Anoniem_650148da4e9ec
maandag 9 november 2020 om 12:54
Ze raden aan om 1 x per tweee weken een zilver shampoo te gebruiken.. welke kan ik het beste kopen?
Die van guhl bijvoorbeeld? En moet ik dan ook de conditioner voor zilver of mag die wel gewoon normaal zijn?
Ik heb veel blonde highlights en een middenbruin kleur van mezelf. Ik geef de voorkeur aan Andrelon zilvershampoo + conditioner, een keer per week. Die van Guhl droogde mijn haar enorm uit, bij die van Andrelon heb ik dat probleem niet.
Wat je bij de drogist koopt, werkt niet echt. Veel te lage concentratie.
Ik gebruik Fudge, een tube en de cremespoeling ervan. Haalt het geel eruit en geeft weer frisse highlights
Ik gebruik Fudge, een tube en de cremespoeling ervan. Haalt het geel eruit en geeft weer frisse highlights
Ik gebruik die van schwartzkopf. Gewoon iedere keer dat ik mijn haar was zo’n 2x per week. Eerst met zilvershampoo wassen, even in laten trekken en daarna met gewone shampoo en cremespoeling. Ik heb nooit een gele gloed en de highlights blijven mooi assig.
Anoniem_650148da4e9ec
maandag 9 november 2020 om 15:02
Dit is ook een optie! Eerst zilver shampoo altijd en daarna normale shampoo...
Toch?
Die Andrelon is echt wel sterk, zo sterk dat ik hem niet meer gebruik en heb weggegeven. (Ik had een paar flessen in de aanbieding gekocht.)
Met stip op nr 1 inderdaad Fudge.
En ik kan t weten want heb ze allemaal geprobeerd
Zo mogelijk nóg sterker dan Fudge, jazeker het kan, is de Silver Saviour van Keune.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.