Halve Taarten/vlaaien Hema

woensdag 27 mei 2009 om 08:47
woensdag 27 mei 2009 om 09:55
"In mijn tijd" als Hema-(koffieshop)meisje werd alles aan het eind van de dag weggegooid behalve de appeltaarten die mochten 1 dag later ook nog verkocht worden. De rest was allemaal dagvers!
(en zo ging het om het hoekje in de winkel ook)
(en zo ging het om het hoekje in de winkel ook)
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
woensdag 27 mei 2009 om 10:54
De Hema waar ik werkte had een eigen bakkerij boven de winkel waar de taarten vers gemaakt werden. (hehe dat is wel weer lekker logisch geschreven nou ja, je snapt ongetwijfeld wat ik bedoel.)
Op het moment dat ik aangenomen werd kreeg ik eerst een rondleiding door de bakkerij.
Ze zijn niet allemaal franchise, volgens mij in de stad waar ik nu woon is wel franchise maar lang niet alle Hema's zijn franchise dacht ik.
Op het moment dat ik aangenomen werd kreeg ik eerst een rondleiding door de bakkerij.
Ze zijn niet allemaal franchise, volgens mij in de stad waar ik nu woon is wel franchise maar lang niet alle Hema's zijn franchise dacht ik.
woensdag 27 mei 2009 om 11:27
Ach, het filiaal waar ik heb gewerkt is nu overgenomen door een ander, dus waarschijnlijk gaat het er nu wat beter aan toe. Zo'n rondleiding door de bakkerij lijkt me ook leuk; dan weet je tenminste wat er allemaal mee is gebeurd voordat je een taartje verkoopt.
En verder niets slechts over de Hema hoor! Heb er jaren met plezier op de zaterdag gewerkt en kom er nog graag voor mijn spulletjes.
En verder niets slechts over de Hema hoor! Heb er jaren met plezier op de zaterdag gewerkt en kom er nog graag voor mijn spulletjes.
woensdag 27 mei 2009 om 12:19
waar gaat dit topic overr??
waarom ga je om half 12 op een internetforum vragen of de hema ook halve taarten verkoopt?
Ga dat lekker morgen in de hema vragen, lijkt me de meest betrouwbare informatiebron.
En wat nou als we hier ja of nee zeggen? Wat schiet je daar om half 12 's avonds mee op? Dat je voor je naar bed gaat alvast weet dat je morgen een halve taart kunt bestellen??
Echt hoor, ik snap dit soort topics niet.
Weet iemand of ze bij de Albert Heijn ook Wc-rollen in verpakkingen van 7 stuks verkopen? Ja ik ga namelijk zo boodschappen halen en op mijn Wc-rol-standaard passen precies 8 rollen en er zit er nog 1 op dus ik dacht: een pak van 7 zou handig zijn! En voordat ik straks in de AH loop en schrik omdat ze het niet hebben, kom ik het liever even hier vragen.....je kan maar beter overal op voorbereid zijn....
PFFF
waarom ga je om half 12 op een internetforum vragen of de hema ook halve taarten verkoopt?
Ga dat lekker morgen in de hema vragen, lijkt me de meest betrouwbare informatiebron.
En wat nou als we hier ja of nee zeggen? Wat schiet je daar om half 12 's avonds mee op? Dat je voor je naar bed gaat alvast weet dat je morgen een halve taart kunt bestellen??
Echt hoor, ik snap dit soort topics niet.
Weet iemand of ze bij de Albert Heijn ook Wc-rollen in verpakkingen van 7 stuks verkopen? Ja ik ga namelijk zo boodschappen halen en op mijn Wc-rol-standaard passen precies 8 rollen en er zit er nog 1 op dus ik dacht: een pak van 7 zou handig zijn! En voordat ik straks in de AH loop en schrik omdat ze het niet hebben, kom ik het liever even hier vragen.....je kan maar beter overal op voorbereid zijn....
PFFF
donderdag 28 mei 2009 om 08:50
quote:Carlien schreef op 27 mei 2009 @ 23:26:
Jas! Was jij Hema meisje? Wat leuk!!!
Hahahhaa Carlien!
Ja, ik werkte er op do avond en zaterdag en in de schoolvakanties. Eerst in Drenthe en daarna in Friesland. De Hema in Drenthe was veeeeel gezelliger! Daar heb ik met de meeste plezier gewerkt, was gewoon leuk om er naar toe te gaan. Was hard doorwerken maar de sfeer was zo hartstikke leuk.
En Mitzie, is het uiteindelijk gelukt met de halve taarten/vlaaien?
Jas! Was jij Hema meisje? Wat leuk!!!
Hahahhaa Carlien!
Ja, ik werkte er op do avond en zaterdag en in de schoolvakanties. Eerst in Drenthe en daarna in Friesland. De Hema in Drenthe was veeeeel gezelliger! Daar heb ik met de meeste plezier gewerkt, was gewoon leuk om er naar toe te gaan. Was hard doorwerken maar de sfeer was zo hartstikke leuk.
En Mitzie, is het uiteindelijk gelukt met de halve taarten/vlaaien?

zondag 31 mei 2009 om 22:55
quote:americagirl schreef op 27 mei 2009 @ 12:19:
Peas on earth!
maandag 1 juni 2009 om 20:16
quote:americagirl schreef op 27 mei 2009 @ 12:19:
PFFFWaar koop jij een standaard voor 8 rollen? Op die van mij passen maar 5 rollen
PFFFWaar koop jij een standaard voor 8 rollen? Op die van mij passen maar 5 rollen