Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 9 (ZONDER SPOILERS)

04-01-2021 15:23 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen en negende op komst.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling en nog twee dochters.
        - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        (linkjes naar alle vorige topics op pagina 1: viewtopic.php?f=11&t=472685&p=32363564&start=#p32363564)
        cookielover wijzigde dit bericht op 11-01-2021 16:01
        8.98% gewijzigd
        Alle reacties Link kopieren
        Expreszo schreef:
        09-05-2021 20:11
        De familie Baumgard bij het jeugdjournaal... iemand gezien?

        Nee. Wat is ermee dan?
        Doorenvogel schreef:
        09-05-2021 21:32
        Nee. Wat is ermee dan?
        Over Moederdag met 13 kinderen.
        Ik wist meteen weer waarom ik ze niet nog een seizoen in een huis vol hoef te zien.
        Samantha als een soort koningin de trap af. De viool. Alles.
        Alle reacties Link kopieren
        Expreszo schreef:
        09-05-2021 21:41
        Over Moederdag met 13 kinderen.
        Ik wist meteen weer waarom ik ze niet nog een seizoen in een huis vol hoef te zien.
        Samantha als een soort koningin de trap af. De viool. Alles.
        Ja heb er een voorstelling bij. Toch vind ik ze wel leuk.
        Alle reacties Link kopieren
        Expreszo schreef:
        09-05-2021 21:41
        Over Moederdag met 13 kinderen.
        Ik wist meteen weer waarom ik ze niet nog een seizoen in een huis vol hoef te zien.
        Samantha als een soort koningin de trap af. De viool. Alles.
        :HA:
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        Expreszo schreef:
        09-05-2021 14:02
        Sofie kreeg volgens mij een gerecycled ontbijtje. Wat lag er op dat bord mensen?!
        Ontbijt door Madelief gemaakt? (Dan is het wel schattig) dit kind is nog niet beïnvloed zoals de rest.

        Maar voor de rest niks veranderd.Afhalen en op eten in een te klein chalet, met die grote kinderen nog steeds.
        Je zou uitgebreid ontbijt op foto zetten als bakker zijnde.Lijkt mij dan, hè?
        dat mensen denken goh iets voor Vaderdag.
        Ik heb weer genoeg gezien van hun voorlopig, was ff nieuwsgierig naar dat broodje.
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Expreszo schreef:
        09-05-2021 21:41
        Over Moederdag met 13 kinderen.
        Ik wist meteen weer waarom ik ze niet nog een seizoen in een huis vol hoef te zien.
        Samantha als een soort koningin de trap af. De viool. Alles.
        Ik heb beeld :rofl:
        Ik dacht dat het een soort havermout was dat zelf op een bord was gekropen oid. Zag er iig geen brood in o_o
        Alle reacties Link kopieren
        Expreszo schreef:
        09-05-2021 22:35
        Ik dacht dat het een soort havermout was dat zelf op een bord was gekropen oid. Zag er iig geen brood in o_o
        Lijkt een half zacht broodje waar de hagelslag van afgelikt is.In elk geval geen reclame voor hun zaak.
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        Florientjes schreef:
        07-05-2021 19:00
        Wat een mooie en open tekst van Janneke over haar strijd met een eetstoornis. Ik vind het een lief mens.
        Waar heb je dit gelezen?
        Alle reacties Link kopieren
        Juffie4 schreef:
        10-05-2021 09:52
        Waar heb je dit gelezen?
        Dat schreef ze zelf op Instagram bij het verhaal bij de trouwfoto's.
        Alle reacties Link kopieren
        Expreszo schreef:
        09-05-2021 22:35
        Ik dacht dat het een soort havermout was dat zelf op een bord was gekropen oid. Zag er iig geen brood in o_o
        Of is het een heel vreemd uitgevallen omelet?
        Raadsels, raadsels...
        't Is al met al een heel gedoe
        Alle reacties Link kopieren
        Pingu schreef:
        10-05-2021 15:38
        Of is het een heel vreemd uitgevallen omelet?
        Raadsels, raadsels...
        Ik ben benieuwd wat het nou was
        Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
        Alle reacties Link kopieren
        Expreszo schreef:
        09-05-2021 21:41
        Over Moederdag met 13 kinderen.
        Ik wist meteen weer waarom ik ze niet nog een seizoen in een huis vol hoef te zien.
        Samantha als een soort koningin de trap af. De viool. Alles.
        Als een soort koningin? Daar stel ik me wel wat anders bij voor. Ze kwam met moeite die trap af.
        Vandaag weer eens de fam N gekeken. En ik weet weer waarom ik daarmee gestopt was.
        Ze hebben nieuwe matrassen gekregen, M-line matrassen want weten jullie dat ze al meer dan 12 jaar op M-line matrassen slapen en dat ze voor Spanje ook graag M-line matrassen wilden maar dat niet lukte om ze daar geleverd te krijgen maar dat lag niet aan M-line. De kinderen hebben ook even op de M-line matrassen gelegen en vonden de M-line matrassen heerlijk liggen. Ze hebben de M-line matrassen gekregen want als ouders van een groot gezin is zo'n gezin draaiende houden topsport en waarop kun je dan beter uitrusten op een M-line matras. Het M-line matras wordt met zorg geselecteerd en je krijgt een gedegen advies van M-line. Zo weten ze zeker dat ze goed uitrusten op hun nieuwe M-line matrassen en op de camping hebben ze ook M-line matrassen. En je krijgt nu korting op een M-line matras.

        Had ik al gezegd dat de matrassen van M-line zijn :sick:
        Oh ja, als ik eraan denk kijk ik zondag even wat er op dat bord ligt. Dan zal de moederdag uitzending wel zijn. En nu wil ik het ook weten haha.
        Alle reacties Link kopieren
        prada schreef:
        10-05-2021 19:43
        Vandaag weer eens de fam N gekeken. En ik weet weer waarom ik daarmee gestopt was.
        Ze hebben nieuwe matrassen gekregen, M-line matrassen want weten jullie dat ze al meer dan 12 jaar op M-line matrassen slapen en dat ze voor Spanje ook graag M-line matrassen wilden maar dat niet lukte om ze daar geleverd te krijgen maar dat lag niet aan M-line. De kinderen hebben ook even op de M-line matrassen gelegen en vonden de M-line matrassen heerlijk liggen. Ze hebben de M-line matrassen gekregen want als ouders van een groot gezin is zo'n gezin draaiende houden topsport en waarop kun je dan beter uitrusten op een M-line matras. Het M-line matras wordt met zorg geselecteerd en je krijgt een gedegen advies van M-line. Zo weten ze zeker dat ze goed uitrusten op hun nieuwe M-line matrassen en op de camping hebben ze ook M-line matrassen. En je krijgt nu korting op een M-line matras.

        Had ik al gezegd dat de matrassen van M-line zijn :sick:
        Ff voor de zekerheid, waren dat matrassen van em lain of wat precies?
        Ik vraag dit voor een vriend.
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        prada schreef:
        10-05-2021 19:44
        Oh ja, als ik eraan denk kijk ik zondag even wat er op dat bord ligt. Dan zal de moederdag uitzending wel zijn. En nu wil ik het ook weten haha.
        Als het van Madelief was zal er weinig aandacht aan geschonken worden.
        Ik kijk geen vlog meer, dus kan je niet helpen.
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Byrma schreef:
        10-05-2021 19:52
        Ff voor de zekerheid, waren dat matrassen van em lain of wat precies?
        Ik vraag dit voor een vriend.
        :rofl:
        Het viel wel op dat Madelief vaak bij opa en oma mag logeren omdat Sofie haar te druk vindt. :|
        Alle reacties Link kopieren
        prada schreef:
        10-05-2021 19:57
        Het viel wel op dat Madelief vaak bij opa en oma mag logeren omdat Sofie haar te druk vindt. :|
        Leuk zo’n moeder
        Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
        Alle reacties Link kopieren
        Het zou Anijsbrood zijn .... geen idee. Maar met liefde op n bordje gemikt door dochterlief.
        Ik maakte ook jaren beschuit met suiker voor mijn moeder. Ze vond het eigenlijk helemaal niet lekker.
        prada schreef:
        10-05-2021 19:43
        Vandaag weer eens de fam N gekeken. En ik weet weer waarom ik daarmee gestopt was.
        Ze hebben nieuwe matrassen gekregen, M-line matrassen want weten jullie dat ze al meer dan 12 jaar op M-line matrassen slapen en dat ze voor Spanje ook graag M-line matrassen wilden maar dat niet lukte om ze daar geleverd te krijgen maar dat lag niet aan M-line. De kinderen hebben ook even op de M-line matrassen gelegen en vonden de M-line matrassen heerlijk liggen. Ze hebben de M-line matrassen gekregen want als ouders van een groot gezin is zo'n gezin draaiende houden topsport en waarop kun je dan beter uitrusten op een M-line matras. Het M-line matras wordt met zorg geselecteerd en je krijgt een gedegen advies van M-line. Zo weten ze zeker dat ze goed uitrusten op hun nieuwe M-line matrassen en op de camping hebben ze ook M-line matrassen. En je krijgt nu korting op een M-line matras.

        Had ik al gezegd dat de matrassen van M-line zijn :sick:
        Ik dacht dat dit een persiflage was O_O
        Colori-del-Mare schreef:
        10-05-2021 22:21
        Ik dacht dat dit een persiflage was O_O
        Nope, geen persiflage. Bijna woordelijk overgenomen.
        En dan staat er nog steeds "Deze video bevat geen betaalde samenwerking" onder de video??

        Het was dus anijsbrood. Hartstikke lief van Madelief maar die foto is geen goede reclame voor de zaak ;-D
        Alle reacties Link kopieren
        Valt me op dat Sofie N altijd uitgebreid beschrijft áls ze eens iets in het huishouden doet. Sokken vouwen, plantjes water geven. Tjees...applaus.
        Overigens niet naar het kappertje tegenwoordig en dan vergeet ze ze zelf te borstelen. Jammer

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven