terecht gehandeld?
zondag 7 februari 2021 om 12:34
Hoi allemaal,
ik heb een soort scharrel die ik de laatste 2 jaar zo'n 5 keer gezien heeft. nu begon hij rond november vaker te appen en werd ons contact wat intensiever. Ook zei hij dat hij wel wat voor me voelde en wilde kijken of er iets in zat. Ik wilde dat ook wel. Maar vanwege drukte en corona hebben we elkaar tot die tijd niet gezien, maar wel geappt.
Nu zou hij gisteren hier in mijn buurt zijn en wilde hij dat combineren met een bezoekje aan mij. Ik zei wel dat ik liever geen seks wilde ivm corona, ik val in een risicogroep. Hij snapte dat helemaal en vond het ook al leuk om me gewoon te zien zei hij. We hadden nog geen tijd afgesproken maar daar zouden we nog over appen.
we appten hier maandag over en donderdag stuurde ik hem nog een kort berichtje, maar daar reageerde hij 2 dagen lang niet op. En dat is raar, want normaal reageert hij altijd vrij snel of binnen een paar uur. Op zaterdagochtend had ik ook nog niks gehoord over wanneer we zouden afspreken en ook geen reactie op mijn berichtje. Ik heb toen geappt dat ik het vervelend over vind komen dat ik niks meer van hem hoor, en dat het zo overkomt of hij alleen geïnteresseerd is als er sex komt en dat het voor mij zo niet hoeft. Hij zei dat hij vindt dat ik raar reageer en dat hij gewoon heel druk was. Ik heb daar nog op gereageerd dat ik dat snap, maar dat het nu juist heel vervelend overkomt dat hij niet meer reageerde. Daarna heeft hij niet meer gereageerd en hebben we geen contact meer gehad. En nu voel ik me heel stom. Het voelt echt alsof zijn gepraat over emoties nep was, maar tegelijkertijd baal ik er ergens ook van dat ik zo gereageerd heb. Misschien had ik gewoon wat geduld moeten hebben. Wat vindenjullie?
ik heb een soort scharrel die ik de laatste 2 jaar zo'n 5 keer gezien heeft. nu begon hij rond november vaker te appen en werd ons contact wat intensiever. Ook zei hij dat hij wel wat voor me voelde en wilde kijken of er iets in zat. Ik wilde dat ook wel. Maar vanwege drukte en corona hebben we elkaar tot die tijd niet gezien, maar wel geappt.
Nu zou hij gisteren hier in mijn buurt zijn en wilde hij dat combineren met een bezoekje aan mij. Ik zei wel dat ik liever geen seks wilde ivm corona, ik val in een risicogroep. Hij snapte dat helemaal en vond het ook al leuk om me gewoon te zien zei hij. We hadden nog geen tijd afgesproken maar daar zouden we nog over appen.
we appten hier maandag over en donderdag stuurde ik hem nog een kort berichtje, maar daar reageerde hij 2 dagen lang niet op. En dat is raar, want normaal reageert hij altijd vrij snel of binnen een paar uur. Op zaterdagochtend had ik ook nog niks gehoord over wanneer we zouden afspreken en ook geen reactie op mijn berichtje. Ik heb toen geappt dat ik het vervelend over vind komen dat ik niks meer van hem hoor, en dat het zo overkomt of hij alleen geïnteresseerd is als er sex komt en dat het voor mij zo niet hoeft. Hij zei dat hij vindt dat ik raar reageer en dat hij gewoon heel druk was. Ik heb daar nog op gereageerd dat ik dat snap, maar dat het nu juist heel vervelend overkomt dat hij niet meer reageerde. Daarna heeft hij niet meer gereageerd en hebben we geen contact meer gehad. En nu voel ik me heel stom. Het voelt echt alsof zijn gepraat over emoties nep was, maar tegelijkertijd baal ik er ergens ook van dat ik zo gereageerd heb. Misschien had ik gewoon wat geduld moeten hebben. Wat vindenjullie?
zondag 7 februari 2021 om 13:55
zondag 7 februari 2021 om 14:08
To, er is een reden waarom iemand een scharrel is. Elke 5x zien in 2 jaar is niet veel. Gesprekken over gevoelens vind ik niet handig over de app.
Je hebt zeker terecht zo gereageerd. Beter dat je er nu achter komt dan wanneer je wel voor hem was gevallen. Druk is geen excuus, een appje sturen kost 20 sec.
Je hebt zeker terecht zo gereageerd. Beter dat je er nu achter komt dan wanneer je wel voor hem was gevallen. Druk is geen excuus, een appje sturen kost 20 sec.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 7 februari 2021 om 14:18
Precies. TO, er zijn leukere mannen.minnimouse schreef: ↑07-02-2021 12:54Op basis waarvan zou hij dan gevoelens voor jou hebben? Hij heeft je in 2 jaar tijd 5 keer gezien en nu laat hij niks van zich horen.
zondag 7 februari 2021 om 14:28
Hij nam weer eens contact op omdat ie jeuk had. En daarvoor kon hij eerder ook bij jou terecht. Alleen wilde je nu geen seks, dus hij bereikte zijn doel niet en dan ben je niet meer interessant. Duidelijker kan niet.
Ik zou hem ook blokkeren. Geen kans meer geven om jou een kutgevoel te laten bezorgen.
Ik zou hem ook blokkeren. Geen kans meer geven om jou een kutgevoel te laten bezorgen.
zondag 7 februari 2021 om 16:29
Hij zegt nu dat hij me echt wel graag wilde zien, maar te bang is om me aan te steken met corona, want dat zou zijn doemscenario zijn, en daarom te lang twijfelde maar het niet durfde te zeggen en het verkeerd heeft aangepakt en dat het hem spijt. En dat hij echt graag met me af wil spreken, ook voor alleen een gezellige tijd zonder seks, als ik gevaccineerd ben omdat hij anders niet kan ontspannen en echt wil dat ik gezond blijf. Hij woont trouwens in Nederland hoor, maar was toen in het buitenland.
zondag 7 februari 2021 om 16:32
Dan had hij wel gereageerd. Alsjeblieft zeg.Pottertjebamboe schreef: ↑07-02-2021 16:29Hij zegt nu dat hij me echt wel graag wilde zien, maar te bang is om me aan te steken met corona, want dat zou zijn doemscenario zijn, en daarom twijfelde maar het niet durfde te zeggen en het verkeerd heeft aangepakt en dat het hem spijt. En dat hij echt graag met me af wil spreken, ook voor alleen een gezellige tijd zonder seks, als ik gevaccineerd ben omdat hij anders niet kan ontspannen.
zondag 7 februari 2021 om 17:00
zondag 7 februari 2021 om 17:07
onee, ik ben er na vandaag wel over uit dat ik er klaar mee ben hoor. Geen zin meer hier in.Doreia* schreef: ↑07-02-2021 17:00Ik zou maar vast op hem wachten tot jullie nog lang en gelukkig leven!
Of hij had je vaker kunnen bellen, appen, FaceTimen, weet ik het. Zelfs buiten wandelen op anderhalve meter kan he? Maar dat oppert hij niet.
Dus aan jou of je hier allemaal op wil wachten. Wat zit hier voor jou eigenlijk in?
zondag 7 februari 2021 om 17:45
hij houd je aan een lijntje totdat je weer kan seksen.Pottertjebamboe schreef: ↑07-02-2021 16:29Hij zegt nu dat hij me echt wel graag wilde zien, maar te bang is om me aan te steken met corona, want dat zou zijn doemscenario zijn, en daarom te lang twijfelde maar het niet durfde te zeggen en het verkeerd heeft aangepakt en dat het hem spijt. En dat hij echt graag met me af wil spreken, ook voor alleen een gezellige tijd zonder seks, als ik gevaccineerd ben omdat hij anders niet kan ontspannen en echt wil dat ik gezond blijf. Hij woont trouwens in Nederland hoor, maar was toen in het buitenland.
Een volwassen en geïnteresseerde man had je dit even laten weten.
zondag 7 februari 2021 om 17:56
"Ik hou je aan een lijntje tot je weer kan seksen?"Sjaantje37 schreef: ↑07-02-2021 17:45hij houd je aan een lijntje totdat je weer kan seksen.
Een volwassen en geïnteresseerde man had je dit even laten weten.
zondag 7 februari 2021 om 18:08
Lariekoek natuurlijk. Je kan elkaar ook zien met de 1,5 meter regel, maar daar heeft hij geen zin, want geen seks mogelijk.Pottertjebamboe schreef: ↑07-02-2021 16:29Hij zegt nu dat hij me echt wel graag wilde zien, maar te bang is om me aan te steken met corona, want dat zou zijn doemscenario zijn, en daarom te lang twijfelde maar het niet durfde te zeggen en het verkeerd heeft aangepakt en dat het hem spijt. En dat hij echt graag met me af wil spreken, ook voor alleen een gezellige tijd zonder seks, als ik gevaccineerd ben omdat hij anders niet kan ontspannen en echt wil dat ik gezond blijf. Hij woont trouwens in Nederland hoor, maar was toen in het buitenland.
zondag 7 februari 2021 om 22:24
Je hebt denk ik gelijk: hij wil sex.
Toen dat er niet van zou komen was zijn interesse weg.
Toen jij hem hiermee terecht confronteerde gaslighte hij je door net te doen alsof jij de vervelende was in deze situatie.
Laat je niet gek maken door deze man.
Ik zou hem laten voor wat hij is: een hap lucht.
Toen dat er niet van zou komen was zijn interesse weg.
Toen jij hem hiermee terecht confronteerde gaslighte hij je door net te doen alsof jij de vervelende was in deze situatie.
Laat je niet gek maken door deze man.
Ik zou hem laten voor wat hij is: een hap lucht.