Hotel/huisje/b&b met zwembad begin juni
donderdag 20 mei 2021 om 08:35
Hoi iedereen,
Mijn partner en ik willen de eerste drie dagen van juni een paar nachtjes weg, "gewoon" in Nederland. Ik wil heeeeeel graag zwemmen. Binnen of buiten maakt niet uit (maar wel verwarmd, natuurwater is denk ik nog te koud). Partner wil graag sauna. Is iemand recent nog ergens geweest waar dat kon? Of een tip?
Edit: geen Waddeneiland.
Mijn partner en ik willen de eerste drie dagen van juni een paar nachtjes weg, "gewoon" in Nederland. Ik wil heeeeeel graag zwemmen. Binnen of buiten maakt niet uit (maar wel verwarmd, natuurwater is denk ik nog te koud). Partner wil graag sauna. Is iemand recent nog ergens geweest waar dat kon? Of een tip?
Edit: geen Waddeneiland.
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
donderdag 20 mei 2021 om 08:51
donderdag 20 mei 2021 om 09:16
Zwembaden mogen inderdaad weer open, maar volgens Rijksoverheid.nl:
“Binnenzwembaden zijn per 19 mei ook alleen open voor sport en niet voor recreatie.
Voor vakantieparken geldt dat zwembaden open mogen, maar de recreatieve delen, zoals de glijbanen blijven dicht.” En je moet vooraf reserveren.
Dat zou ik ook wel leuk genoeg vinden, even zoeken..
“Binnenzwembaden zijn per 19 mei ook alleen open voor sport en niet voor recreatie.
Voor vakantieparken geldt dat zwembaden open mogen, maar de recreatieve delen, zoals de glijbanen blijven dicht.” En je moet vooraf reserveren.
Dat zou ik ook wel leuk genoeg vinden, even zoeken..
donderdag 20 mei 2021 om 09:18
En tot en met tenminste 8 juni zijn sauna’s en wellness nog gesloten.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... aatregelen
donderdag 20 mei 2021 om 09:23
Er zijn genoeg huisjes met een privésauna te vinden, dat hoeft het probleem niet te zijn. Zwembad is lastiger.puntillita schreef: ↑20-05-2021 09:18En tot en met tenminste 8 juni zijn sauna’s en wellness nog gesloten.
donderdag 20 mei 2021 om 09:54
Bedankt voor de reacties tot dusver! Ik reageer even algemeen:)
Budget is rond 500 euro voor 2 nachtjes, 2 pers.
Echt een wellness resort is voor mij iets minder omdat ik zwanger ben en dus niet in de sauna mag/wil. Maar als er veel zwembaden zijn is het toch wel leuk! Zwembad is eigenlijk een must voor mij, anders hoef ik niet weg. Klinkt kinderachtig maar ik ben het gewoon zat dat we al zo lang allerlei concessies moeten doen en dingen nét niet echt leuk zijn.
Heb op booking gekeken en dan komen er wel resultaten met zwembad, en vervolgens kijk ik op de eigen website en zit ie dicht.
Blijf vooral reageren, ik ga vanavond uit mn werk lekker alle sites checken
Budget is rond 500 euro voor 2 nachtjes, 2 pers.
Echt een wellness resort is voor mij iets minder omdat ik zwanger ben en dus niet in de sauna mag/wil. Maar als er veel zwembaden zijn is het toch wel leuk! Zwembad is eigenlijk een must voor mij, anders hoef ik niet weg. Klinkt kinderachtig maar ik ben het gewoon zat dat we al zo lang allerlei concessies moeten doen en dingen nét niet echt leuk zijn.
Heb op booking gekeken en dan komen er wel resultaten met zwembad, en vervolgens kijk ik op de eigen website en zit ie dicht.
Blijf vooral reageren, ik ga vanavond uit mn werk lekker alle sites checken
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over