Leuke naam bij Myrte

19-05-2009 20:01 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons dochtertje Myrte krijgt er in september een zusje of broertje bij. Wat vinden jullie een leuke jongens- en meisjesnaam bij Myrte?

Groetjes Isabel!
Wende

Bente

Lenne

Fenna
I\'m not unfaithful, but I\'ll stray when I get a little scared.
Veerle
jan of jantje.

Ik vind het allemaal zo gezocht. zoekgewoon een naam die bij je kindje past niet die bij een andere naam past.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
quote:Paque_in_Pink schreef op 19 mei 2009 @ 20:13:

Sherrylie of DillanoOf Kimberly en Jayden
Nah, doe dan Djayden...
Meisje: Noor, Lotte, Lore, Emma, Amber

Jongen: Lars, Liam, Kobe, Senne, Wout

Kobe ??? Is dat een náám ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Er is een meisjesnamen topic.

Daar kan je beter je vraag stellen.

Krijg je misschien ook gewone reacties.
Wat mankeert er aan mijn reacties , Dorinde ?
Ik vind voor een jongen Maxime wel leuk klinken bij Myrte.
Thijmen, zeker weten.

Voor een meisje: Rozemarijn of Mare.

Zit je in de kruidenhoek .
quote:Azur schreef op 19 mei 2009 @ 21:22:

Thijmen, zeker weten.

Voor een meisje: Rozemarijn of Mare.

Zit je in de kruidenhoek .Of Peter- Selie
quote:Paque_in_Pink schreef op 19 mei 2009 @ 20:46:

jan of jantje.

Ik vind het allemaal zo gezocht. zoekgewoon een naam die bij je kindje past niet die bij een andere naam past.Hoe weet je nu binnen een paar dagen al welke naam bij een kindje past? Of ben ik nu een dom kindloos wicht dat daar geen verstand van heeft?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:Paque_in_Pink schreef op 19 mei 2009 @ 20:46:

Ik vind het allemaal zo gezocht. zoekgewoon een naam die bij je kindje past niet die bij een andere naam past.Haha, hoe zie je dat voor je: "Ja... de eerste was echt een Anne-Fleur, en de tweede een Destiny."
Blijfgewoonbianca.

Heb ik jou naam genoemd dan?

Je heb zelf kunnen lezen dat er een aantal reactie's zijn die

niet echt serieus te noemen zijn.

Het was meer een tip voor Isabel.
quote:Star schreef op 19 mei 2009 @ 20:22:

[...]

I know nothing. I'm from Barcelona.

Que?

Burro.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Misschien vreemde vraag, maar waarom moeten die namen bij elkaar passen? Je kinderen gaan na 18 jaar een eigen leven beginnen en staan dan alleen bekend onder hun eigen naam en niet als een duo. Als het een tweeling was: a la. Maar 2 kinderen met leeftijdsverschil lijkt me redelijk onzinnig.
quote:schorpioentje29 schreef op 19 mei 2009 @ 22:58:

Misschien vreemde vraag, maar waarom moeten die namen bij elkaar passen? Je kinderen gaan na 18 jaar een eigen leven beginnen en staan dan alleen bekend onder hun eigen naam en niet als een duo. Als het een tweeling was: a la. Maar 2 kinderen met leeftijdsverschil lijkt me redelijk onzinnig.Hehe, eindelijk een normale reactie.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Toch is het een beetje gek , Schorpioentje , als je twee kinderen uit één en dezelfde leg twee totaal verschillende namen geeft zoals Donatello en Gijs . Of Danique en Lotje . Of Kimberley en Floris-Jan .
Ik begrijp echt nooit dat je beide kinderen een naam geeft met dezelfde eerste letter (of dezelfde als die van papa of mama). Da's toch hartstikke onhandig met post, en administraties etc.? Ik ken een tweeling die dus met allebei dezelfde geboortedatum, adres en geslacht ook nog eens dezelfde voorletter kregen. Probeer dan maar eens twee keer kinderbijslag te krijgen, of twee keer studiefinanciering of twee keer... overal wordt geroepen dat je fraudeert en je moet het steeds opnieuw uitleggen!

Mocht ik ooit nog eens in de situatie komen dat ik een naam mag geven aan een kindje, dan wordt dat zeker niet een van onze beide voorletters. En bij een tweede kindje niet die van de andere drie gezinsleden.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 mei 2009 @ 23:01:

Toch is het een beetje gek , Schorpioentje , als je twee kinderen uit één en dezelfde leg twee totaal verschillende namen geeft zoals Donatello en Gijs . Of Danique en Lotje . Of Kimberley en Floris-Jan .Gek is het pas als je een vliegtuig de Twin Towers injaagt BGB Ik zou in dit geval zeggen; Niet helemaal corresponderend. En daar slaapt geen mens minder om.
VC ; Waarheid als een

quote:schorpioentje29 schreef op 19 mei 2009 @ 22:58:

Misschien vreemde vraag, maar waarom moeten die namen bij elkaar passen? Je kinderen gaan na 18 jaar een eigen leven beginnen en staan dan alleen bekend onder hun eigen naam en niet als een duo. Als het een tweeling was: a la. Maar 2 kinderen met leeftijdsverschil lijkt me redelijk onzinnig.Maar het gaat toch niet om de kínderen? Het gaat er toch om dat de combi broer en zus leuk moet zijn. Leuk bij het roepen. En het liefst ook combi broer, zus, papa, mama. Leuk voor de Kerstkaarten.
Rinske....kende vroeger twee zusjes die Myrte en Rinske heette; ben dat zo gewend dat ik t een goede combi vind.
quote:nostradame schreef op 19 mei 2009 @ 20:40:

Yolanthe voor een meisje

Jan Wesley voor een jongen.Whahaha!!! Het duurde ff voor het kwartje viel!
Kun je dat tweede kind bij nader inzien gewoon binnenhouwen? Vandaag in Blijdorp weer eens bevestigd gekregen dat er al veel te veel kinderen zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven