciteerd met je verjaardag, meid.
Korrel: Geweldig dat je menstruatie op gang is gekomen. Pfff daar heb je wel even op moeten wachten zeg!
Skull: Ben zo benieuwd hoe het met je gaat?
Meiske: Hoe gaat het met Kitty? Is ze al een beetje gewend?
Peach: Wat een verhaal zeg, van de auto. Ik voel me altijd zo geamputeerd zonder bv auto/pc/telefoon, Gelukkig kunnen jullie weer rijden.
Poffer: Is jouw autootje nu ook weer helemaal in orde?
Donderdag heb jij weer nieuws vwb je werk toch?
XT
Stay with me, let\'s just breathe.
dinsdag 5 mei 2009 om 20:56
@Toa; ik vind dat je er goed mee omgaat! Hopelijk kunnen jullie het zo verwerken. Dikke knuffel voor je en je gezinnetje (ik weet niet hoe die poppetjes werken
)
@Tatli; gefeliciteerd!!!
@Korrel; jij ook gefeliciteerd maar dan met je ongesteldheid. wie had gedacht dat je daar zo blij mee zou zijn. Wie weet word je nu wel in 1 keer weer heel regelmatig ongesteld. (eigenlijk liever niet natuurlijk
)
Allen; ik vind het best bijzonder dat we als 'vreemden' zoveel kunnen delen met elkaar, geeft me een fijn gevoel!

@Tatli; gefeliciteerd!!!
@Korrel; jij ook gefeliciteerd maar dan met je ongesteldheid. wie had gedacht dat je daar zo blij mee zou zijn. Wie weet word je nu wel in 1 keer weer heel regelmatig ongesteld. (eigenlijk liever niet natuurlijk

Allen; ik vind het best bijzonder dat we als 'vreemden' zoveel kunnen delen met elkaar, geeft me een fijn gevoel!
dinsdag 5 mei 2009 om 21:16
ach toa ...ik zit met de rillingen op mn rug ....ik zag t gelijk aan de tabel...wat een ellende!!!! heel veel sterkte en ik hoop dat moeder natuur t dan ook netjes regelt.....denk aan je!! en vooruit dan steek ik wel een sigaretje voor je op ( marlboro light is dat ook goed???? )
en dan ook nog zo'n bikkel zijn om op iedereen te reageren!?!
en dan ook nog zo'n bikkel zijn om op iedereen te reageren!?!
dinsdag 5 mei 2009 om 21:50
*breekt even in*
Toa, wat jammer dat je een dode vrucht droeg. Een vriendin van mij heeft hetzelfde vorige week gehoord en kan me dus een beetje indenken wat je nu meemaakt. Hoop dat je er zo rustig mee om kunt blijven gaan als je nu doet.
Off Topic: Poffertjes, deel weggehaald ivm herkenbaarheid
*breekt weer uit*
Toa, wat jammer dat je een dode vrucht droeg. Een vriendin van mij heeft hetzelfde vorige week gehoord en kan me dus een beetje indenken wat je nu meemaakt. Hoop dat je er zo rustig mee om kunt blijven gaan als je nu doet.
Off Topic: Poffertjes, deel weggehaald ivm herkenbaarheid
*breekt weer uit*
dinsdag 5 mei 2009 om 22:41
@skull, spannend meid! Morgen een D-day.... wat voel je? Voel je al iets?
Niet raar hoor! Dat gevoel heb ik ook.... je weet zoveel van elkaar!
@Rammie, tips zijn zeker welkom!!
@toa, wat sterk! Succes met verwerking en hopelijk lost moeder natuurlijk het netjes op! Knuffel!
Maar autootje is weer goed! En donderdag inderdaad het assessment. Hopelijk volgende week nieuws over mijn nieuwe baan!
Slaap lekker allemaal!!!
xx
Niet raar hoor! Dat gevoel heb ik ook.... je weet zoveel van elkaar!
@Rammie, tips zijn zeker welkom!!
@toa, wat sterk! Succes met verwerking en hopelijk lost moeder natuurlijk het netjes op! Knuffel!
Maar autootje is weer goed! En donderdag inderdaad het assessment. Hopelijk volgende week nieuws over mijn nieuwe baan!
Slaap lekker allemaal!!!
xx
woensdag 6 mei 2009 om 08:25
@toadette: Knap hoor dat je er zo mee omgaat! Hopelijk gaat het dan gauw via de natuurlijke weg!
@skull: Wat jammer zeg!! Wel vaag hoor, bent nu toch echt overtijd toch? Had het eigenlijks wel verwacht bij jou..
Voel je al je ongesteldheid dan of nog helemaal niets?
@tatli: Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
@poffertjes: Veel succes alvast voor morgen! En fijn dat je auto weer klaar is!
Zal me even gaan douchen, zo de deur weer uit!
Groetjes!
@skull: Wat jammer zeg!! Wel vaag hoor, bent nu toch echt overtijd toch? Had het eigenlijks wel verwacht bij jou..
Voel je al je ongesteldheid dan of nog helemaal niets?
@tatli: Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
@poffertjes: Veel succes alvast voor morgen! En fijn dat je auto weer klaar is!
Zal me even gaan douchen, zo de deur weer uit!
Groetjes!