Eausm, vertalers, unbannables, glazen bollen, citaten, eauff

09-06-2007 14:25 2983 berichten
Alle reacties Link kopieren
Quote hier maar lekker door ...
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:*** schreef op 21 mei 2009 @ 13:03:

[...]

Wat je zegt, de kans op een leuke vent is nog kleiner dan de kans dat ik doorga bij een vliegtuigongeluk... De kans dat je doorgaat bij een vliegtuigongeluk is inderdaad redelijk klein...
quote:morrigana schreef op 18 mei 2009 @ 12:54:

Iemand is 's nachts bang..en deze forumster stelt haar dan ook op een speciale manier gerust.

quote......

Wil je niet nog banger maken maar vriendin woonde op 3 hoog stonden er midden in de nacht 3 mannen met bivak mutsen aan haar bed.

------

lief hè
quote:maar als je de berichten op internet leest zijn de meest mens zo negen achtief er overIk ben er vooral negatief over
"pasta eten word vanaf nu, altijd een assorsatie sperma eten"

-----

ik ga kotsen als ik een lijk zie liggen in zware ontbinding

-----

en geen vroedvrouw in de buurt.
Snap 'm nietr morrigana. Wat heeft die vroedvrouw er mee te maken, ben je soms in de war met ontsluiting?
quote:ellen2_ schreef op 27 mei 2009 @ 20:21:

Snap 'm nietr morrigana. Wat heeft die vroedvrouw er mee te maken, ben je soms in de war met ontsluiting?

In verregaande staat van ontbinding is het wat ze bedoelde.

Een ontbinding is een bevalling, ergo een zware ontbinding is een hele zware bevalling en daar is toch wel een vroedvrouw bij nodig.

* Nu bedenk ik me net, misschien is ontbinding geen Nederlands maar een germanisme en dan kun je mijn hele bijdrage wel vergeten.*

Volgende keer beter......
quote:morrigana schreef op 27 mei 2009 @ 21:20:

[...]

In verregaande staat van ontbinding is het wat ze bedoelde.

Een ontbinding is een bevalling, ergo een zware ontbinding is een hele zware bevalling en daar is toch wel een vroedvrouw bij nodig.

* Nu bedenk ik me net, misschien is ontbinding geen Nederlands maar een germanisme en dan kun je mijn hele bijdrage wel vergeten.*

Volgende keer beter......Edit. Ja..... ik heb het even nagekeken. Het is inderdaad een germanisme Entbinding is bevalling...... God wat stom.
haha, dank voor de opheldering, zat me al af te vragen wat er nou toch te ontbinden viel bij een bevalling
Quote Angel 4:

"die zijn alledrie geblokkereerd."

Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 29 mei 2009 @ 16:43:

Quote Angel 4:

"die zijn alledrie geblokkereerd."

Wel beter dan gegammariseerd..
Persoonlijk heb ik niks tegen gekwaak van kikkers of slakken.

Kwakende slakken kunnen erg lastig zijn hoor.
"Dat er dan af en toe al dan niet meer gebeurt maakt hem niet zo heel veel uit."

Snap je dat nou, dat zo'n man daar niet mee zit...
Ga in therapie!
Ik las je eerste bericht, ik irriteer me niet..... Wat mij meteen net als andere opviel is dat het ontzettend fout NL is!!!! Wat ben jij een dom iemand, niet omdat je het fout doe, maar omdat je andere wel op nederlands wijst terwijl je zelf de domste fouten maakt!!!

Ik vind je echt een dom ventje......

Zo, waarom ik er nu mee kom, is omdat je me opviel en dan blijkt ook nog eens dat je zelf geen Nederlands kan..... kennelijk kan je geen Nederlands en als het op discussiëren aankomt vind je de nederlandse schrijf taal wel ineens belangrijk... wel eens over nagedacht hoe dat komt??

Wil je gewoon even op je eigen fouten wijzen.... Misschien is het mogelijk om in volgende discussies je bij het onderwerp te houden ipv bij de hand lopen doen om schrijf fouten!!![/quote]

Zoek de schrijf fouten.
Ga in therapie!
quote:Doet me onmiddelijk denken aan sensitief narcisme. Ik bedoel niet onmiddelijk dat je een persoonlijkheidsstoornis hebt natuurlijk, maar er zijn best veel mensen met trekken daarvan. Het gaat om het volgende: Ergens de overtuiging hebben dat je heel erg goed bent in wat je doet, maar steeds het idee hebben niet gezien te worden is het probleem. Vaak gepaard gaand met subassertiviteit, waardoor men liever klaagt bij anderen dan er wat aan te doen. Ik denk overigens niet dat je conflicten uit de weg gaat, omdat je snel ontploft (in je reactie op een andere post), maar dat je juist ontploft omdat je je niet uit. Maar goed, wie ben ik.

Je kunt goed zwammen in ieder geval.

Dit soort postingen hè.... aaaaargh! Mystic Meg kan er nog van leren.
quote:Hoe maak je je ex jellours?Ik zou het niet weten, wat is het?
quote:Wij hebben heel veel dingen die ik hier hoor ook nog niet in orde. Bijv. nog geen box staan, lijkt me meer iets voor als de weeën beginnen ofzo. .

Oeh schat, au! Het is begonnen. Waar is de -au - gebruiksaanwijzing voor het in elkaar zetten van de - au - box?
Oh ja, i-dé-aal klusje voor tijdens de weeën!
quote:XXX schreef op 08 juni 2009 @ 12:56:

ben het sporten wel voor mijzelf gaan doen, en een heel klein beetje 4 hem. Het leuke is wel hij is mee gaan sporten. misschien een ideetje 4 jouw. Ik snap niks meer van de tekst, maar ik denk dat ze zin in een feestje heeft en gewoon van alles wil 4en.
anoniem_12481 wijzigde dit bericht op 08-06-2009 13:50
Reden: Oei, ik was vergeten haar naam weg te halen.
% gewijzigd
quote:Talenkennis is zowizo belangrijk natuurlijk.
quote:

maar ik zit nu wel (ook figuurlijk) te janken.

Hoe doe je dat? Figuurlijk janken?
Ik wens je succes en wijsheid en kracht (dat laatste om indien nodig tijdens de date te zeggen dat je het toch niet zo ziet zitten) tijdens je date. En dat succes is dus het succes dat jij het leuk hebt en niet het succes dat hij het vooral naar zijn zin heeft en dat het voor jou succes is als hij je nog wil etc.

"Fijn" advies aan iemand die gewoon ongecompliceerd een leuke date wil hebben.

-----

Ik lach daar tranen met tieten

-----

'n zakdoek nodig of is een bh ook goed

-----

Godsamme... ik ben net nieuw hier op het forum,

-----

godsamme,,,,, welkom dan maar
"die hond heeft me vergoed genezen van andere huisdieren"

Goh, waar ben jij verzekerd dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven