Singles Unite: deel 4!!
zondag 25 oktober 2020 om 19:01
Je hebt die pizza met passie opgegeten?Sabbieehhhh schreef: ↑25-10-2020 18:58Jongens, de pizza helpt, alles is weer mooi en pais en vree hier![]()
zondag 25 oktober 2020 om 19:01
Ik vind mensen die doelen hebben best heel leuk. Maar mensen die vinden dat anderen doelen moeten hebben heb ik ernstig veel moeite mee.
zondag 25 oktober 2020 om 19:02
Haha. Tja een doel kan handig zijn, zeker voor de cliënten die ik ontvang. Hierdoor zetten ze grote stappen terug de maatschappij in. Dus in m'n werk context zijn doelen zeer helpend.
Maar persoonlijk leef ik vooral in het hier en nu.
zondag 25 oktober 2020 om 19:04
zondag 25 oktober 2020 om 19:04
Helemaal goed!alongwiththesunshine schreef: ↑25-10-2020 19:03Even voor de duidelijkheid: ik gun iedereen zijn of haar passies en een heel gelukkig leven toe.
Ik heb alleen een totaal andere kijk op bepaalde dingen, laten we het daar op houden.
zondag 25 oktober 2020 om 19:06
Ik leef absoluut in het hier en nu en heb ook geen plan bijvoorbeeld: Zoals de gemiddelde HR manager je kan vragen tijdens een sollicitatie: Hoe zie jij je over 5 jaar? Dan antwoord ik standaard: Geen idee, misschien kom ik morgen wel onder een bus.
Stel die vraag ook nooit aan sollicitanten.
Maar geheel doelvrij ben ik ook niet. Zou in de sport nog wel een keer op een bepaald nivo willen meedoen.
Genieten is ook een doel.......maar dat zal ook wel een jeukargument zijn
Stel die vraag ook nooit aan sollicitanten.
Maar geheel doelvrij ben ik ook niet. Zou in de sport nog wel een keer op een bepaald nivo willen meedoen.
Genieten is ook een doel.......maar dat zal ook wel een jeukargument zijn
zondag 25 oktober 2020 om 19:09
Erg herkenbaar. Dat antwoord heb ik ook ooit eens gegeven.
Bleek dat alle sollicitanten keurig over allerlei doelen spraken en ik juist niet. Ik werd aangenomen.
Niks mis met doelen en als je dat nodig hebt, prima. Maar ik heb ze niet.
Ik kan wel iets heel graag willen of voor elkaar krijgen en dat lukt dan ook.
Is dat dan een doel?
Bleek dat alle sollicitanten keurig over allerlei doelen spraken en ik juist niet. Ik werd aangenomen.
Is dat dan een doel?
zondag 25 oktober 2020 om 19:10
Dit gaat zo fout
Ik vind dat hetzelfde als waar zie je jezelf over 5 jaar..
zondag 25 oktober 2020 om 19:12
Dusssssehhhh...tering wat een postings..
Passie... passievrucht??
Niet op de kaart!
Ehmmm Beth Hart ..heerlijk.
[https://youtu.be/UEHwO_UEp7A]
Hier deel 2 vd wok met saté...
En een Scandinavische serie "the inner circle "
Passie... passievrucht??
Niet op de kaart!
zondag 25 oktober 2020 om 19:13
Als ik negatief denkende mensen mag geloven is dat altijd maar geluk hebben.Julus schreef: ↑25-10-2020 19:09Erg herkenbaar. Dat antwoord heb ik ook ooit eens gegeven.
Is dat dan een doel?
Ik vind het vooral een grote dosis doorzettingsvermogen en hard werken. En ja als je iets graag wil is dat natuurlijk te benoemen als een doel....
Nee dat denk ik niet zozeer. Ik wil ook weleens wat en dan sla je die weg in. Maar ik stel mezelf geen SMART doelJulus schreef: ↑25-10-2020 19:09Erg herkenbaar. Dat antwoord heb ik ook ooit eens gegeven.
Is dat dan een doel?
In een relatie heb ik ook geen doelen, als in willen samenwonen, trouwen, kinderen krijgen. Alleen genieten van wat is en als er voldoende overeenkomsten zijn in behoeften etc dan is dat heerlijk genieten. Zo doelloos
We lullen het vanzelf wel weer recht.Sabbieehhhh schreef: ↑25-10-2020 19:10![]()
Dit gaat zo fout
Ik vind dat hetzelfde als waar zie je jezelf over 5 jaar..
Ik ben echt niet bezig met waar ik over 5 jaar sta. Laat staan volgende week. Of morgen. Ik wil iedere dag van mening kunnen veranderen.
Toch geen zin in kippensoep? Dan bestel ik die pizza of die pasta
zondag 25 oktober 2020 om 19:14
haha..die vraag straight out of hell..waar zie jij jezelf over 5 jaar?Julus schreef: ↑25-10-2020 19:09Erg herkenbaar. Dat antwoord heb ik ook ooit eens gegeven.
Is dat dan een doel?
Als je het zo stelt dan vindt Tom passie ineens wel interessantJulia_20 schreef: ↑25-10-2020 19:12Dusssssehhhh...tering wat een postings..
Passie... passievrucht??
Niet op de kaart!
Sate!
Dit dus....Sabbieehhhh schreef: ↑25-10-2020 19:13
Ik vind het vooral een grote dosis doorzettingsvermogen en hard werken. En ja als je iets graag wil is dat natuurlijk te benoemen als een doel....
zondag 25 oktober 2020 om 19:15
zondag 25 oktober 2020 om 19:15
Sabbieehhhh schreef: ↑25-10-2020 18:19Ach, zolang blijkbaar niemand de discussie los wil laten en iedereen nog even door wil emmeren, be my guest.
Ik heb geprobeerd om het gesprek naar eten of de natuur te wenden. Jammerlijk gefaald dus dan ook alle remmen los :-p
Niks mis met een discussie en verschillende meningen. Zolang het maar netjes blijft en er niet gescholden wordt. Ik heb dat bijv. met tatoeages, moet er zelf niet aan denken, kijk er bij een evt. partner ook niet graag naar. Ik vind het zonde omdat het zo permanent is en het er niet mooier op wordt met het stijgen der jaren. Dus ja, iemand die vol zit ermee, zal ik niet snel aantrekkelijk vinden, al is hij verder nog zo leuk/leuk/lief of aardig.
Krijg motto niet verwijderd :-)