NIET groepje

18-04-2009 14:13 4958 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 212.340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Prut
Hoi wijffies..

De heren waren wat teleurgesteld om in hun eigen bed wakker te worden.

Verder ben ik behoorlijk afgetaaid want lastige gesprekken voor mezelf en ook met een client die best wel een stevig probleem heeft waar ik zo gauw geen antwoord op weet.

Mleen, ik heb ook nooit een nieuwe cartridge gekocht. Schijnt dat de Blokker bijvulinkt verkoopt voor vijf euro of zo en daar zou je je oude cartridge mee kunnen vermoorden. Verder heeft zowat elke computershop goedkopere versies van de cartridges, die evenzogoed nog flink duur zijn.
Zelf navullen, niet doen. Overal zit inkt, behalve in de cartridge

Ik ben thuis en hoef over 2,5e week pas terug te komen bij de kraker, is dat fijn of niet?

En ik heb een frituurpan gekocht....
Goed zeg Ploes. Lekker dat het beter gaat met je rug. Wat ga je maken in de frituur?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik heb mijn frituurpan al anderhalf jaar niet gebruikt. Hij moet namelijk schoongemaakt worden en daar heb ik al anderhalf jaar geen zin in Toch maar eens een nieuwe halen ( doe ik altijd, heb al 20 frituurpannen gehad denk ik )
Patat! en ik had rauwkost en sate van biefstuk.

Was lekkah

Kijken hoe snel ik dat ding weer weggooi omdat de wijzer van de weegschaal omhoog gaat...
Hooooooooooooooi.

Ik wil ook biefstuksaté.

Ik had tuinbonen, aardappels en een soort kipding. Was ook lekkah.
668, the neighbour of the Beast
quote:pruttel schreef op 19 mei 2009 @ 19:03:

Ik heb mijn frituurpan al anderhalf jaar niet gebruikt. Hij moet namelijk schoongemaakt worden en daar heb ik al anderhalf jaar geen zin in Toch maar eens een nieuwe halen ( doe ik altijd, heb al 20 frituurpannen gehad denk ik )zo heb ik er ook twee in de kennel staan
Hier nog iemand die de frituurpan niet meer gebruikt. Als ik het goed heb is 'ie wel schoon, zo niet dan staat er al anderhalf jaar vet in en kan'ie beter weg.

Wraps op.
Ik heb valess gewokt, ik ben buzzer en dan mag je allerlei dingen testen. Nu wokpaketten met "nepvlees". Ik vind het hardstikke lekker, de kruiden ook! Heb er alleen geen rijst bij gemaakt want ik vond 5 minuten in de keuken al erg lang, omdat ik alleen at.
wij aten vandaag pizza kon echt niet meer op mn benen staan om te koken

vanmiddag na het UWV bezoek met mam een rondje alkmaar centrum in mn "waggie" gedaan
Oh, die heb ik ook Prut. Lekker he? Weet je dat je ook wokrijst hebt? Is even die valess wokken na het marineren, dan groente er bij, dan rijst uit zakje, 3 minuutjes wokken en klaar.

Ja, hoe was UWV Yam?
Kijk, dat klinkt als mijn soort rijst

Ik heb wel eens lassie minuutje rijst, voor in de ping, ook heel lekker
Ja, die is ook goed te doen ja

Ik heb laatst die ding met perzik en pijnboompitjes gemaakt. Erg lekker.. Weet ook zeker dat Smearl fan zou zijn
UWV dokter kwam zonder nader onderzoek tot de conclusie dat ie nog niet zoveel met me kon. over 6 weken krijg ik telefoon van een reintegratiecoach en weer zes weken later mag ik me weer melden bij hem , mocht ik spontaan genezen wakker worden mag ik m bellen
Oh, dat is fijn... Kon dat maar he?

Hoe is het met de kaakchirurg afgelopen?
zo'n frituurpan heb ik ook

goed nieuws Yammie, geeft weer even rust
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik heb uit zelfbescherming al 5 jaar geen frituurpan gehad....

Dus ben benieuwd
ik ben nog in afwachting van een uitnodiging bij de kaakchirurg
Ik ben druk met vanalles hier, maar ik lees mee ondertussen. Moeten jullie wel druk verder forummen. Probeer vandaag die sollicitatiebrief af te krijgen!

En eigenlijk moet ik ook voorbereiden voor een tentamen, maar ik zie nog geen begin, zeg maar.
Voor hoeveel uur is die baan?
Oh, dat was tegen mij

28 tot 36, dus da's netjes.
Das wel lekker ja. Hou je nog wat vrije tijd over
Nou ja, 36 uur is gewoon fulltime natuurlijk... Maar we zullen zien.

En nu ga ik douchen
-zit dankzij Marels naar Alice Cooper te luisteren-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven