Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?

maandag 25 mei 2009 om 19:02
maandag 25 mei 2009 om 19:22
Vleer 1 of 2 nieuwe banden hier moet dat per paar vervangen worden :s
Maar valt dan nog mee hoor voor 11 jaar
Xen eigenlijk heb jij de aanzet voor die valpartyen niet gegeven hoor ben vorige week zaterdag 2 keer door men enkel gegaan in de feesttent (waarom hadden ze daar geen houten vloer inliggen)
Maar niet veel last van
Aan al de vallers veel beterschap!!! En voor degenen die ermee gaan werken voorzichtig he!!
Moz toch niet teveel last van je ribben klinkt een val waarmee je ze wel eens zou kunnen kneuzen en dat is pijnlijk
Ik ga zo eten want na al jullie opsommingen hier heb ik honger
Indi stationman gezien?
Maar valt dan nog mee hoor voor 11 jaar
Xen eigenlijk heb jij de aanzet voor die valpartyen niet gegeven hoor ben vorige week zaterdag 2 keer door men enkel gegaan in de feesttent (waarom hadden ze daar geen houten vloer inliggen)
Maar niet veel last van
Aan al de vallers veel beterschap!!! En voor degenen die ermee gaan werken voorzichtig he!!
Moz toch niet teveel last van je ribben klinkt een val waarmee je ze wel eens zou kunnen kneuzen en dat is pijnlijk
Ik ga zo eten want na al jullie opsommingen hier heb ik honger
Indi stationman gezien?
maandag 25 mei 2009 om 19:48