Entertainment alle pijlers

Jan Smit en Yolanthe uit elkaar

19-05-2009 14:08 1839 berichten
Jan en Yolanthe uit elkaar

19/5/2009

Ons bekendste Nederlandse sterrenkoppel is uit elkaar. Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft blijkbaar meer oog voor de voetballer Wesley Snijder, dan voor haar eigen Jan Smit. Het management wil het niet bevestigen, maar ook zeker niet ontkennen.

Omstanders beweren dat de twee uit elkaar zijn gegroeid door hun beider hectisch leven. Dit zal dan ook naar alle waarschijnlijkheid de reden zijn van hun breuk.

Yolanthe zou al langer haar relatie met Jan op het spel zetten. In de woonplaats van het stel, Volendam, gaat al een tijdje de roddel dat hun relatie aan een zijden draadje hangt. Hoe dan ook is zij het hele weekend gespot met Wesley Sneijder. De actrice en de voetballer gingen eerst zaterdag samen los in Hilversum en vervolgens op zondag tot vroeg in de ochtend in Amsterdam. Yolanthe schaamt zich klaarblijkelijk nergens voor, anders was ze wel op zoek gegaan naar wat minder openbare plekjes. Nu kon iedereen haar gewoon zien met Wesley, die de plek van Jan lijkt ingenomen te hebben.

Jaap Buijs, de manager van Jan was totnogtoe niet te bereiken voor commentaar

Bron: Ziggo.nl en RTL Boulevard

Ik weet niet of het hier thuishoort, maar....

Ik had het al voorspeld. Het leek me een leuk stel maar ik vond haar te knap voor hem .Uiterlijk doet er misschien wel niet toe maar als je jong bent en mooi dan heb je ze voor het uitkiezen
quote:Suy schreef op 19 mei 2009 @ 14:27:

Ik vind Yolanthe een hele mooie vrouw en kan me wel voorstellen dat er veel mannen gaan watertanden bij haar.

Zoiets als een rare haargrens en daarom iemand niet mooi vinden dat vind ik een beetje mierenneukerij eigenlijk.....Kleine dingen kunnen iemand lelijk maken. Maar als je het wilt weten: het is bij mij niet alleen haar haargrens.
quote:Elynn schreef op 19 mei 2009 @ 14:25:

[...]

Ik vind Y ook niet mooi en ben ook niet jaloers. Wat een nonsens.Ehm, dit was sarcastisch bedoeld hoor! Ik vind Marijke Helwegen nog mooier bij wijze van spreken....
Alle reacties Link kopieren
quote:absoluteEinstein schreef op 19 mei 2009 @ 14:19:

Wat knap dat iedereen weet hoe het komt en hoe Yolanthe is.

Ik ken Jan nog Yolanthe persoonlijk.

Vind het dus voor beide erg naar en zeker omdat alles meteen publiek bezit is.Sluit me aan bij deze woorden!
Ik vind Yolanthe niet zo van de hockeyclub, eerder van de Breezers zeg maar.
quote:fleurtje schreef op 19 mei 2009 @ 14:28:

[...]

Kleine dingen kunnen iemand lelijk maken. Maar als je het wilt weten: het is bij mij niet alleen haar haargrens.Nee, ik vind haar mond ook niet mooi.
Wat denken jullie is Yolante er op vooruit gegaan?

quote:toffifee schreef op 19 mei 2009 @ 14:28:

[...]

Ehm, dit was sarcastisch bedoeld hoor! Ik vind Marijke Helwegen nog mooier bij wijze van spreken....

Ow, sorry. *Zet sarcasmevoelsprieten aan*

En ja, Marijke Helwegen is ook lekker inderdaad.
quote:Groll schreef op 19 mei 2009 @ 14:25:

Ik wacht wel even op RTL Boulevard (als ik het niet vergeet).

Meestal als men overal te koop gaat lopen met zijn fan-tas-tische relatie wil men zichzelf en anderen kennelijk daarvan overtuigen en is het einde juist nabij.

Oui, dat vond ik ook altijd zo misselijkmakend bij Daan Schuurmans en Jennifer Hofman, en iedereen weet hoe dat afliep...

Maar ik moet wel zeggen dat Yolanthe stijgt in mijn minachting als ze Jan inruilt voor Wesley. Ook ik ken niemand persoonlijk, maar Jan lijkt me toch een stuk gezelliger en betrouwbaarder. Daarbij heb ik eens in een interview met Wesley gelezen dat zijn toenmalige vriendin en latere vrouw Ramona op haar 16e gezakt is voor haar mavo-diploma, maar van Wesley niet verder hoefde te leren en ook niet hoefde te gaan werken, want hij verdiende toch genoeg. Uitdagende en aansprekende man heb je dan.
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Wat is het verschil tussen zelfverzekerd zijn en arrogantie vraag ik me wel eens af...

Yolanthe weet van zichzelf dat ze mooi is en dat veel mannen wel een beschuitje met haar zouden willen eten.

Maakt haar dat dan arrogant of zelfverzekerd?
quote:Petrokia schreef op 19 mei 2009 @ 14:29:

[afbeelding]

[afbeelding]Erop vooruit gegaan? Qua rare haargrens wel, ja.
... Wesley Snijder... Was dat die voetballer die laatst een hersenschudding had?

Ik was zóóóóó blij voor hem... bleek hij toch hersens te hebben.
En heb het eens even zitten bekijken, maar ze heeft inderdaad een beetje een rare haargrens...
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Ik gok er zo maar op dat Wesley meer centen heeft dan Jan, dus wat dat betreft gaat ze er op vooruit.
Alhoewel, na de scheiding zal Wesley wel eea hebben moeten inleveren...
nu ook op nu.nl

Jan Smit en Yolanthe uit elkaar

Uitgegeven: 19 mei 2009 12:03

Laatst gewijzigd: 19 mei 2009 14:03

VOLENDAM - Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen zijn uit elkaar. De twee vormden tweeënhalf jaar lang een droompaar, maar nu is het sprookje voorbij. Dat heeft het management van de zanger en de tv-presentatrice/actrice dinsdag bekendgemaakt.

ach..

Ik vind Yolanthe ook niet aantrekkelijk trouwens..
quote:dania1980 schreef op 19 mei 2009 @ 14:21:

Reken maar dat de meeste mannen gaan watertanden bij Yolanthe...

Grappig, meeste mannen die ik ken krijgen een wegtrekker van haar.
Wat doet dit eigenlijk op Actueel???

Vind/vond het 1 van de leukste showbizzkoppels. Maar ja, dat zegt ook niks !
Ach, als een rare haargrens het ergste is.....
Zelfverzekerd natuurlijk.
Heb net gehoord op het nieuws (!!!!!) dat het management heeft bevestigd dat de twee uit elkaar zijn...

(moet toch niet gekker worden dat ze daar al tijdens het nieuws aandacht aan besteden.... pffff... ongelofelijk....)

[afbeelding]

[afbeelding]

Whahaahaa hilarisch dit. Daarom is het toch ook een leuk onderwerp

En idd is ze er op vooruit gegaan? Hmmm nee niet echt. Denk dat ze deze jongen ook verslindt..

Ik vind m trouwens wel schattig maar hij is ook nog zo jongensachtig. Maar goed ik ken hem niet natuurlijk

En nee net als Jan en Yolanthe niet. Niet zo serieus allemaal
Even Yolanthe zelf erbij, zodat we de haargrens even kunnen bestuderen:

dubbel
quote:GeorgieBrown schreef op 19 mei 2009 @ 14:31:

... Wesley Snijder... Was dat die voetballer die laatst een hersenschudding had?

Ik was zóóóóó blij voor hem... bleek hij toch hersens te hebben.

[afbeelding]

[afbeelding]Vind ik niet. Iets doet me vermoeden dat Smit iets intelligenter is dan Snijder. Net als bij alle voetballers, zal De Ontvoering van A. Heineken wel het enige boek zijn dat ie ooit van binnen heeft gezien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven