Wimperserum
vrijdag 12 februari 2021 om 18:10
vrijdag 12 februari 2021 om 18:16
vrijdag 12 februari 2021 om 18:17
vrijdag 12 februari 2021 om 18:23
Nou ja helaas, ik was wel blij dat ik het wist, voor hetzelfde geldt loop je schade aan je ogen op.
Zit je dan blind met je mooie lange wimpers.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
vrijdag 12 februari 2021 om 19:31
Ik gebruik FEG, koop het op Alie. Zou 100% natuurlijk zijn bla bla bla, zit stiekem gewoon bimatoprost in en werkt geweldig, kost bijna niks.
Er is natuurlijk wel een reden dat bimatoprost verboden(?) Is in Nederland in cosmetische producten, maar zolang je het niet in je oog laat komen kan het mijns inziens niet zoveel kwaad. Ik gebruik het al jaren naar volle tevredenheid en zonder enige klachten
Er is natuurlijk wel een reden dat bimatoprost verboden(?) Is in Nederland in cosmetische producten, maar zolang je het niet in je oog laat komen kan het mijns inziens niet zoveel kwaad. Ik gebruik het al jaren naar volle tevredenheid en zonder enige klachten
vrijdag 12 februari 2021 om 20:05
vrijdag 12 februari 2021 om 21:23
Werkt dit spul ook om je wenkbrauwen weer te laten 'dicht' groeien?
vrijdag 12 februari 2021 om 23:35
Voor je wenkbrauwen hebben ze Revitabrow. Zelf geen ervaringen mee. Ken wel twee mensen die Revitalash op hun wenkbrauwen hebben gesmeerd, maar dat was geen succes.Toedeltjes schreef: ↑12-02-2021 21:23Werkt dit spul ook om je wenkbrauwen weer te laten 'dicht' groeien?
zaterdag 13 februari 2021 om 10:46
Volgens mij is de reden vooral dat het (nog) niet goedgekeurd is voor cosmetische doeleinden. Dat soort processen kunnen jaren duren. Maar misschien gaat het überhaupt niet goedgekeurd worden voor cosmetisch gebruik, geen idee, ik ben geen arts.Linlux schreef: ↑12-02-2021 19:31Ik gebruik FEG, koop het op Alie. Zou 100% natuurlijk zijn bla bla bla, zit stiekem gewoon bimatoprost in en werkt geweldig, kost bijna niks.
Er werd een tijd terug heel dramatisch gedaan over bimatoprost, maar wat ik heb kunnen vinden is vooral dat de mogelijke bijwerkingen zijn: het zou de huid kunnen irriteren, en het kan de kleur van de iris veranderen. Donkerder maken. Nou heb ik zelf al heel donkere ogen, dus daar maak ik me niet zo druk over, maar ik heb op internet eigenlijk niet echt iets kunnen vinden over mensen bij wie dat ook werkelijk gebeurd is. Ik denk dus persoonlijk dat het meer een kwestie is van: er zit nog niet het juiste stempel op, dan dat het echt een risicovol ingrediënt is.
zaterdag 13 februari 2021 om 10:50
Zelf heb ik twee verschillende merken gebruikt: nanolash, waar ik erg tevreden over was, en alphro selina, wat goedkoper was maar ook veel minder werkzaam.
Wat ik echt ongelofelijk vind, is dat die lullige 3 ml genoeg is om máánden mee vooruit te kunnen. Ik gebruik nu in totaal ongeveer anderhalf jaar wimperserum (niet meer elke dag inmiddels, maar ongeveer om de andere dag nu) en ik ben pas met mijn tweede flacon bezig. Die is nu bijna op. Beide flacons bevatten 3 ml! Ik dacht echt dat ik daar in een mum van tijd doorheen zou gaan, maar nee. Het gaat bizar lang mee.
Wat ik echt ongelofelijk vind, is dat die lullige 3 ml genoeg is om máánden mee vooruit te kunnen. Ik gebruik nu in totaal ongeveer anderhalf jaar wimperserum (niet meer elke dag inmiddels, maar ongeveer om de andere dag nu) en ik ben pas met mijn tweede flacon bezig. Die is nu bijna op. Beide flacons bevatten 3 ml! Ik dacht echt dat ik daar in een mum van tijd doorheen zou gaan, maar nee. Het gaat bizar lang mee.
zaterdag 13 februari 2021 om 12:05
Nanolash bevat ethyl tafluprostamide en revitalash ook iets soortgelijks met een moeilijkere naam. Dat is zeg maar familie van bimatoprost voor zover ik het begrepen heb. Voor zover ik weet is dat wel goedgekeurd voor cosmetische doeleinden, maar dat zegt niet zoveel over de werkzaamheid. Ik neem aan dat het veilig is.
zaterdag 13 februari 2021 om 21:50