Beautybox: worth it?
maandag 8 februari 2021 om 17:54
ik vind dat soort boxen altijd een beetje misleidend want já in theorie krijg je idd meer waarde aan producten dan dat je betaald hebt. MAar zijn het ook allemaal producten die je normaal zelf zou kopen of nodig zou hebben?
Ik heb al meerdere van dat soort pakketten bij tijdschrift abonnementen gekregen en het valt me altijd op dt een aantal producten een jaar later nog ongebruikt in mn badkamer kast staan. Of dat je dan een lipgloss of nagellak krijgt die totaal jouw kleur niet is....
In the end geef ik mn geld dan toch liever uit aan producten die ik écht gebruik
Ik heb al meerdere van dat soort pakketten bij tijdschrift abonnementen gekregen en het valt me altijd op dt een aantal producten een jaar later nog ongebruikt in mn badkamer kast staan. Of dat je dan een lipgloss of nagellak krijgt die totaal jouw kleur niet is....
In the end geef ik mn geld dan toch liever uit aan producten die ik écht gebruik
maandag 8 februari 2021 om 18:22
mode-beauty/jou-ervaring-met-beauty-box ... #p32185755
Hier staan wat ervaringen met diverse beautyboxen
Hier staan wat ervaringen met diverse beautyboxen
maandag 8 februari 2021 om 18:31
Hier ervaring met goodiebox. Ze adverteren het als een momentje voor jezelf en krijgen het voor elkaar dat de leden gratis lyrische reviews op sociale media plaatsen.
Ik vond er na twee keer toch niets aan. Opgezegd. Een tijdje later me toch weer laten overhalen door een mooie korting maar na 1 keer weer opgezegd. Mooie producten, maar zoals iemand hierboven al scheef: ik zou er nooit €20 voor hebben neergelegd als ik het zo in de winkel zag staan. Ongeacht de daadwerkelijke prijs van de producten.
Ik vond er na twee keer toch niets aan. Opgezegd. Een tijdje later me toch weer laten overhalen door een mooie korting maar na 1 keer weer opgezegd. Mooie producten, maar zoals iemand hierboven al scheef: ik zou er nooit €20 voor hebben neergelegd als ik het zo in de winkel zag staan. Ongeacht de daadwerkelijke prijs van de producten.
maandag 8 februari 2021 om 18:32
maandag 8 februari 2021 om 18:36