Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
tomcat schreef:
18-10-2020 21:15
Wie is Suus ook al weer?

ik heb 43/44 maar waarom gaat het ineens over schoenmaten eigenlijk?

Ben je haar nu al weer vergeten??
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
18-10-2020 21:14
ben je 1.55 lang dan? of heb je slechte balans? :D
Hahah ik ben wel eens uit balans ja, maar ben 1.65, dus niet bijster groot.
Julia_20 schreef:
18-10-2020 21:16
Ik heb met mijn 39 kleine voetjes voor bij mijn 1,78.

Overigens zoekt ik tussen de 47-55. Ik ben 52.

Ja, maar wat voor schoenmaat zoek je?
Schoenmaat? Hoe dan?

:-D
Antoon69 schreef:
18-10-2020 21:17
Ja, maar wat voor schoenmaat zoek je?
Bij een man... Nah boeit mij niet zo. Hij moet zelf schoenen kopen..en er op lopen 😎
Julia_20 schreef:
18-10-2020 21:20
Bij een man... Nah boeit mij niet zo. Hij moet zelf schoenen kopen..en er op lopen 😎

Stel dat hij nou 1,95m is maar ook schoenmaat 39 zou hebben? In mijn familie komt dit dus voor.
Antoon69 schreef:
18-10-2020 21:16
Ben je haar nu al weer vergeten??
oh Suzanne :flirting: waar ik het huis nog een keer mee in ga
tomcat schreef:
18-10-2020 21:24
oh Suzanne :flirting: waar ik het huis nog een keer mee in ga

Ook nu je dit weet? Ik vind het trouwens ook fascinerend, vrouwen met enorm grote voeten. Als ik het eenmaal gezien heb kan ik mijn ogen er niet meer van af houden o_o

Edit: Sergio van First dates heeft volgens mij wel 47! Zijn kinderen zitten op dezelfde school als die van mijn zus.
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 18-10-2020 21:28
16.25% gewijzigd
Antoon69 schreef:
18-10-2020 21:22
Stel dat hij nou 1,95m is maar ook schoenmaat 39 zou hebben? In mijn familie komt dit dus voor.
Heeft hij kleine voeten. Als hij er geen last van heeft...
Antoon69 schreef:
Maar let je daar echt op als je een date hebt? Of meer, maakt het je echt iets uit?
Julia_20 schreef:
18-10-2020 21:26
Heeft hij kleine voeten. Als hij er geen last van heeft...

Bij mijn oom dacht ik dat hij een stuk geamputeerd had van zijn voeten. Hele kleine kinderschoentjes bij een grote volwassen man.
Antoon69 schreef:
18-10-2020 21:12
Weet je wie volgens mij 44 had? Die Suus van LLDL.. Ineens zag het het omdat ze altijd op blote voeten moeten lopen. Heel smalle voeten maar enorm lang leek wel o_o. Fascinerend..

Platvoeten mss?
Krijg motto niet verwijderd :-)
En jij antoon?
Limo76 schreef:
18-10-2020 21:29
Maar let je daar echt op als je een date hebt? Of meer, maakt het je echt iets uit?

Ik probeer het niet meteen te doen want iedereen is natuurlijk goed zoals hij of zij is. Maar op een gegeven ga ik toch wel kijken en de maat schatten ja. Mijn exen hadden trouwens hele verschillende voeten hoor, maar kleine of slanke vrouwenvoeten kan ik wel heel erg mooi vinden (beetje ziek misschien). Handen kan ik ook erg mooi vinden.
iceteapeach schreef:
18-10-2020 21:30
Platvoeten mss?

Nee, eerder als de achterpoten van een hond of kat. Als je echt in het LLDL huis met haar komt Tomcat, moet je echt even proberen om ze (subtiel) in beeld te krijgen. Door iets 'per ongeluk' te laten vallen voor haar voeten of zo.
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 18-10-2020 21:38
38.00% gewijzigd
Antoon69 schreef:
18-10-2020 21:34
Ik probeer het niet meteen te doen want iedereen is natuurlijk goed zoals hij of zij is. Maar op een gegeven ga ik toch wel kijken en de maat schatten ja. Mijn exen hadden trouwens hele verschillende voeten hoor, maar kleine of slanke vrouwenvoeten kan ik wel heel erg mooi vinden (beetje ziek misschien). Handen kan ik ook erg mooi vinden.
Oh helemaal niet ziek, maar was gewoon benieuwd. Ieder zijn ding natuurlijk.
Antoon69 schreef:

Ik heb voor een vrouw dan weer (vrij) grote handen. Geen kolenschoppen, wel lange, slanke vingers en mooie nagels. Daar let ik bij mannen trouwens wel op: niet afgekloven of te lange nagels, net als schoenen, niet afgetrapt graag.
Krijg motto niet verwijderd :-)
Julus schreef:
18-10-2020 19:45
Gadsamme! Ik ben er weer ingetrapt. Weer online geshopt. Corona moet echt niet te lang meer duren.
Wat heb je gekocht? :) Ik ben er ook ingestonken. Heb vandaag mijn zomerkleding omgeruild voor winterkleding en vond dat ik sommige kledingstukken al erg lang heb dus ik dacht dat ga ik eens aanvullen.
Lubach was weer lekker op dreef :D heb me rot gelachen..
Lubach was weer geniaal. Zo jammer dat dit het laatste seizoen is.
Antoon69 schreef:
18-10-2020 21:35
Nee, eerder als de achterpoten van een hond of kat. Als je echt in het LLDL huis met haar komt Tomcat, moet je echt even proberen om ze (subtiel) in beeld te krijgen. Door iets 'per ongeluk' te laten vallen voor haar voeten of zo.
:rofl:

Je hebt echt zo geen controle over wat er in beeld komt Antoon.
Het is voor mij ook weer spannend morgen..al heb ik een vermoeden, er zit wel een lijn in wat ze doen.
Limo76 schreef:
18-10-2020 21:48
Lubach was weer geniaal. Zo jammer dat dit het laatste seizoen is.
we lijken wel echt een match :D
Ik let tijdens een date ook wel op handen, kan afgekloven nagels echt verschrikkelijk vinden. Heb dan ook echt een afkeer tegen nagelbijten, altijd zo erg als ik het iemand zie doen in m’n achteruit spiegel van auto of ov brrr
tomcat schreef:
18-10-2020 21:53
we lijken wel echt een match :D
Je wordt er bijna bang van he!
Maar ik vind LLdL geen leuk programma ;)
Vivi3338 schreef:
18-10-2020 21:55
Ik let tijdens een date ook wel op handen, kan afgekloven nagels echt verschrikkelijk vinden. Heb dan ook echt een afkeer tegen nagelbijten, altijd zo erg als ik het iemand zie doen in m’n achteruit spiegel van auto of ov brrr
Ik let ook op handen. Ik hou van stevige handen en niet van die slanke met dunne vingertjes.
En zijn gebit en ogen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven