Wat vinden jullie nou echt lelijke kleding g?
maandag 30 november 2020 om 08:25
N.a.v. een topic over jumpsuits, tuinpakken en boilersuits welke lelijk werden gevonden maar ik ze alle 3 met plezier draag vind ik het altijd leuk om te zien hoe smaken verschillen.
Want het blijft altijd iets verwonderlijks dat over smaak niet te twisten valt.
Dus daarom dit topic wat vinden jullie heel lelijk wat je ziet in het huidige straatbeeld.
Dus niet de hotter than my daughter types want daarover zijn we het wel allemaal eens..
Ik trap af met de bodywarmer, nooit begrepen dit kledingstuk.
En ik zie ze weer de korte vestjes die je onder de borsten knoopt.
Want het blijft altijd iets verwonderlijks dat over smaak niet te twisten valt.
Dus daarom dit topic wat vinden jullie heel lelijk wat je ziet in het huidige straatbeeld.
Dus niet de hotter than my daughter types want daarover zijn we het wel allemaal eens..
Ik trap af met de bodywarmer, nooit begrepen dit kledingstuk.
En ik zie ze weer de korte vestjes die je onder de borsten knoopt.
maandag 30 november 2020 om 08:29
maandag 30 november 2020 om 08:31
Ik vind een jumpsuit echt mooi bij vrouwen die een echt mooi lijf hebben. Helaas is dit bij veel jumpsuit dragers dan niet het geval.
Joggingbroeken vind ik de hell. En van die gezondheidsschoenen die saaie vrouwen vanaf een jaar of 45 dragen.
Oh en Adidas slippers onder je joggingbroek met sokken op straat.
Joggingbroeken vind ik de hell. En van die gezondheidsschoenen die saaie vrouwen vanaf een jaar of 45 dragen.
maandag 30 november 2020 om 08:35
Oh dat doe ik altijd, maar uiteraard draag ik geen ordinaire adidasslippers maar stijlvolle badslippers van MoschinoHecamel schreef: ↑30-11-2020 08:31Ik vind een jumpsuit echt mooi bij vrouwen die een echt mooi lijf hebben. Helaas is dit bij veel jumpsuit dragers dan niet het geval.
maandag 30 november 2020 om 08:37
Dit sowieso.herfstappeltaart schreef: ↑30-11-2020 08:29Ik vind (behalve inderdaad de hotter than my daughter-kleding) bijna alles wel mooi onder voorwaarde dat het bij de persoon en haar/zijn figuur past.
Daar hangt alles aan vast.
Ik kan enorm genieten van mensen die zich heel flamboyant durven te kleden bijvoorbeeld, maar bij mij past dat niet.
Ik kan erg genieten van een kloppend plaatje, ook al is het niet mijn smaak. Een voorbeeld ervan zijn je eigen foto's, to. Schitterend, maar ik zou het zelf nooit dragen omdat het niet zou kloppen bij mij.
Maar over het algemeen vind ik toch niet erg mooi:
- tuinbroeken dus, en vaak ook overalls
- veel jumpsuits, al zijn er wel mensen bij wie het heel leuk staat
- dad sneakers, die sneakers die lijken op cement blokken aan je voeten
- inderdaad bodywarmers
- polo's
maandag 30 november 2020 om 08:42
maandag 30 november 2020 om 08:42
maandag 30 november 2020 om 08:48
maandag 30 november 2020 om 08:50
Ook geen playsuits bij de jonge meiden met mooie figuurtjes over hun bikini naar het strand.
Ik zag in spanje hele mooie met wijde broekjes en vlindermouwen in tropische printjes.
maandag 30 november 2020 om 08:51
Beetje off topic, want wél mooi maar hoe doen ze het toch: met dit weer Skinny broeken en sneakers zonder sokken. Of zonder zichtbare sokken in ieder geval. Ja, dat vind ik wel mooi, maar dat stukje blote enkel maakt mijn hele lijf koud! Ik draag dus de hele winter geen sneakers omdat ik het niet mooi vind met sokken. Of kan dat gewoon wel?
maandag 30 november 2020 om 08:51