Wil even iets kwijt

14-05-2009 09:35 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil even iets kwijt. Geen idee of dit in deze categorie moet, maar zo niet, alvast mijn excuses.

Vanmorgen fietste ik met mijn zoontje naar school toe.

Aan de overkant fietste 2 jongetjes, van ongeveer 7 a 8 jaar uit,

luid zingend : (sorry voor de tekst) "het zijn maar kanker Joden'.... en dat steeds herhalend. Ik was helemaal verbijsterd.

Hoe kan dit!!!! Hebben die kinderen enig idee wat ze zingen??? En waarom? Dat vraag ik me werkelijk af.
En de eerste beste keer dat ik mijn kinderen 't woord kankerjood in de mond hoor nemen kunnen ze zich opmaken voor een stevig avondje film.... oorlogswinter, Anne of iets dergelijks....
Soldaat van Oranje doet het ook goed
quote:yoyo2 schreef op 14 mei 2009 @ 11:10:

[quote]Pastcy2 schreef op 14 mei 2009 @ 09:35:

Hebben die kinderen enig idee wat ze zingen???

[quote]

Ja tuurlijk weten ze dat! Daarom zingen ze het ook!

(Kom op zeg, nooit in een stadion geweest? Die kinderen zingen dit echt niet met de ideeen van Hitler in hun achterhoofd hoor.)Dan weten ze dus niet wat ze zingen, lichtpuntje.
quote:floor72 schreef op 14 mei 2009 @ 12:06:

En wat dacht je van

'Fuck you....

Fuck you very much'

Dat vrolijke liedje van dat meisje met die hele lieve stem.

Ook zo'n nummer, erg leuk overigens maar ik was het laatst ook mee aan het zingen.. totdat ik mij bedacht dat kleine potjes erg grote oren hebben
Ik heb misschien een beetje over de top gereageerd, maar het overviel me gisteren enorm. Verder gekomen dan roepen naar die jongens, of ze dit wel helemaal normaal vonden, ben ik niet gekomen. Helaas. Ze fietsten gewoon zingend door. Laat ik er maar vanuit gaan, dat ze vroeg of laat inzien dat dit soort teksten werkelijk nergens over gaan.

Ik moet trouwens wel zeggen dat ik net zo verbijsterd was toen ik het treinverhaal las, met dat jongetje van 4 jaar.

Als zo'n heel gezin dan gaat zitten lachen om zo'n opmerking, wat moet je dan nog.

Stel dat je inderdaad die opmerking maakt, heb je nog kans dat die ouders tegen jou tekeer gaan vanwege je zogenaamd oneerbare voorstel......

Heb wel gelachen om de diverse verhalen hier, dus.... nog een leuke, genante enz. verhaal...... post 'm gerust hier.

Groetjes Pastcy
Schiet me net even wat te binnen.

Oud en nieuw gevierd bij mijn ouders thuis. Mijn opa en oma waren er ook, en die zouden de nacht bij mij en mijn man (nu ex) doorbrengen. Was maar kwartiertje lopen er vandaan.

Onderweg staan er overal nog wat groepjes, al dan niet in beschonken toestand.

1 van die gasten roept uit tegen mijn oma toen we net voorbij waren gelopen: Hee ouwe, gaan we niet zoenen?? Mijn oma draaide zich resoluut om en vroeg terwijl ze naar hem toeliep: waar wil je 'm hebben.

Fantastisch mens
Paar jaar geleden stond er 's ochtends altijd een joch van een jaar of acht op 'het busje' te wachten, busje voor school, ws speciaal onderwijs, dus helemaal.... Tja, hoe zeg ik dat nou netjes zonder iemand voor het hoofd te stoten... Nou ja.

Anyway, elke ochtend als ik langs liep, vroeg hij: mevrouw, mag ik in uw kont knijpen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven