Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
Ik sta voor mijn doen best lang droog en ik mis het niet echt.
Ik heb bedacht dat als ik echt een weer zin krijg, mss als ik het durf, wel een gigolo inhuur.
Zou jij dat durven?
anoniem_399709 wijzigde dit bericht op 14-11-2020 23:48
5.95% gewijzigd
Julus ik denk dat we de 120 echt wel gaan redden :proud:
Mis het ook wel hoor! Maar wel op de manier dat je allebei lekker verliefd op elkaar bent en oprecht is. Niet seks om de seks, dan wacht ik liever nog eventjes 😁.
Datertje schreef:
14-11-2020 23:46
Ik heb bedacht dat als ik echt een weer zin krijg, mss als ik het durf, wel een gigolo inhuur.
Zou jij dat durven?
Ja? Lijkt me wel een dingetje hoor zo’n gigolo 🙈 Andere kant, hij zou waarschijnlijk wel weten wat ie doet haha
Ja precies dat Vivi gewoon een vent die het snapt.
Ik heb in mijn wilde datertjetijd echt een hoop voorbij zien komen en er zijn er echt maar een paar die het begrepen.
Datertje schreef:
Zou jij dat durven?

Ik heb er wel eens over nagedacht! Maar zou het zelf niet op die manier willen. Heb er trouwens ook niks op tegen hoor, die hele 'wereld van gezelschap' zit een stuk genuanceerder in elkaar dan het soms lijkt.

Waarom zou jij voor een gigolo willen gaan?
Datertje schreef:
14-11-2020 23:40
Effe een vraagje aan de niet daters op dit moment. Missen jullie de intimiteit en dan bedoel ik echt de seks?
Eerlijk? Eigenlijk niet. Ik heb helaas niet zo'n grote libido.
Wat mij trouwens wel opvalt is dat typische gigolo's vaak mijn type niet zijn, beetje van die aso's hoe ze eruit zien. Dus dan zou ik het niet willen haha. Maar er is vast ook wel ergens een bureau met andere types man.
LaFolie schreef:
14-11-2020 23:53
Ik heb er wel eens over nagedacht! Maar zou het zelf niet op die manier willen. Heb er trouwens ook niks op tegen hoor, die hele 'wereld van gezelschap' zit een stuk genuanceerder in elkaar dan het soms lijkt.

Waarom zou jij voor een gigolo willen gaan?
Weet niet, gewoon een man die weet wat hij doet, die helemaal voor jou gaat, geen verwachtingen heeft, ongedwongen seks hebben. Maar of ik er ooit de "ballen" voor heb.
Pompoenschip schreef:
14-11-2020 23:53
Eerlijk? Eigenlijk niet. Ik heb helaas niet zo'n grote libido.
wat is daar helaas aan? De een wil elke dag 3x en de ander geniet van 1x in de week. Geen enkel probleem toch
LaFolie schreef:
14-11-2020 23:54
Wat mij trouwens wel opvalt is dat typische gigolo's vaak mijn type niet zijn, beetje van die aso's hoe ze eruit zien. Dus dan zou ik het niet willen haha. Maar er is vast ook wel ergens een bureau met andere types man.
Ik heb geen idee, eigenlijk nog nooit naar gekeken. Ik ga eens op onderzoek uit.
Datertje schreef:
14-11-2020 23:58
wat is daar helaas aan? De een wil elke dag 3x en de ander geniet van 1x in de week. Geen enkel probleem toch
Je hebt gelijkt. Het is een stomme oude gewoonte om me daarvoor te moeten verontschuldigen. Mijn ex heeft mij het altijd verweten (dat ik lage libido had) :-?
pompoenschip wijzigde dit bericht op 15-11-2020 00:01
3.77% gewijzigd
Datertje schreef:
14-11-2020 23:56
Weet niet, gewoon een man die weet wat hij doet, die helemaal voor jou gaat, geen verwachtingen heeft, ongedwongen seks hebben. Maar of ik er ooit de "ballen" voor heb.

Mij lijkt het zo naar dat je weet dat iemand eigenlijk niet écht in je geïnteresseerd is. Dan zou ik eigenlijk al niet geil worden, hoe een goede toneelspeler het ook is...
Vivi3338 schreef:
14-11-2020 23:49
Mis het ook wel hoor! Maar wel op de manier dat je allebei lekker verliefd op elkaar bent en oprecht is. Niet seks om de seks, dan wacht ik liever nog eventjes 😁.
Dit heb ik ook.

Vanavond was ik bij vrienden, waar ik al jaren een klik heb met de huisvriendin (beste vriendin van vriendin van vriend), we zoenen afgelopen jaren bijna elke verjaardag/feestje als we beide vrijgezel zijn. Vanavond maakte ze een kwasi toespeling voor meer (we hadden gewoon een gesprek, geen gezoen 😃), maar ik ben er niet op in gegaan. Ik wil echt open staan alleen voor de vrouw die ik nu date.
lacasa wijzigde dit bericht op 15-11-2020 00:09
4.36% gewijzigd
Pompoenschip schreef:
15-11-2020 00:00
Je hebt gelijkt. Het is een stomme oude gewoonte om me daarvoor te moeten verontschuldigen. Mijn ex heeft mij het altijd verweten (dat ik lage libido had) :-?
Mijn hemeltje echt? Troost je de meeste mannen (niet de mannen die hier mee schrijven uiteraard) zeggen dat ze een hoog libido hebben, maar uiteindelijk viel dat best tegen. Wat is nou eigenlijk een hoog of laag libido?
Datertje schreef:
Zou jij dat durven?
Waarom zou je ervoor betalen als je het ook gratis kan krijgen?
LaFolie schreef:
15-11-2020 00:00
Mij lijkt het zo naar dat je weet dat iemand eigenlijk niet écht in je geïnteresseerd is. Dan zou ik eigenlijk al niet geil worden, hoe een goede toneelspeler het ook is...
Ik denk dat dat ook zo mooi is dat er geen valse verwachtingen zijn. Hij doet het voor mij ik betaal ook. Ik kan daar prima mee leven. Beter dan een date die uiteindelijk alleen maar op seks uit is en je daarna dumpt.
Datertje schreef:
15-11-2020 00:04
Mijn hemeltje echt? Troost je de meeste mannen (niet de mannen die hier mee schrijven uiteraard) zeggen dat ze een hoog libido hebben, maar uiteindelijk viel dat best tegen. Wat is nou eigenlijk een hoog of laag libido?

Volgens mijn ex was 3x per dag het minimum, geen grapje. Kreeg dan ook altijd geklaag dat ik een te laag libido had, hij wilde zelfs dat ik er voor naar een seksuoloog zou gaan :facepalm:
LaCasa schreef:
Dit heb ik ook.

Vanavond was ik bij vrienden, waar ik al jaren een klik heb net de huisvriendin (beste vriendin van vriendin van vriend), we zoenen afgelopen jaren bijna elke verjaardag/feestje als we beide vrijgezel zijn. Vanavond maakte ze een kwasi toespeling voor meer (we hadden gewoon een gesprek, geen gezoen 😃), maar ik ben er niet op in gegaan. Ik wil echt open staan alleen voor de vrouw die ik nu date.
Dat vind ik heel mooi van je.
LaFolie schreef:
15-11-2020 00:07
Volgens mijn ex was 3x per dag het minimum, geen grapje. Kreeg dan ook altijd geklaag dat ik een te laag libido had, hij wilde zelfs dat ik er voor naar een seksuoloog zou gaan :facepalm:
Wat een droeftoeter... wedden dat als puntje bij paaltje komt hij dat helemaal niet volhoudt haha
WitteHaai schreef:
15-11-2020 00:05
Waarom zou je ervoor betalen als je het ook gratis kan krijgen?
Omdat ik dan weer moet gaan daten en ik daar totaal geen zin in heb.
Datertje schreef:
15-11-2020 00:06
Ik denk dat dat ook zo mooi is dat er geen valse verwachtingen zijn. Hij doet het voor mij ik betaal ook. Ik kan daar prima mee leven. Beter dan een date die uiteindelijk alleen maar op seks uit is en je daarna dumpt.

Het kan inderdaad ook wel mooi zijn. Heel duidelijk. Maar voor mij is het wel zo dat er dan meer motivatie achter moet zitten dan alleen geld of alleen seks. Maar dat is bij een gigolo misschien wel anders, ken die wereld ook niet zo goed natuurlijk.
Datertje schreef:
Voor hem was het het liefst elke dag.

Ik ben liever van kwaliteit boven kwantiteit :biggrin: En ik kan er nu wel om lachen, maar destijds heeft me het enorm onzeker gemaakt. Het heeft ook echt lang geduurd voordat ik het gevoel niet meer had dat er iets aan de hand was met mij.
Datertje schreef:
15-11-2020 00:10
Omdat ik dan weer moet gaan daten en ik daar totaal geen zin in heb.
Zoveel moeite kost dat toch niet?
Een ONS is toch zo geregeld?
Datertje schreef:
15-11-2020 00:09
Wat een droeftoeter... wedden dat als puntje bij paaltje komt hij dat helemaal niet volhoudt haha
Helaas wel, maar ook alleen maar in missionaris en in bed. Hoe saai en gewoontjes wil je seks maken, met drie keer per dag datzelfde riedeltje was de lol er gauw vanaf :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven