Man voorop lopen vrouw 10 meter achter onrespectvol?
vrijdag 22 mei 2009 om 20:21
Ik vind dat persoonlijk een beetje een teken van onrespectvolheid.
Ik bedoel, je gaat als stelletje bijv. boodschappen doen in de supermarkt of winkelen en de man loopt soms wel eens 10 meter vóór de vrouw en dat de hele tijd met zo'n blik van ze volgt me wel....
En dan kijkt ie niet eens om of ze meeloopt of niet.
Gelukkig heb ik dat nooit mee hoeven te maken, maar als ik dat op straat zie gebeuren dan krijg ik wel medelijden met de vrouw in kwestie....
Ik bedoel, je hoeft echt niet aan elkaar te plakken of hand in hand te lopen, soms kan t idd gebeuren dat de man ff voorop moet, maar je kunt iig wel naast elkaar lopen toch?
Wat vinden jullie?
Ik bedoel, je gaat als stelletje bijv. boodschappen doen in de supermarkt of winkelen en de man loopt soms wel eens 10 meter vóór de vrouw en dat de hele tijd met zo'n blik van ze volgt me wel....
En dan kijkt ie niet eens om of ze meeloopt of niet.
Gelukkig heb ik dat nooit mee hoeven te maken, maar als ik dat op straat zie gebeuren dan krijg ik wel medelijden met de vrouw in kwestie....
Ik bedoel, je hoeft echt niet aan elkaar te plakken of hand in hand te lopen, soms kan t idd gebeuren dat de man ff voorop moet, maar je kunt iig wel naast elkaar lopen toch?
Wat vinden jullie?
vrijdag 22 mei 2009 om 20:44
vrijdag 22 mei 2009 om 20:44

vrijdag 22 mei 2009 om 21:18
Is bij ons schering en inslag. Afhankelijk van het gebodene in de etalages loopt hij 10 meter voor me, of 10 meter achter me. De enige keer dat hij echt in de buurt moet blijven is bij de pashokjes. Kan hij een andere maat halen als ik die nodig heb (natuurlijk altijd kleiner, dat spreekt voor zich).
vrijdag 22 mei 2009 om 21:31

vrijdag 22 mei 2009 om 21:37
Mijn vriend doet dat als we ruzie. En dat vind ik idd zó kinderachtig en heel erg respectloos! Ik heb al vaker gedacht om dan gewoon ergens in een inhammetje te gaan schuilen zodat ie zich het leplazerus schrikt, als ie omkijkt.
Echt... dat doe je toch niet in mijn ogen?
Echt... dat doe je toch niet in mijn ogen?
anoniem_59324 wijzigde dit bericht op 22-05-2009 21:46
Reden: FF twee smileys erbij
Reden: FF twee smileys erbij
% gewijzigd
vrijdag 22 mei 2009 om 21:40
vrijdag 22 mei 2009 om 21:42
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 mei 2009 @ 21:40:
Brum , niet gaan verstoppen , joh . Gewoon naar huis gaan . Dát zal hem leren .
Of nog beter .... er een gewoonte van maken dat jij zijn autosleutels/papieren en geld in je tas bewaart . Dan is naar huis gaan nóg leuker !Nu snap ik waarom tie hand in hand loopt met je.
Brum , niet gaan verstoppen , joh . Gewoon naar huis gaan . Dát zal hem leren .
Of nog beter .... er een gewoonte van maken dat jij zijn autosleutels/papieren en geld in je tas bewaart . Dan is naar huis gaan nóg leuker !Nu snap ik waarom tie hand in hand loopt met je.
vrijdag 22 mei 2009 om 21:52
vrijdag 22 mei 2009 om 21:58
Grape, hoe weet jij eigenlijk dat zo'n stel die hele supermarkt op die manier (man 10 meter voor de vrouw) afloopt?
Als mijn man en ik in de supermarkt zijn, lopen we ook niet de hele tijd naast elkaar. Hij blijft soms even staan kijken naar iets terwijl ik doorloop naar het volgende product op mijn lijstje, of omgekeerd.
Soms loopt hij 10 meter voor mij, soms ik 10 meter voor hem. Soms zijn we elkaar even kwijt, op andere momenten lopen we gezellig keuvelend naast elkaar. Dat alles tijdens 1 en hetzelfde supermarktbezoek.
Het is ook nooit goed. Als we hand in hand lopen, vinden mensen ons klef. Als we even niet bij elkaar lopen, en jij zou dat zien, zou je het onrespectvol vinden.
Je kunt geen conclusies trekken over de relatie van een stel op basis van een momentopname.
Als mijn man en ik in de supermarkt zijn, lopen we ook niet de hele tijd naast elkaar. Hij blijft soms even staan kijken naar iets terwijl ik doorloop naar het volgende product op mijn lijstje, of omgekeerd.
Soms loopt hij 10 meter voor mij, soms ik 10 meter voor hem. Soms zijn we elkaar even kwijt, op andere momenten lopen we gezellig keuvelend naast elkaar. Dat alles tijdens 1 en hetzelfde supermarktbezoek.
Het is ook nooit goed. Als we hand in hand lopen, vinden mensen ons klef. Als we even niet bij elkaar lopen, en jij zou dat zien, zou je het onrespectvol vinden.
Je kunt geen conclusies trekken over de relatie van een stel op basis van een momentopname.