Al lang en breed gescheiden: Samant & Michael
zaterdag 12 september 2020 om 18:47
Het vorige topic is vol, dus hierbij een nieuwe!
Vorige topics:
entertainment/samantha-en-michael-nog-s ... ges/442612
entertainment/samantha-en-michael-schei ... #p27791600
Samantha nog altijd lekker bezig op Insta
En Michael ondertussen geblokkeerd door FIOD

Vorige topics:
entertainment/samantha-en-michael-nog-s ... ges/442612
entertainment/samantha-en-michael-schei ... #p27791600
Samantha nog altijd lekker bezig op Insta
En Michael ondertussen geblokkeerd door FIOD

vgm1980 wijzigde dit bericht op 21-12-2020 13:52
35.09% gewijzigd
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
zaterdag 26 december 2020 om 18:15
Hoe google jij?

zaterdag 26 december 2020 om 19:27
Dat was het eerste wat ik zag staan, maar inderdaad ik zag net voor verschillende stoornissen. Maar goed, dar was ook mijn punt niet. Ik zei ook ' ze had dus toen al een stoornis'.
Ik dacht dat dat later was ontstaan doordat ze niet overweg kon met de bekendheid, dat zei zei ook in dat youtube filmpje.

zaterdag 26 december 2020 om 19:53
Wat moedig van je!
Ga vooral door en geef ons de samenvatting

Ik vind het zelf te veel moeite maar ik kan me indenken dat je met de kennis van nu eea in een ander daglicht ziet.

zaterdag 26 december 2020 om 21:16
Je hoeft niet perse een “stoornis” te hebben als je bij PsyQ loopt. Psychische klachten hebben niet altijd een “stoornis” als oorzaak.VGM1980 schreef: ↑26-12-2020 19:27Dat was het eerste wat ik zag staan, maar inderdaad ik zag net voor verschillende stoornissen. Maar goed, dar was ook mijn punt niet. Ik zei ook ' ze had dus toen al een stoornis'.
Ik dacht dat dat later was ontstaan doordat ze niet overweg kon met de bekendheid, dat zei zei ook in dat youtube filmpje.
zaterdag 26 december 2020 om 22:14
Jojanneke12 schreef: ↑26-12-2020 21:16Je hoeft niet perse een “stoornis” te hebben als je bij PsyQ loopt. Psychische klachten hebben niet altijd een “stoornis” als oorzaak.
dat laatste is waar, wist niet dat je daarvoor ook bij Psyq terecht kunt.
Overigens heb ik het idee dat sommige mensen zich beledigd voelen, omdat ik zei dat ik dacht te lezen dat Psyq voor
mensen met een stoornis is. Dat is uiteraard totaal mijn bedoeling niet. Sowieso, wel of geen stoornis is geen schande en zeker niet iets waar ik op neer kijk of iemand minder waardevol zou vinden.
zondag 27 december 2020 om 00:12
Iedereen kan zich beter afvragen waarom een ontzettend labiele meid door al die tv-programma’s is gejaagd.Ellabella007 schreef: ↑26-12-2020 17:25Hoe kom je daar bij? Borderline wordt vaak op of rond adolescentie vastgesteld.
Ik vind dit nog steeds de verantwoordelijkheid van RTL en Warner Bros.
Verder vind ik die Gerrit idd een lafbek met zijn drugs en het is niet mijn kijnd .
Als Samantha jeugdzorg heeft gebeld dat ze alles niet meer aankon verdiend zij applaus. Gerrit was al pleite!!!!
En die andere twee???? Bij die hoerige Naoom en engnek Meek???
Ik hoop dat er een goed lief gezin wordt gevonden voor alle drie!!!! Heel ver weg van Scheveningen waar grootouders en Samantha onder begeleiding op bezoek mogen komen!

zondag 27 december 2020 om 00:46
Waarom moeten de twee oudsten ook uit hun gezinnen worden gehaald? Omdat jij ze hoerig en engnekkerig vindt? Fantastisch argument.solinge102 schreef: ↑27-12-2020 00:12Iedereen kan zich beter afvragen waarom een ontzettend labiele meid door al die tv-programma’s is gejaagd.
Ik vind dit nog steeds de verantwoordelijkheid van RTL en Warner Bros.
Verder vind ik die Gerrit idd een lafbek met zijn drugs en het is niet mijn kijnd .
Als Samantha jeugdzorg heeft gebeld dat ze alles niet meer aankon verdiend zij applaus. Gerrit was al pleite!!!!
En die andere twee???? Bij die hoerige Naoom en engnek Meek???
Ik hoop dat er een goed lief gezin wordt gevonden voor alle drie!!!! Heel ver weg van Scheveningen waar grootouders en Samantha onder begeleiding op bezoek mogen komen!
anoniem_399691 wijzigde dit bericht op 27-12-2020 06:04
0.12% gewijzigd
zondag 27 december 2020 om 07:16
Nou ja die Meek is niet gestikt in zijn eerste illegale praktijken
Ik hoop ook dat kinderen er niks van meekrijgen, maar ben bang dat het geen relaxte jeugd is
zondag 27 december 2020 om 07:39
Nou ja er was iets met illegale handel? Drugs?? Wapenbezit? (Toegegeven, heb de artikelen over hem nooit gelezen)
Niet je doorsnee gezin, waar wel eens geen groente op het menu staat als ergste kwaad
zondag 27 december 2020 om 07:49
Kinderen van het kamp hebben een andere jeugd en er is wat meer zwarte handel maar wie zegt dat die kinderen tussen de drugs zaten of met wapens spelen.. die mensen zijn meestal stapel op hun kinderen en ze zijn vreselijk verwend.
zondag 27 december 2020 om 10:48
Het gaat toch over Milano en Angelina? Michael is toch geen kamper?
Overigens ken ik een aantal kampers en ze zijn allemaal zeer goed voor hun kinderen en de meesten zijn goed opgevoed. Kinderen spreken zonder uitzondering oudere mensen met ‘u’ aan en degenen die ik ken werken allemaal in een normaal beroep (vrachtwagenchauffeur, pedagogisch medewerker kinderopvang, kapster enz).
zondag 27 december 2020 om 10:57
Inderdaad, er zijn zat gezinnen waar er ergere dingen gebeuren.
Zolang er goed voor de kinderen gezorgd word en ze op een goede plek zitten is het toch goed.
zondag 27 december 2020 om 11:16
Omdat die 2 door de FIOD zijn opgepakt voor witwassen, vervalste merkenhandel en omdat ze al 2 weken Huis van Bewaring er op hebben zitten. Als ze veroordeeld worden en gevangenisstraf krijgen kunnen die kids niet mee...........
solinge102 wijzigde dit bericht op 27-12-2020 18:13
0.33% gewijzigd
zondag 27 december 2020 om 11:33
Ik zit nog steeds terug te kijken, en een paar weken na de geboorte van Angelina hebben Samantha en Mike continu bonje, Samantha en Angelina wonen al tijdelijk bij haar ouders en ze hebben via manager Jake de scheidingspapieren aangevraagd.
De reden is die hond Gucci, die poept werkelijk overal en krabt en kauwt overal aan want ze laten hem niet uit, hij gaat op de kattenbak. En zodra zij haar zin niet krijgt, dreigt ze met scheiden.
De reden is die hond Gucci, die poept werkelijk overal en krabt en kauwt overal aan want ze laten hem niet uit, hij gaat op de kattenbak. En zodra zij haar zin niet krijgt, dreigt ze met scheiden.

zondag 27 december 2020 om 11:41
Dan zal Milano tijdelijk opgevangen worden binnen het netwerk en weer teruggaan als een van de twee vrij is. Als ze al vast komen te zitten.VGM1980 schreef: ↑27-12-2020 11:33Ik zit nog steeds terug te kijken, en een paar weken na de geboorte van Angelina hebben Samantha en Mike continu bonje, Samantha en Angelina wonen al tijdelijk bij haar ouders en ze hebben via manager Jake de scheidingspapieren aangevraagd.
zondag 27 december 2020 om 11:43
er zijn culturen waar kinderen de riem moeten gaan halen en ermee gemept worden.
Dat het normaal is, in bepaalde kringen, maakt het nog niet oke. Of veilig.
zondag 27 december 2020 om 11:44
solinge102 schreef: ↑27-12-2020 11:16Omdat die 2 door de FIOD zijn opgepakt voor witwassen, vervalste merkenhandel en omdat ze al 2 weken Huis van Bewaring op hebben zitten. Als ze veroordeeld worden en gevangenisstraf krijgen kunnen die kids niet mee...........
Ze zullen vast van beide kinderen houden. Maar ze houden nog meer van snel geld. Volgens mij hebben ze beide geen “ normaal” werk. Maar ze willen wel van alles. Is nou niet echt een geweldig voorbeeld voor de twee kinderen, hoe het wel moet. Die kids krijgen daar een heel vertekend beeld van hoe je je geld moet verdienen. En hoe je op een normale manier in de maatschappij staat.
zondag 27 december 2020 om 11:55
Eens.Dwarrel75 schreef: ↑27-12-2020 11:44Ze zullen vast van beide kinderen houden. Maar ze houden nog meer van snel geld. Volgens mij hebben ze beide geen “ normaal” werk. Maar ze willen wel van alles. Is nou niet echt een geweldig voorbeeld voor de twee kinderen, hoe het wel moet. Die kids krijgen daar een heel vertekend beeld van hoe je je geld moet verdienen. En hoe je op een normale manier in de maatschappij staat.
Maar hiervoor wordt een kind niet uitgezet (denk ik).
Genoeg criminelen die na hun straf weer thuis komen en verder gaan alsof er nooit iets gebeurd is.
Maar de ouders van A. en M. komen continu in het nieuws en in elk geval moeder mankeert psychisch ook van alles. Woont Angelina niet bij oma (moeder van Michael) in?

zondag 27 december 2020 om 11:59
HOe dan? Want ik zie ze niet op videoland, of nl ziet niet staan?VGM1980 schreef: ↑27-12-2020 11:33Ik zit nog steeds terug te kijken, en een paar weken na de geboorte van Angelina hebben Samantha en Mike continu bonje, Samantha en Angelina wonen al tijdelijk bij haar ouders en ze hebben via manager Jake de scheidingspapieren aangevraagd.