Geen idee hoeveelste deel dit al is en of onderhand niet iemand anders dan deze oude geest het stokje weer eens over zou moeten nemen, maar zonder tegenbericht neem ik maar even aan dat dit het nieuwe topic is voor Eauns Seaurt.
En omdat het vast wel een jubileum is en er anders geheid wel iets anders te vieren valt: PREAUST!
Anoniem_399690
donderdag 18 februari 2021 om 15:48
Ga niet ontkennen dat ik het niet leuk zou vinden om weer iemand tegen te komen maar kom niemand tegen, doe er ook geen moeite voor in alle eerlijkheid
Dat komt dan dus goed uit
Anoniem_399690
donderdag 18 februari 2021 om 15:49
Uit een topic over een vrouw die vreemd is gegaan: Tijdens relatietherapie zal ik hier nog 1 keer om vragen, als de relatie wilt slagen moet ik hierin vertrouwen hebben... Ze had immens condoom in haar tas.
Is ze vreemdgegaan met Charles?
Knowledge speaks, but wisdom listens (Jimi Hendrix)
Anoniem_64b15400b727b
zaterdag 20 februari 2021 om 14:23
Ik draag beiden even graag, maar heb zelf het idee dat een bodysuit soms net wat specialer aanvoelt?
Uit een topic over een vrouw die vreemd is gegaan: Tijdens relatietherapie zal ik hier nog 1 keer om vragen, als de relatie wilt slagen moet ik hierin vertrouwen hebben... Ze had immens condoom in haar tas.
Is ze vreemdgegaan met Charles?
Deze snapte ik eerst niet, maar nu.... ....waar is Charles?
Deze snapte ik eerst niet, maar nu.... ....waar is Charles?
Misschien is 'ie over z'n eigen lul gestruikeld?
Anoniem_206443
zondag 21 februari 2021 om 19:59
ooit als stoel assistent en ja vaal voor joker gezet bij de patiënt en al een hele tijd als preventie assistent erg eentonig ik ben een slechte assistent in de zin dat ik niet nederig ben ik ben te zelfstandig en maak liever eigen beslissingen dat maakt dat ik hierin niet pas dus idd erg knap die 18 jaar maar met de diploma tandartsassistente ben je best beperkt vergeleken met doktersassistente of verpleegkundige helaas je komt niet zomaar in een andere branch en daarom school ik mij om tot een hbo paramedisch beroep past meer bij mij.