Zeer lage rating op mijn uiterlijk
vrijdag 2 april 2021 om 00:07
Ik scoorde zeer laag op mijn uiterlijk,allemaal een 4 op schaal van tien,ik wist dat ik niet zo mooi was maar om dan zoo laag te scoren,een 4 betekent onaantrekkelijk..het valt me heel zwaar en ik denk dat ik niet eens bdd heb want ik ben gewoon echt lelijk:(
Ik ben trouwens wel in therapie maar tot nu toe haalt het niks uit..
Ik ben trouwens wel in therapie maar tot nu toe haalt het niks uit..

vrijdag 2 april 2021 om 01:31
Nee helaas is het niet gelukt. Ik heb geprobeerd de foto anders in de urls te krijgen en deze je teruggestuurd, maar ik betwijfel of de foto dan wel te zien is.
Ik merk dat je forumt met een telefoon, misschien dat het daaraan ligt.

vrijdag 2 april 2021 om 01:59
Ik heb je mail ontvangen, met foto en meid, wat ben je mooi! 
Ik kan me je voorstellen als stralende schoonheid als je wat meer moeite zou doen om te lachen, al is het maar een kleine glimlach.
Ik zie je als iemand die misschien wel veel te serieus in het leven staat, dus alsjeblieft, geniet wat meer van je leven en van jezelf, want je hebt er meer dan genoeg redenen voor waar het gaat om wie je bent en hoe je eruitziet.
Prachtig!!!

Ik kan me je voorstellen als stralende schoonheid als je wat meer moeite zou doen om te lachen, al is het maar een kleine glimlach.
Ik zie je als iemand die misschien wel veel te serieus in het leven staat, dus alsjeblieft, geniet wat meer van je leven en van jezelf, want je hebt er meer dan genoeg redenen voor waar het gaat om wie je bent en hoe je eruitziet.
Prachtig!!!

vrijdag 2 april 2021 om 02:07
Bedankt,ik dacht dat je kapot geschrokken was van me foto haha want je reageerde zo laat.maar ik zal zeker wat meer gaan lachen voortaan!Cateautje schreef: ↑02-04-2021 01:59Ik heb je mail ontvangen, met foto en meid, wat ben je mooi!
Prachtig!!!![]()

vrijdag 2 april 2021 om 03:56
Dit.
En waarom ben je hiermee bezig? Wat heeft dit je opgeleverd tot nu toe? HELEMAAL NIKS, want je bent nu verdrietig en ellendig.
Ga leven, geniet en hecht geen waarde aan een flauwe kul test. Je weet toch ook nooit of er 1 tig keer jou dezelfde score heeft gegeven?
Elk mens is een 10, jij dus ook, want jij hoort daar ook bij!
vrijdag 2 april 2021 om 04:13
vrijdag 2 april 2021 om 07:41
Dit is ook wel een heel gevaarlijk spelletje, iemand met BDD heeft een extreem laag zelfbeeld en beoordeelt zichzelf volledig op uiterlijk. En dan wildvreemde mensen op internet, op een nogal dubieuze site, vragen dat ook te doen bij jou? Zelfs als je een 10 kreeg had je het niet moeten doen, het is namelijk de bedoeling dat jij jezelf leert waarderen zonder dat daar uiterlijk bij komt kijken.. Je focussen op andere dingen aan jezelf. Je bent niet je uiterlijk.
vrijdag 2 april 2021 om 07:56
Peeps, deze stoornis ben je aan het voeden wanneer je complimenten maakt over uiterlijk en naar foto’s vraagt. Het is als iemand met anorexia een schouderklopje geven dat ze zoveel is afgevallen.Al is het moeilijk, het is verstandiger om geen direct (negatief noch positief) commentaar te leveren op het (ingebeelde) defect. Simpelweg een luisterend oor en ruimte bieden is vele malen effectiever voor de gemoedsrust van een BDD patient.

vrijdag 2 april 2021 om 08:11
Ik weet niet hoe jij eruit ziet, maar als je onzeker bent over je uiterlijk, laat je toch geen cijfers geven door wildvreemden?
Ik ben heel zeker van mijn uiterlijk en scoor denk ik tussen de 3 en de 4, maar als mens in totaal scoor ik minstens een 9 en ik heb geen last van mijn uiterlijk. Het is meer van: als Doutzen bestaat, besta ik ook. Gemiddeld is 'normaal', mooi zit daarboven en logischerwijs zit er dan ook een groep onder. Who cares. Mijn cijfer voor hockey en voetbal zal nog lager liggen.
Ik ben heel zeker van mijn uiterlijk en scoor denk ik tussen de 3 en de 4, maar als mens in totaal scoor ik minstens een 9 en ik heb geen last van mijn uiterlijk. Het is meer van: als Doutzen bestaat, besta ik ook. Gemiddeld is 'normaal', mooi zit daarboven en logischerwijs zit er dan ook een groep onder. Who cares. Mijn cijfer voor hockey en voetbal zal nog lager liggen.

vrijdag 2 april 2021 om 08:14
vrijdag 2 april 2021 om 08:15
Goed gezegd.Sjulia schreef: ↑02-04-2021 07:41Dit is ook wel een heel gevaarlijk spelletje, iemand met BDD heeft een extreem laag zelfbeeld en beoordeelt zichzelf volledig op uiterlijk. En dan wildvreemde mensen op internet, op een nogal dubieuze site, vragen dat ook te doen bij jou? Zelfs als je een 10 kreeg had je het niet moeten doen, het is namelijk de bedoeling dat jij jezelf leert waarderen zonder dat daar uiterlijk bij komt kijken.. Je focussen op andere dingen aan jezelf. Je bent niet je uiterlijk.
This is an unacceptable timeline
vrijdag 2 april 2021 om 08:47
Ook genoeg zestigers en zeventigers die er goed uitzien. En als je dan nog eens kijkt zijn ze eigenlijk niet eens knap maar hebben ze een uitstraling waarvan je denkt WoW. Blij met de wereld en zichzelf ( net als dertigers en veertigers en alle leeftijden kunnen zijnBelleleena schreef: ↑02-04-2021 00:50Ja het zal er inderdaad niet beter op worden hoe ouder ik word,ook al zie ik er wel stukken jonger uit dan mn leeftijd,maar de aftakeling zal toch een keer komen vroeg of laat.en ik vergelijk me niet met jonge mooie meiden hoor er zijn genoeg dertigers of veertigers die er goed uitzien.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

vrijdag 2 april 2021 om 08:54
Precies.Sjulia schreef: ↑02-04-2021 07:41Dit is ook wel een heel gevaarlijk spelletje, iemand met BDD heeft een extreem laag zelfbeeld en beoordeelt zichzelf volledig op uiterlijk. En dan wildvreemde mensen op internet, op een nogal dubieuze site, vragen dat ook te doen bij jou? Zelfs als je een 10 kreeg had je het niet moeten doen, het is namelijk de bedoeling dat jij jezelf leert waarderen zonder dat daar uiterlijk bij komt kijken.. Je focussen op andere dingen aan jezelf. Je bent niet je uiterlijk.
Maar ja, iedereen praat hier tegen een muur hoor.
vrijdag 2 april 2021 om 08:56
We praten tegen een ziekte die over hand heeft gekregen op de persoon.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

vrijdag 2 april 2021 om 09:40
Ik snap dus ook niet dat Cateau om een foto van TO vraagt via pb of mail.Sjulia schreef: ↑02-04-2021 07:41Dit is ook wel een heel gevaarlijk spelletje, iemand met BDD heeft een extreem laag zelfbeeld en beoordeelt zichzelf volledig op uiterlijk. En dan wildvreemde mensen op internet, op een nogal dubieuze site, vragen dat ook te doen bij jou? Zelfs als je een 10 kreeg had je het niet moeten doen, het is namelijk de bedoeling dat jij jezelf leert waarderen zonder dat daar uiterlijk bij komt kijken.. Je focussen op andere dingen aan jezelf. Je bent niet je uiterlijk.
Tuurlijk ging ze reageren dat TO prachtig is, maar dat had ze ook gedaan als het een foto van een spitsmuis was geweest.
Ik snap dus niet goed wat TO er aan heeft?
Behalve dat ze zich wederom liet keuren door een wildvreemde a.d.h van een foto.
Hoe lief de bedoelingen ook zijn...
vrijdag 2 april 2021 om 09:54
Echt, je uitstraling, je manier van doen, je karakter is zoveel belangrijker dan je uiterlijk. Een mooi koppie is daarnaast ook niet voor eeuwig, je wordt ouder, kunt er om allerlei redenen minder 'mooi' gaan uitzien, maar wie je bent, dat blijft.
Had het er gister nog met vrienden over, over kennissen die super aantrekkelijk zijn, terwijl ze niet voldoen aan de 'schoonheidseisen'. Zoals een man die vrij klein is, een beetje kalend, maar bijzonder charmant. Of de vrouw die flinke overgewicht heeft, maar ook een geweldige uitstraling. Zij worden er totaal niet beperkt door hun 'minpunten'. We zijn allemaal anders, met onze eigen plus en minpunten. Een wereld vol topmodellen zou erg saai zijn. Juist die diversiteit is interessant. Het maakt dus vrij weinig uit wat je in de spiegel ziet. Natuurlijk is goede verzorging gunstig, maar hoe is in het leven staat, daar heb je veel meer aan. Goed dat je bezig bent met therapie, want dan werk je dáár juist aan.
Nog n laatste ding, realiseer je asjeblieft dat het eigenlijk heel raar is om af te gaan op het oordeel van vreemden online. Wat zij ook van je denken, het doet er niet toe, ze hebben niets te maken met jou en jou leven.
Had het er gister nog met vrienden over, over kennissen die super aantrekkelijk zijn, terwijl ze niet voldoen aan de 'schoonheidseisen'. Zoals een man die vrij klein is, een beetje kalend, maar bijzonder charmant. Of de vrouw die flinke overgewicht heeft, maar ook een geweldige uitstraling. Zij worden er totaal niet beperkt door hun 'minpunten'. We zijn allemaal anders, met onze eigen plus en minpunten. Een wereld vol topmodellen zou erg saai zijn. Juist die diversiteit is interessant. Het maakt dus vrij weinig uit wat je in de spiegel ziet. Natuurlijk is goede verzorging gunstig, maar hoe is in het leven staat, daar heb je veel meer aan. Goed dat je bezig bent met therapie, want dan werk je dáár juist aan.
Nog n laatste ding, realiseer je asjeblieft dat het eigenlijk heel raar is om af te gaan op het oordeel van vreemden online. Wat zij ook van je denken, het doet er niet toe, ze hebben niets te maken met jou en jou leven.

vrijdag 2 april 2021 om 09:58
Dat zal het verschil zijn tussen iemand die niet wakker ligt van het eigen uiterlijk (of dat nu beneden gemiddeld, gemiddeld of bovengemiddeld is) en iemand met bdd.Pindakaasjes schreef: ↑02-04-2021 09:40Ik snap dus ook niet dat Cateau om een foto van TO vraagt via pb of mail.
Tuurlijk ging ze reageren dat TO prachtig is, maar dat had ze ook gedaan als het een foto van een spitsmuis was geweest.
Ik snap dus niet goed wat TO er aan heeft?
Behalve dat ze zich wederom liet keuren door een wildvreemde a.d.h van een foto.
Hoe lief de bedoelingen ook zijn...
En natuurlijk gaan mensen met een beetje fatsoen niet iemand afkraken, dat is vragen naar de bekende weg. Net zoals de meeste doorsnee volwassenen niet op sites rondhangen waar ze random mensen kunnen beoordelen.