Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 3!
zondag 13 december 2020 om 09:39
Wat ze in ieder geval wel goed doet door met hem te trouwen dat ze haar eigen financiële toekomst veilig stelt, als ze het goed aanpakt tenminste.
Deze romantische luchtbel knapt een keer uit elkaar. Ze wordt er ook niet jonger op en hoewel hij van ouderen vrouwen houdt denk ik niet dat hij voor bejaard gaat.
Deze romantische luchtbel knapt een keer uit elkaar. Ze wordt er ook niet jonger op en hoewel hij van ouderen vrouwen houdt denk ik niet dat hij voor bejaard gaat.

zondag 13 december 2020 om 09:51
https://www.ad.nl/show/monique-over-huw ... ~aca0a81d/
Het 'verhaal' over het meelokken van Monique naar een zenuwachtige Andre en alle woeste emoties er om heen.
Het 'verhaal' over het meelokken van Monique naar een zenuwachtige Andre en alle woeste emoties er om heen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
zondag 13 december 2020 om 09:54

fashionvictim schreef: ↑12-12-2020 22:39Nee, die blijven wel bij elkaar, gok ik. Dat wordt een Leontien en Marrekoo-huwelijk, waarbij de hele wereld weet dat Andre hem in elke blonde redactrice of producer van boven de 40 hangt waar hij zakelijk mee te maken heeft, en Monique net doet alsof zij het niet weet.
En dan pas als Dre er rond zijn 50e vandoor gaat met Linda de Mol die dan 123 is, wordt het Mo echt teveel en hangt ze weer de treurende maar stijlvol zwijgende weduwe uit.

Kun jij niet weer es in de pen klimmen? Voor een roddelrubriek ofzo?
zondag 13 december 2020 om 09:58
'Grote liefde'? Het was een affaire, een slippertje. Dan spreek je normaal niet over een 'grote liefde'.
zondag 13 december 2020 om 10:01
Begrijp dat ze de smet van verleden jaar wil wegpoetsen toen Andre zich prima vermaakte met zijn grote liefde Bridget, waar hij mee wilde samenwonen en zelfs kinderen. Ik kan mij de foto van Mo onder de kerstboom nog herinneren, moederziel alleen.koreana schreef: ↑13-12-2020 09:51https://www.ad.nl/show/monique-over-huw ... ~aca0a81d/
Ik heb toch wel medelijden met Mo, dit krampachtige liefdesgedoe alleen maar om te bewijzen dat zij de vrouw voor hem is, maar ze is niets meer dan een surrogaat moeder die hem elke keer moet opknappen.
Weet nog wel toen hij net bij Mo terug was dat hij schreef dat zijn libido afnam door de Corona toestanden. Met andere woorden hij wilde er niet eens bovenop.
Ook al zijn seksistische opmerkingen naar Mo toe op Instagram is eigenlijk om te verbloemen dat hij haar eigenlijk niet meer zo graag doet.
zondag 13 december 2020 om 10:13
En waarom zou hij dan willen trouwen als hij 'haar niet meer zo graag doet'? Wat weten we het toch weer allemaal goed.Sjaantje37 schreef: ↑13-12-2020 10:01Begrijp dat ze de smet van verleden jaar wil wegpoetsen toen Andre zich prima vermaakte met zijn grote liefde Bridget, waar hij mee wilde samenwonen en zelfs kinderen. Ik kan mij de foto van Mo onder de kerstboom nog herinneren, moederziel alleen.
Ik heb toch wel medelijden met Mo, dit krampachtige liefdesgedoe alleen maar om te bewijzen dat zij de vrouw voor hem is, maar ze is niets meer dan een surrogaat moeder die hem elke keer moet opknappen.
Weet nog wel toen hij net bij Mo terug was dat hij schreef dat zijn libido afnam door de Corona toestanden. Met andere woorden hij wilde er niet eens bovenop.
Ook al zijn seksistische opmerkingen naar Mo toe op Instagram is eigenlijk om te verbloemen dat hij haar eigenlijk niet meer zo graag doet.
zondag 13 december 2020 om 10:50
Ik heb van Monique steeds het idee dat zij zo bezig is met 'winnen', eerst van Rachel, het laatste jaar van Bridget, dat ze helemaal vergeet te bedenken of zij hem wel wil. Ik heb echt het idee dat ze straks dan eindelijk met die ring om d'r vinger mevrouw Hazes genoemd mag worden en dan gewonnen heeft, om er vervolgens achter te komen dat ze doodongelukkig is en dat de hoofdprijs eigenlijk een hoop stront verpakt in aluminiumfolie was.
Am Yisrael Chai!
zondag 13 december 2020 om 10:50
Omdat dit precies past in het zelf gecreëerde sprookje.minnimouse schreef: ↑13-12-2020 10:13En waarom zou hij dan willen trouwen als hij 'haar niet meer zo graag doet'? Wat weten we het toch weer allemaal goed.
Helaas heb ik dit soort acties teveel om mij heen gezien, een pleister plakken op de zwerende wond.
Hij heeft haar publiekelijk vernederd ik geloof niet zo dat dit ooit helemaal goedkomt. Mo heeft teveel excuses voor Andre waarom het zo gegaan is zodat ze het goed kan praten voor zichzelf.
zondag 13 december 2020 om 10:51
FV, eens.fashionvictim schreef: ↑13-12-2020 10:50Ik heb van Monique steeds het idee dat zij zo bezig is met 'winnen', eerst van Rachel, het laatste jaar van Bridget, dat ze helemaal vergeet te bedenken of zij hem wel wil. Ik heb echt het idee dat ze straks dan eindelijk met die ring om d'r vinger mevrouw Hazes genoemd mag worden en dan gewonnen heeft, om er vervolgens achter te komen dat ze doodongelukkig is en dat de hoofdprijs eigenlijk een hoop stront verpakt in aluminiumfolie was.
zondag 13 december 2020 om 10:53
Aangezien ze voorlopig de Johan Cruijff arena niet kunnen afhuren voor hun huwelijk denk ik dat ze op het strand van Ibiza of Curacao (
)gaan trouwen en dit via live stream voor de fans te volgen is. Mo in een bohemian witte jurk en loshangend haar (kijk mij eens meisje zijn) op blote voeten en zo en Dreetje in een linnen openhangend overhemd.
En dat Dreetje hem daarna hier en daar bij fans inhangt maar Mo een oogje dichtknijpt. En dat Dreetje over een jaar of 5 verliefd wordt op een dame van in de twintig en aan een tweede leg begint.

En dat Dreetje hem daarna hier en daar bij fans inhangt maar Mo een oogje dichtknijpt. En dat Dreetje over een jaar of 5 verliefd wordt op een dame van in de twintig en aan een tweede leg begint.
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.

zondag 13 december 2020 om 10:55
Dit inderdaad. Dit is het bewijs voor de buitenwereld dat ze elkaars grote liefde zijn. Ik lees ook net hoe dat aanzoek gegaan is en in het licht van wat er allemaal gebeurd en gezegd is lijkt het mij één groot Sprookjeswonderland.Sjaantje37 schreef: ↑13-12-2020 10:50Omdat dit precies past in het zelf gecreëerde sprookje.
Helaas heb ik dit soort acties teveel om mij heen gezien, een pleister plakken op de zwerende wond.
Hij heeft haar publiekelijk vernederd ik geloof niet zo dat dit ooit helemaal goedkomt. Mo heeft teveel excuses voor Andre waarom het zo gegaan is zodat ze het goed kan praten voor zichzelf.
Een soort Droomvlucht waarbij het wachten is tot de karretjes ontsporen
zondag 13 december 2020 om 10:56
En een Dré die "Zij gelooft in mij" kweelt na de dienst op het strand.SweetFirefly schreef: ↑13-12-2020 10:53Aangezien ze voorlopig de Johan Cruijff arena niet kunnen afhuren voor hun huwelijk denk ik dat ze op het strand van Ibiza of Curacao ()gaan trouwen en dit via live stream voor de fans te volgen is. Mo in een bohemian witte jurk en loshangend haar (kijk mij eens meisje zijn) op blote voeten en zo en Dreetje in een linnen openhangend overhemd.
zondag 13 december 2020 om 11:00
SweetFirefly schreef: ↑13-12-2020 10:53Aangezien ze voorlopig de Johan Cruijff arena niet kunnen afhuren voor hun huwelijk denk ik dat ze op het strand van Ibiza of Curacao ()gaan trouwen en dit via live stream voor de fans te volgen is. Mo in een bohemian witte jurk en loshangend haar (kijk mij eens meisje zijn) op blote voeten en zo en Dreetje in een linnen openhangend overhemd.
Jaaa, te voorspelbaar.

zondag 13 december 2020 om 11:05
Wat is er seksistisch aan die opmerkingen?Sjaantje37 schreef: ↑13-12-2020 10:01Begrijp dat ze de smet van verleden jaar wil wegpoetsen toen Andre zich prima vermaakte met zijn grote liefde Bridget, waar hij mee wilde samenwonen en zelfs kinderen. Ik kan mij de foto van Mo onder de kerstboom nog herinneren, moederziel alleen.