Wat zou jij je kind nooit aantrekken?

dinsdag 19 mei 2009 om 21:29
quote:Ainne schreef op 19 mei 2009 @ 21:27:
Jawel Kess, dat excuus is er! Op aanraden van onze crecheleidster heb ik pas nep-crocs (¤3) gekocht, voor tijdens de potty training. Als er dan pies in de schoenen loopt geeft 't niet.Mijn zindelijke zoon heeft tijdens het zindelijk worden nog nooit in zijn schoenen gepiest. Ik denk dat je crecheleidster er zoeentje is die ze zelf in alle kleuren in haar kast heeft staan.
Jawel Kess, dat excuus is er! Op aanraden van onze crecheleidster heb ik pas nep-crocs (¤3) gekocht, voor tijdens de potty training. Als er dan pies in de schoenen loopt geeft 't niet.Mijn zindelijke zoon heeft tijdens het zindelijk worden nog nooit in zijn schoenen gepiest. Ik denk dat je crecheleidster er zoeentje is die ze zelf in alle kleuren in haar kast heeft staan.
Loretta is De Mol. Punt.

dinsdag 19 mei 2009 om 21:29
Croggs!!! Al ben ik bang dat na twee zomers zeuren oma er voor gaat zorgen dat ze in huis komen.
Lelly Kelly!!!! Die zou ik zelfs weggooien als oma ze kocht.
Alles met Dora er op
Sandalen. Heel praktisch, geen gezicht.
Dat vestje lijkt mij iets van Peruaanse makelij.
Dat zou ik nooit kopen maar ik walg er niet zo van als van Lellies...
Lelly Kelly!!!! Die zou ik zelfs weggooien als oma ze kocht.
Alles met Dora er op
Sandalen. Heel praktisch, geen gezicht.
Dat vestje lijkt mij iets van Peruaanse makelij.
Dat zou ik nooit kopen maar ik walg er niet zo van als van Lellies...
dinsdag 19 mei 2009 om 21:30
Al wilden ze met een bloempot op hun kop naar de winkel ( dat wilden ze dus écht ) ... prima toch ? Ik dreig nu ze koppen boven mij uitsteken ook nog weleens dat ik een sticker achter op hun rug plak met ' reken dit mijn moeder niet aan zij vindt het ook vreselijk "
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 19 mei 2009 om 21:32
dinsdag 19 mei 2009 om 21:33

dinsdag 19 mei 2009 om 21:33