Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II

11-03-2009 14:42 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten :-)

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!

Poffertjes

naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010

31 augustus vlk

10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010

4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010

25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009

28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010

1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010

21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november

26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009

Hierbij een nieuwe poging!
Mijn laptop is nu helaas officieel overleden dus nu maar via mijn iPhone. Hier word ik ook niet van het forum gegooid dus moeten jullie ook maar even via de mobiel! Het is hier zo stil...
@ meis, wat super! Ik hoor dat je helemaal verliefd bent om de kleine meis (m/v). Hihi super gaaf voor jullie! En je vent? Ook helemaal verliefd?

Maar ik ga zeker poffertjes bakken hahaha ik moest erg lachen om je mooie woordspeling!

@bowie, wat jammer dat de avond zo afliep... en ze mogen inderdaad best wel een beetje rekening met je houden. Hopelijk is de lucht snel geklaard! Heb je nu wel goed geslapen?

@meiske, wat spannend dat je nog niet ongesteld bent... ik ben zo hard voor je aan het duimen dat mijn duimen er bijna afvallen en blauw worden :-)

@korrel, leuk zo'n kunstgebit en woest aantrekkelijk als je hem 's avonds uit doet en in een glas water op je nachtkastje zet hihi

@muppet, het zit je ook niet mee.... ik hoop dat je weer snel helemaal opgeknapt bent!

@allen, zo ik kon eindelijk weer reageren! Gisteren op mijn werk niet mogelijk omdat iedereen op mijn scherm kon kijken. Nu lekker in een hoekje dus geen mogelijkheid voor pottenkijkers. Gisterenavond weer even lekker gesport en gelukkig is de spierpijn weg!

Wel nog in afwachting van een telefoontje over mijn baan... wachten is moeilijk voor een ongeduldig typetje als ik....

Werk ze allemaal vandaag en ik zal het forum vandaag weer lekker spammen.

@peach, ik heb nergens last van hoor met het forum. Lang leve Firefox ipv explorer
@Meiske; spannend voor je, wanneer ga je nou testen??

En fijn dat je eerste werkdag mee is gevallen!

En ja ik ben blij dat mijn ongesteldheid door heeft gezet, op naar de volgende ronde!

@Tatli; wat fijn zulke reacties op het grote nieuws, geniet er maar van! Wel balen dat het zo'n energie kost he zwanger zijn.

@Bowie; hoe is t afgelopen met je schoonmoeder?? Balen hoor dat soort dingen!

@Liedje; leuke vraag; ik zou als eerste een edelsteen kopen die geschikt is voor zwangeren denk ik. Hoe ziet die ketting eruit dan die jij wil?

@Korrel; ik begrijp je gevoel!!! Ik had het gister ook, is er 'opeens' een vriendin van neefje zwanger die ikzelf nog een kind vind (erg he) en dan denk ik ik wil ook!!! haha

Balen van dat gebit en de tandarts! Ik lijk ook een abonnement te hebben, moet vandaag voor gaatjes en over 3 weken weer wortelkanaalbeh afmaken.

@Poffer; Bedankt voor t aanpassen! Fijn dat je we deze maand ook weer voor gaat, poffermans moet z;n best maar doen;)

@Peach; hoe voel je je? Jij had toch een vriendin die spiritueel begaafd is en zei dat je in mei zwanger zou worden? Ik heb een vriendin (ook spiritueel begaafd) en die zegt dat ik in augustus zwanger wordt. Duurt nog wel beetje lang, als ik het nou zeker wist valt t wel mee..maar jouw vriendin had het toch fout? Je was toch eerder zwanger?? Ik ben zo ongeduldig en wil zo graag de controle hahah.

@Toa, hoe is het met je???

@Meis; wat geweldig!! Wat fijn dat alles goed was, hoeveel weken ben je nu??

@Muppet; wat een pech allemaal zeg! Hooikoorts is vervelend he, heb ik dit jaar erg veel last van. Hopelijk hebben ze snel de uitslag! en zijn je klachten over.

Ik heb besloten (weer) me iets minder met me cyclus bezig te houden en me weer wat meer te richten op m'n praktijk. Ik heb nu de komende 2 weken 4 klanten dus een begin is er. In de zomervak zal t wel platliggen, dus ik ga er de komende 2 maanden ff voor.
hey meiden!

heb me vandaag ziek gemeld op mn werk, vannacht en vanmorgen weer zo n last gehad van mn buik, niet normaal! ben gewoon helemaal gesloopt! volgens mij ook een beetje verhoging want alles doet pijn :(

@giorra, ja zij zei in mei, het is dus 1 maandje eerder geworden....bijna goed dus! ik hoop voor jou dat het ook eerder is dan augustus. je weet het toch nooit hoe het loopt!

@poffertjes, zo dat is beter dat jij er geen last van hebt, tis bijna elke keer als ik het forum open.

Ik duim voor je dat je vandaag iets hoort over je baan!! iets positiefs natuurlijk!!!!

@muppet, hoe is het met jou, al iets beter??

@toad, hoe is het met jou meid??

@meiske, wie weet deze keer, ik hoop het ook voor je!!

Ik ga weer terug in mn bed liggen...echt beroerd!
Poffer, succes ik duim voor je. Voor de baan en voor deze nieuwe ronde!!! Het zou toch heerlijk zijn als twee wensen in vervulling gaan de komende weken!

Meiske, wat fijn dat het zaad helemaal goed is. Mijn man heeft weleens aan zijn eigen goedje getwijfeld omdat hij als kind is geopereerd aan een niet ingedaalde teelbal. Het is wat laat gebeurd (toen hij bijna 8 was) maar blijkbaar nog op tijd! Spannend hoor de komende week, de voortekenen lijkt goed, mijn duimen draaien ook voor jou!

Giorra, ik snap je ongeduld want dat had ik ook maar ik vind het een goed idee om je lekker op je werk te richten. Spannend dat je vriendin iets heeft gezien met betrekking tot augustus. Zelf weet ik nooit zo goed wat ik ervan moet geloven, maar ik neem aan dat ze het niet voor niks zou zeggen!

Korrel wat irritant van je tand en je laptop. Wij kunnen onze huislaptop ook niet gebruiken. Dat ding is pas een jaar oud maar de adapter heeft het nu al begeven. Ik ben er eindelijk achter waar ik een nieuwe kan bestellen dus dat ga ik vanavond doen. Ik hoop dat dat voldoende is en dat het aansluitpunt niet ook kapot is. We kunnen nu alleen internetten via mijn werklaptop en die is afgesloten voor wireless dus dat is verplicht boven zitten in de studeerkamer. Dat vinden we beiden ongezellig dus er wordt hier bijna niet meer ge-internet. Ook wel goed, want met wireless sluipt het er toch een beetje in vind ik.

Bowie, wat vervelend die spanningen in de schoonfamilie. Daar zit je juist nu niet op te wachten!

Muppet, wat een irritant gedoe met die uitslag. Ik vind het zo verbazingwekkend hoe er in NL soms met patienten wordt omgegaan. Als er niets ernstigs aan de hand is laten ze je soms zo lang wachten. Natuurlijk gaan ernstige dingen voor maar minder ernstige dingen kunnen ook heel vervelend zijn en iedereen wil gewoon zo snel mogelijk weten waar hij/zij aan toe is. Sterkte ermee en met je hooikoorts. Ik heb een paar collega's die er last van hebben en dat is echt niet leuk zeg!

Liedje, ik heb stiekem al een paar dingetjes in huis Een positieblousje dat zo goedkoop was dat ik het niet kon laten hangen (al voor ik stopte met de pil gekocht, haha) en wat shirtjes die ik normaal had teruggestuurd omdat ze te wijd zijn in de taille maar nu hopelijk kunnen dienen als eerste positiekleding deze zomer.

Peach, fijn dat je schoonfamilie iets normaler begint te reageren. Heb je de 22ste de eerste echo? Ik ga ook op die dag naar de vlk maar nog geen echo lijkt me, alleen de intake denk ik.

Meis, wat heerlijk dat alles goed was. Het lijkt me een fantastisch moment zo'n eerste echo en lekker om van die kritische eerste drie maanden af te zijn.

Hier gaat alles goed, ik merk dat manlief erg blij is met de zwangerschap. Hij is zo lief en schattig tegen me: bezorgd om mijn welzijn en ik krijg veel extra kusjes en knuffels Ik ben wel erg moe en zou wel hele dagen kunnen slapen.

Morgen komt moeders voor moeders bij ons thuis. Spannend om weer een test te doen. Weten jullie of ze een gewone zwangerschapstest gebruiken of eentje waarmee ook de hoeveelheid HCG wordt gemeten?
if we all light up, we can scare away the dark...
Oh peach, mijn post kruist de jouwe: beterschap!!
if we all light up, we can scare away the dark...
@Poffertjes: pas je wel op met je duimen? Jammer da tje nog niets hebt gehoord van je baan.

@Peach: vervelend dat je je ziek hebt moeten melden. Ik hoop dat het gauw beter met je gaat.

@Giorra: Ik ga donderdag of vrijdag op z'n vroegst pas testen. Ik zit nu op dag 30 van mijn cyclus. Maar ik heb 1x een cyclus van 35 dagen gehad en 1x van 32. Dus daarom stel ik het nog zolang uit. Anders ben ik dadelijk blij met een dooie mus.

@Tatli: deze pijntjes heb ik ook een keer eerder gehad en toch ongesteld. Dus ik probeer me niet te veel erop vast te pinnen. Maar nog geen rode duivel te zien hier. Spannend dat je morgen MvM's op bezoek krijgt. Ik heb geen idee welke zwangerschapstest ze gebruiken.
@Giorra. De ketting ziet er zo uit!

@peach. Balen dat je zo'n last hebt van je buik. Beterschap!

@Tatli. Geweldig dat je al dingen had voor je met de pil stopte. Ik wil nog niks kopen voor ik een positieve test heb. Ik heb er wel op gelet met een jas kopen. Ik heb nu een jas met knopen ipv een rits Voor mij weer een maandje later posititekleding want ik ben weer begonnen met menstrueren helaas. Op zich ben ik helemaal niet verdrietig maar juist blij omdat het lekker vlug is en ik al het idee had dat ik ongesteld zou worden!

Succes morgen met moeders voor moeders! Gaaf dat je man zo lief voor je is! Heerlijk toch!

@Meiske sterkte met wachten! Ik hoop heel erg voor je dat het deze maand raak is! Ik gun het je van harte! Tzou super tof zijn als jouw cheerleadertje er snel bij staat!

XLy
@Liedje: Ik denk niet dat het bij mij raak is. Maar ik heb tegenstrijdige gevoelens. Ik heb pijn in mijn onderrug en last van mijn bekken. Maar heb ook een soort van misselijk gevoel.
@Meiske. Irritant he die onzekerheid!!!! Ik heb er inmiddels ervaring mee! Behalve deze maand want nu wist ik het al zo goed als zeker!
2x
@Peach; balen dat je niet lekker bent, hopelijk is je buikpijn snel weer over!

Ik hoop dat m'n vriendin een paar maanden te laat rekent haha. Ze is net beginnende met dat soort dingen te zien, dus dit is een soort test ook of het klopt.

@Tatli; ja ik probeer me meer op m'n werk te richten, nog belangrijk ook ;). Ik weet niet of ik die dingen moet geloven, ik heb wel zelf aura`s kunnen zien, dus ik weet dat er meer is...

Leuk dat manlief er ook zo blij mee is, soms reageren mannen wel anders hoor, die nemen meer afstand ofzo. Fijn! Ik had toen een gewone zwangerschapstest van moeders voor moeders, leuk! Denk terug aan die tijd en vond t zo mooi toen, weer een extra bevestiging van de zwangerschap.

@Meiske; ik snap t hoor! Toch wel spannend, t kan zomaar raak zijn.

@Liedje; gave ketting! Pas na 3 maanden dragen of eerder? Fijn dat je niet verdrietig bent om je ongesteldheid. Hopelijk blijft t volgende keer uit!
@Giorra. Inderdaad pas na 3 maanden dragen hoor. Als je een buikje krijgt!
Pijn wordt erger, dus vrees dat ik vanavond of morgen ongesteld wordt

We gaan dadelijk kijken of we bij het restaurant wat in Delft mee doet met "mijn tent is top" kunnen komen. Is vanavond finale en we wonen en kwartier rijden er vandaan.
@liedje, wat fijn dat je lekker vlot ongesteld bent. Hoe eerder je op kan voor de volgende ronde!!

@meiske, balen... Zou jammer zijn als je ongesteld wordt, maar dan is het helaas niet anders. Ik ben benieuwd of je erbij kan komen... horen we het morgen??

@peach, wat balen dat je je niet lekker voelt! Vandaag een beetje lekker kunnen bijkomen? Hoe voel je je nu?

@tatli, wat super dat je vent zo blij is met je zwangerschap!! Heerlijk die extra knuffels...

@allen, vanmiddag een mailtje gestuurd naar mijn mogelijk nieuwe werkgever. Gezegd dat ik nog steeds enthousiast ben en ik graag van ze hoor! Ze wachten op het rapport en hebben nog geen contact gehad met het bureau. Maar een afspraak gaan we alvast maken! Dus dat is dan weer prettig!!

Nu ga ik maar eens ophouden.... ga mijn mannetje eens verleiden... Tweede streepje was al een beetje zichtbaar :-)

Slaap lekker!

x
Poffer zet m op!!

Ik hoop dat je snel goed nieuws hoort van je nieuwe werkgever!! (of blijft het bedrijf hetzelfde?)

Liedje, mooie ketting! Als ie over een paar maandjes om jouw nek hangt, zet je dan een mooie foto op hyves??

Meiske, ik ben ook mijn tent is top aan het kijken, maar ik hoop dat amersfoort wint! Ik stem nooit bij dit soort programma's, maar vind het wel leuk om te kijken. Heb je een glimp van de mannen kunnen opvangen?
@Korrel. Ik ben ook voor Amersfoort!!!! Heb toch stiekem een paar smsjes gestuurd. Anders eigenlijk nooit! Ik ga zeker een foto op hyves zetten als ie om mn nek hangt. Laat ik eerst maar eens een buik kweken en dan geen buik vol met koekjes, snoepjes en chips! Die ben ik er juist aan het afsporten!

@Poffer. Wat vervelend dat ze het rapport nog niet hadden. Wel super dat je toch een nieuwe afspraak hebt! Succes ermee! Hopelijk wordt t wat.

@allen. Net lekker gesport met mn man. Nu heerlijk gedoucht en wel in bed met mn laptopje op schoot en ondertussend kijken naar mijn tent is top!

Ik heb trouwens al meerdere keren gemerkt dat ik hier heeeel vaak het woordje hopelijk gebruik!
Haha nou liedje ik lees mezelf even terug en ik gebruik heel vaak de woorden ' ik hoop '

Nou wat weten ze dat programma te rekken zeg! Ik irriteer me echt aan die mannen, Ik hoop dat de meiden winnen. Kijk daar was ie weer
Ik ook ik ook ik ook! Irritant he dat gepraat alleen maar. Ik heb gewoon plaatsvervangende stress haha
Yes yes yes
Hiephoooooooi!!
Begrijp ik uit jullie reactie dat Amersfoort gewonnen heeft? Of snap ik het niet goed? Sorry... ik had andere dingen aan mijn hoofd

@korrel, nope het is voor een ander bedrijf! Dus het zou een hele switch zijn!

@meis, heb je wel een foto van de echo? En kan je hem op onze hyves zetten? Vandaag moet je volgens mij naar de verloskundige. Veel succes!

@meiske, is de rode vriend al in zicht? Of blijft hij weg?

x en werk ze allemaal!
He Dames, hier ben ik weer.

Bedankt voor je jullie lieve woorden, poffer morgen moet ik naar de verloskundige en dadelijk ga ik proberen de foto op de hyves te zetten. Je moet wel goed kijken hoor, want anders zie je niets:-).

(Manlief is ook helemaal verliefd en praat al iedere morgen tegen mijn buik.)

Zo, jij hebt dus geen herrie in de keuken maar herrie in de slaapkamer gezien

Liedje mooie ketting. Ik heb vorige week een steen aan een ketting gekregen van mijn man. Het is een maansteen en geeft een positieve werking op de baby.

Volgens mij wilde Giorra ook zo'n steen.

Meiske, hopelijk blijft het weg. Ik hoop het zo voor je. duim duim

Lieve Toa, hoe is het met je............ denk aan je.

Korrel, nog ongeveer een weekje en dan kan je beginnen met dippen toch?

Ga vandaag een dagje naar Rotterdam, eerst winkelen en daarna naar het theater.

En morgen vertrekken we voor een lang weekend naar Zeeland.

Heb gister mijn laatste nachtdienst gehad, was wel vreemd hoor.

Er word bekeken wat voor vervangend werk ik kan gaan doen, dit zal vanaf 1juni ingaan. Mijn collega's van de nacht reageerde wel allemaal erg lief en vonden het jammer, is toch altijd fijn om te merken.

Mijn andere collega's (heb 2banen binnen 1 organisatie) 14!vrouwen zijn helemaal door het dolle heen. Echt geweldig, we zijn ook zo'n bijzonder team.

Geen geroddel, iedereen werkt hard en andere teams praten altijd met gezonde jaloezie over ons.

Nou dit was het weer, morgenmiddag schrijf en lees ik nog even voordat ik vertrek.
@meis, zie je niets... zie je niets... het is een kindje hoor! Tuurlijk zien wij wat :-) Maar veel plezier in Rotterdam en in Zeeland. En wat super dat je collega's goed reageerde! Hopelijk krijg je een beetje leuk vervangend werk. Ik duim voor je!

Haha herrie in de slaapkamer :-) Goeie omschrijving! Vriendlief zei al vanochtend.. zo nu ben je zwanger. Ik weet het zeker! Dat zou toch mooi zijn!
Ben net wezen lunchen. Heerlijk broodje Carpaccio.... moest eraan denken! Zou het de laatste zijn? Ik hoop het zo.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven