Seks
alle pijlers
Wat stiekem niemand van je weet
woensdag 14 april 2021 11:54
Wat voor sexuele handelingen heb jij ooit gedaan, maar niemand verteld?
Denk aan een trio vvm/ mmv, parenclubbezoek, orgie, buitensex, partnerruil, erotische feesten enz.
Maar denk ook aan dp, anaal, fisten, squirten, prostaatmassage enz.
Vergeet niet de bdsm en andere fetisjes, prostitutie bezoek enz.
Waarom dit topic?
Nou, laats zaten we bij vrienden en toen kwam vanalles ter sprake.
Uiteraard zei niemand dat ze een van bovengenoemde hebben gedaan, maar ik zat daar maar en dacht "ze moesten eens weten...."
En soms zou je het wel willen zeggen, maar is het beter van niet.
Aanvulling: wat zou je ooit, stiekem nog wel eens willen doen?
Denk aan een trio vvm/ mmv, parenclubbezoek, orgie, buitensex, partnerruil, erotische feesten enz.
Maar denk ook aan dp, anaal, fisten, squirten, prostaatmassage enz.
Vergeet niet de bdsm en andere fetisjes, prostitutie bezoek enz.
Waarom dit topic?
Nou, laats zaten we bij vrienden en toen kwam vanalles ter sprake.
Uiteraard zei niemand dat ze een van bovengenoemde hebben gedaan, maar ik zat daar maar en dacht "ze moesten eens weten...."
En soms zou je het wel willen zeggen, maar is het beter van niet.
Aanvulling: wat zou je ooit, stiekem nog wel eens willen doen?
thanx wijzigde dit bericht op 12-06-2021 09:00
5.39% gewijzigd
de wereld wacht om ontdekt te worden
woensdag 14 april 2021 19:08
Grot? Vind je het nodig om zulke woorden te gebruiken?
En ja dat wil ik zeker zeggen, het ruikt anders, het proeft anders en het voelt anders.
En iedereen die wil beweren dat dat niet zo is heeft nog nooit gesquirt of heeft zijn/haar partner nooit laten squirten.
Ik vind het prima en geil zelfs als een vrouw de boel natmaakt maar als ze hetzelfde met urine zou doen dan zou ik haar vriendelijk verzoeken de boel op te ruimen en naar huis te gaan.
woensdag 14 april 2021 19:20
het IS urine hoorstellar schreef: ↑14-04-2021 19:08Grot? Vind je het nodig om zulke woorden te gebruiken?
En ja dat wil ik zeker zeggen, het ruikt anders, het proeft anders en het voelt anders.
En iedereen die wil beweren dat dat niet zo is heeft nog nooit gesquirt of heeft zijn/haar partner nooit laten squirten.
Ik vind het prima en geil zelfs als een vrouw de boel natmaakt maar als ze hetzelfde met urine zou doen dan zou ik haar vriendelijk verzoeken de boel op te ruimen en naar huis te gaan.
daar is voldoende onderzoek naar gedaan
woensdag 14 april 2021 19:33
Het vocht komt uit de vrouwelijke prostaat en wordt uitgestoten door de para-urethrale klieren. Het heeft gelijkenissen met de mannelijke ejaculatie behalve dat er dan dus geen zaadcellen inzitten.
anoniem_208010 wijzigde dit bericht op 14-04-2021 21:56
0.16% gewijzigd
woensdag 14 april 2021 23:28
Die klieren produceren de afscheiding en het vocht waardoor de vagina bij opwinding nat wordt. Dat is niet hetzelfde als squirten.
Is ook nog steeds geen urine.
donderdag 15 april 2021 07:27
Daarom praat ik er niet over met gewone vrienden.
Maar swingersvrienden en bdmsvrienden kom je natuurlijk wel eens tegen op feestjes. Of zijn vrienden geworden en geen bedpartners omdat in het gesprek bleek dat het seksueel niet matcht maar qua vriendschap wel.
Natuurlijk bespreek ik dingen met andere swingers, je wilt toch vooraf weten of je seksueel overeenkomt? Je duikt niet zomaar het bed in.
donderdag 15 april 2021 07:28
donderdag 15 april 2021 07:29
Vaginale opening dan. Squirt is pis. Punt.stellar schreef: ↑14-04-2021 19:08Grot? Vind je het nodig om zulke woorden te gebruiken?
donderdag 15 april 2021 07:31
Ik praat heel soms over mijn seksleven met twee specifieke vriendinnen, met de rest eigenlijk niet. Hoeft niet per se. Ik heb ook niet bijster veel spannends te vertellen, ik heb altijd in een relatie gezeten en waar ik best opensta voor nieuwe dingen uitproberen (parenclub oid) hadden/hebben mijn (ex)partner(s) daar nooit oren naar :')
donderdag 15 april 2021 07:45
Oh zo. Tja, we kennen geen andere ageplayers maar ook al kenden we die wel zou ik ons seksleven toch privé houden.Marana schreef: ↑15-04-2021 07:27Daarom praat ik er niet over met gewone vrienden.
Maar swingersvrienden en bdmsvrienden kom je natuurlijk wel eens tegen op feestjes. Of zijn vrienden geworden en geen bedpartners omdat in het gesprek bleek dat het seksueel niet matcht maar qua vriendschap wel.
Natuurlijk bespreek ik dingen met andere swingers, je wilt toch vooraf weten of je seksueel overeenkomt? Je duikt niet zomaar het bed in.
donderdag 15 april 2021 07:47
In mijn geval: waarom niet?
Voor mij is het net zo'n normaal onderdeel van mijn leven, als andere dingen die ik doe.
Natuurlijk deel ik enkel met mensen die er net zo over denken of die er interesse in hebben en niet met iedereen. Om die reden deel ik meer met mijn kinki vrienden, dan met mijn vanilla vrienden. Al heb ik het met die laatsten ook gerust over seks, als het ter sprake komt en sommigen vinden het bijvoorbeeld heel interessant om over mijn kinkleven te horen.
Ik begrijp dat niet iedereen alles met iedereen wil delen. Maar voor mij is die schaamte of geheimzinnigheid niet nodig.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
donderdag 15 april 2021 07:50
De gesprekken die ik hier op het bdsmtopic voer, die voer ik dus ook gerust in het echt met vrienden en kennissen. Niet omdat we wat met elkaar willen, maar gewoon vanuit interesse in elkaar en elkaars beleving.
En als ik iets heb gedaan dat ik echt heel tof vind, vind ik het fijn dat achteraf met iemand te kunnen delen.
En als ik iets heb gedaan dat ik echt heel tof vind, vind ik het fijn dat achteraf met iemand te kunnen delen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
donderdag 15 april 2021 07:53
Ik vermijd het onderwerp ook niet, het is namelijk een zeer aanwezig deel van mijn leven. Ik vind het gek om over elk aspect van je leven te delen en je seksleven krampachtig onder de pet te houden, dat past me niet.
Met onze groep kinksters en swingersvrienden zijn we heerlijk open, ik hou daarvan. Geen taboes en verboden onderwerpen. Niet alles hoeft ter tafel te komen maar ik haal graag de rem eraf.
En met mijn eigen moeder ben ik ook heel open over seks. Niet zozeer over handelingen (behalve als ernaar gevraagd wordt) maar wel over wat seksualiteit met je relatie(s) doet.
Met onze groep kinksters en swingersvrienden zijn we heerlijk open, ik hou daarvan. Geen taboes en verboden onderwerpen. Niet alles hoeft ter tafel te komen maar ik haal graag de rem eraf.
En met mijn eigen moeder ben ik ook heel open over seks. Niet zozeer over handelingen (behalve als ernaar gevraagd wordt) maar wel over wat seksualiteit met je relatie(s) doet.
...
donderdag 15 april 2021 07:56
Ja hoor, je punt is gemaakt.
Deze discussie is al ettelijke malen gevoerd en je komt er niet uit, de heren doctoren en andere lichaamsexperts weten het zelf ook nog niet zo goed.
Je kunt ook kiezen voor de optie "agree to disagree". Dan kan het hier gewoon weer over taboes gaan
...
donderdag 15 april 2021 07:56
dat is maar een heel klein beetje, aangevuld met urine
er zijn mooie onderzoeken (scans) waarbij de blaasinhoud wordt bekeken voor en na een squirtend orgasme
(en urine is natuurlijk niks viezer, dan vaginaal vocht, ik snap niet zo goed, waarom mensen zo willen vasthouden aan dat er geen urine vrijkomt)
donderdag 15 april 2021 07:57
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in