Mode & Beauty alle pijlers

Beautybox: worth it?

08-02-2021 17:41 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand hier het Beautybox-abonnement geprobeerd? Ik twijfel of ik me eraan zal wagen. Online vind ik vooral een hoop gesponsorde reviews en ben benieuwd naar echte ervaringen. Wat voor fijne producten zitten erin?
Ik vond ht heel leuk! je krijgt wel meer waar voor je geld. Het is vooral leuk als je het wil hebben voor de leuk vind ik, en niet als je echt een bepaald product wil
ik vind dat soort boxen altijd een beetje misleidend want já in theorie krijg je idd meer waarde aan producten dan dat je betaald hebt. MAar zijn het ook allemaal producten die je normaal zelf zou kopen of nodig zou hebben?
Ik heb al meerdere van dat soort pakketten bij tijdschrift abonnementen gekregen en het valt me altijd op dt een aantal producten een jaar later nog ongebruikt in mn badkamer kast staan. Of dat je dan een lipgloss of nagellak krijgt die totaal jouw kleur niet is....

In the end geef ik mn geld dan toch liever uit aan producten die ik écht gebruik
mode-beauty/jou-ervaring-met-beauty-box ... #p32185755

Hier staan wat ervaringen met diverse beautyboxen
Hier ervaring met goodiebox. Ze adverteren het als een momentje voor jezelf en krijgen het voor elkaar dat de leden gratis lyrische reviews op sociale media plaatsen.

Ik vond er na twee keer toch niets aan. Opgezegd. Een tijdje later me toch weer laten overhalen door een mooie korting maar na 1 keer weer opgezegd. Mooie producten, maar zoals iemand hierboven al scheef: ik zou er nooit €20 voor hebben neergelegd als ik het zo in de winkel zag staan. Ongeacht de daadwerkelijke prijs van de producten.
Ik heb de goodiebox, vergelijkbaar. De meeste boxen hiervan zijn echt leuk en ik gebruik het meeste wel. Wel heb ik na vijf van die boxen weer genoeg zooi voor een jaar dan zeg ik weer een tijd op. Spullen die ik niet gebruik geef ik door aan pubernichtjes.
Nooit.
Luci_Mster2 schreef:
08-02-2021 18:34
Nooit.
Kort maar krachtig :rofl:
Ik ga nu door dit topic toch weer twijfelen :mrgreen:
De styletone box is meer beautygericht, en daar kun je de voorgaande boxen bekijken
Het zal vast “waar voor je geld geven”, maar dat telt alleen als je het anders ook gekocht had
Ik heb dit een tijdje gedaan, een van die boxen (de eerste in NL geloof ik) en vond het onwijs leuk, elke maand een soort cadeautje. En na een tijdje heb je gewoon echt genoeg van dat spul, ik kom nog steeds om in de handcremes ;)
Such fun!1
Panda1987 schreef:
08-02-2021 18:36
Kort maar krachtig :rofl:
En alles omvattend
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.
Goodiebox gehad, maar na een half jaar heb je idd genoeg cremes voor de komende 2 jaar. Styletone is meer make-up.
ik geef mn bek ook maar een douw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven