Entertainment alle pijlers

Roddel mee over het wel en wee van onze Dré

25-05-2021 19:14 4761 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog bijkomend van de enorme scoop van vandaag ( no pun intended) kunnen we hier weer verder kletsen .

Deel 1

entertainment/roddel-hier-mee-over-sara ... #p32728206

Deel 2 entertainment/roddel-hier-mee-over-de-l ... #p32796968
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 25-06-2021 10:20
0.00% gewijzigd
Katjaishier schreef:
18-06-2021 15:27
Moet gelijk denken aan dat trouwpak van Wesley Sneijder toen hij met Yolanthe trouwde. Lekker glanspakkie voor €10.000 en vol kreukels.

https://www.trouw.nl/nieuws/wesley-en-y ... ~b03ed576/
Dan die jurk ik vind Yolanthe echt leuk en prachtig maar wat een gedrocht was die jurk zeg .
Katjaishier schreef:
17-06-2021 14:10
Wat ziet die moeder van Sarah eruit o_o

Dat is de toekomst van Sarah. Haar moeder is begin 50 ofzo.

https://weekbladparty.nl/moeder-van-sar ... ig-zorgen/
Ze hebben beiden vooral een slechte huid, en dat is lastig camoufleren.
Bij de Chicas nieuwe jurkjes, setjes in nieuwe kleurtjes.

Bij een psychedelisch setje zit ook een hoofddoekje. Sarah: voor om je hoofd.
Joh!
Ze kan 'm ook om haar mond doen.

Even later zie je een van de Chicas met zo'n panterprint. Ik vind dat je moet dragen wat je leuk vindt, maar er zijn grenzen en die beginnen bij panterprintjes en 50+.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Sjaantje37 schreef:
18-06-2021 15:47
Ze hebben beiden vooral een slechte huid, en dat is lastig camoufleren.
Wat heeft die moeder boven haar mond? Een nietje?
Reficul schreef:
18-06-2021 16:00
Nee, een kuiltje of boogje.
Noemen ze dat niet een cupidoboogje?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Reficul schreef:
18-06-2021 16:00
:rofl:

Dat is een soort bouw in de huid die je kunt krijgen als je je lippen hebt laten opvullen. Net zoals de typische lijntje aan de bovenkant van de neus na teveel Botox.
koreana schreef:
18-06-2021 16:02
Nee, een kuiltje of boogje.
Noemen ze dat niet een cupidoboogje?
Cupidoboogje is dat golfje aan de bovenkant van je lip. Dit nietje ziet echt boven haar lip, tussen lip en neus in.

Ik vraag mij echt serieus af of die mensen zelf niet zien dat ze niet mooier worden van al die Botox en fillers.

https://edwinjanssen.photoshelter.com/i ... xO5lC7OsM/
Afbeelding

Misschien is het wel hun droom om uiteindelijk op hun jeugdidool te lijken...
koreana schreef:
18-06-2021 15:57

Even later zie je een van de Chicas met zo'n panterprint. Ik vind dat je moet dragen wat je leuk vindt, maar er zijn grenzen en die beginnen bij panterprintjes en 50+.
Ik vind panterprintjes niet leeftijdsafhankelijk maar type vrouw afhankelijk of het kan.
polydox schreef:
18-06-2021 17:13
Ik vind panterprintjes niet leeftijdsafhankelijk maar type vrouw afhankelijk of het kan.

Oef, gelukkig.
*vist tijgerprintgympies weer uit de vuilnisbak*
[quote=Katjaishier post_id=33007698 time=1624027136 user_id=

Ik vraag mij echt serieus af of die mensen zelf niet zien dat ze niet mooier worden van al die Botox en fillers.

https://edwinjanssen.photoshelter.com/i ... xO5lC7OsM/
[/quote]

Dat vraag ik mij al jaren af. En als iemand dat tegen hen zegt denken ze geloof ik dat je jaloers bent .
Maar ik vind het serieus echt foeilelijk.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
En ja hoor, Sarah deelt Dre weer via haar Insta.
De zogenaamde mediastilte.

Laat ik het zo zeggen, ik vind die dierprintjes bij de Chicas niet echt een succes.
Ik denk dat mensen gewoon niet eerlijk (durven te) zijn. Dus ze zeggen tegen Bep Botox dat ze er ge-wel-dig uitziet, en dat het bij haar helemáál niet opvalt. En achter haar rug gniffelen ze. Je ziet dat ook op instagram, al die complimenten. Knappie, mooierd, blabla. Terwijl diegene meer verbouwd is dan de gemiddelde eensgezinswoning, en de meeste mensen dat helemaal niet mooi vinden als het zo overdreven gedaan is.
sakamanga schreef:
18-06-2021 18:21
Ik denk dat mensen gewoon niet eerlijk (durven te) zijn. Dus ze zeggen tegen Bep Botox dat ze er ge-wel-dig uitziet, en dat het bij haar helemáál niet opvalt. En achter haar rug gniffelen ze. Je ziet dat ook op instagram, al die complimenten. Knappie, mooierd, blabla. Terwijl diegene meer verbouwd is dan de gemiddelde eensgezinswoning, en de meeste mensen dat helemaal niet mooi vinden als het zo overdreven gedaan is.
En erger nog in het dagelijks leven praten ze amper met elkaar maar op fb regent het complimentjes
Yildizlar2 schreef:
18-06-2021 18:24
En erger nog in het dagelijks leven praten ze amper met elkaar maar op fb regent het complimentjes

Ja, want dan krijgen ze misschien ook wel zo'n belangrijke like en complimenten terug. Best sneu. Maar ja, ik heb alleen maar insta om me te ergeren. Da's nog sneuer.
Ik kan dit topic niet meer lezen voordat ik eerst naar de wc ben geweest en mijn blaas echt poepie leeg is.

:HA:
cassata schreef:
18-06-2021 16:58
Afbeelding

Misschien is het wel hun droom om uiteindelijk op hun jeugdidool te lijken...
O_O :HA:
Nou sprekend toch? Kleine oogjes, bolle wangetjes, kaarsrechte vreetstenen... Het lijkt wel alsof ze hem allemaal willen zijn.
Inderdaad treffende gelijkenis vooral die ogen die niet meer open lijken te kunnen als ze lachen .
Treffend, cassata!
Inderdaad, dat plaatje, Cassata
Ach ik gok dat Saar en Dré een badkamer geritseld hebben
sakamanga schreef:
18-06-2021 18:21
Ik heb begrepen dat het een 'look' is. Het laat zien dat je geld hebt.
Een vriend van me vergeleek het met die tattoo mensen met felgekleurd haar en overal piercings en tattoos op hun gezicht. Ze WILLEN er zo uitzien.
Wat ik niet begrijp aan de ingrepen die de moeder van Sarah heeft ondergaan, is dat je nog steeds rimpels naast de ogen ziet (niet dat ik dat storend vind).
Is het doel dan niet rimpelloos te zijn???
De toekomst is niet meer wat het was
Monique zit nu bij het Amsterdamse zomer concert.
Vorig jaar zat ze er voor André.

Ik was er zelf niet gelijk weer naartoe gegaan de eerste avond dat het is.
Komt ook best kinderachtig over.
Benieuwd of ze er ook is als André optreed :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven