Mode & Beauty alle pijlers

Kort rokje, welke halslijn?

25-06-2021 01:49 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel. In principe staat een v hals me mooier ivm redelijk grote borsten maar op de 1 of andere manier vind ik het icm een wat korter rokje snel te bloot. Vind iets met een hoge hals dan net wat meer in balans ofzo. Hoe doen jullie dat?
Ik zelf hou van boothals.
Boothals inderdaad bij een kort rokje, of cold shoulder. Of rond je nek strak en dan zonder schouders, geen idee hoe dat heet haha

Of in de winter een wijdvallende col
Of gewoon wel een v-hals maar niet zo'n diepe?
Een V-hals kan in mijn optiek prima met een kort rokje. Echter aangezien je naar tips/ andere ideeen vraagt.

Ik zelf vind boothals mooi vanwege de vrouwelijke halslijn die dan mooi geaccentueerd kan worden. De sleutelbeenderen en de hals vallen meer op.
Of shirt dat een beetje schouder laat zien maar die verder niet laag valt. Dat soort shirts droeg ik vaak met een shortje, maar een rokje kan natuurlijk ook Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Jufjoke schreef:
25-06-2021 06:42
Of gewoon wel een v-hals maar niet zo'n diepe?
Dit ja. Je hebt ook wel minder diepe v’s. Ik draag overigens zelf met een grote cup ook wel tops met een hoge ronde hals. Off-shoulder zou ik minder snel doen vanwege de bh-bandjes en een col in wat voor vorm dan ook staat me voor geen meter.
Een boothals doe ik zelf ook, maar ik weet niet of dat met grote borsten het resultaat geeft wat je voor ogen hebt. Die heb ik namelijk niet.

Wat ik doe in zulke situaties is op Pinterest kijken naar bijvoorbeeld 'outfit short skirt'. Zoek dan plaatjes van mensen met jouw figuur en je ziet vanzelf wat je mooi vindt of juist niet.
Ik draag korte rokjes/jurkjes eigenlijk alleen met een dekkende legging eronder, dan maakt de halslijn me niet zoveel uit. Anders vind ik het ook al snel te bloot en zou ik kiezen voor een redelijk nauwsluitende hals of lage col, tenzij de mussen van het dak vallen natuurlijk. :-)
amby schreef:
25-06-2021 09:29
Ik draag korte rokjes/jurkjes eigenlijk alleen met een dekkende legging eronder, dan maakt de halslijn me niet zoveel uit. Anders vind ik het ook al snel te bloot en zou ik kiezen voor een redelijk nauwsluitende hals of lage col, tenzij de mussen van het dak vallen natuurlijk. :-)
:"-(
Wat is een korter rokje in jouw optiek? Want misschien valt het reuze mee.. Ik draag zelf van shirts met een ronde hals en ook gewoon singlets op kortere rokjes. Maar ik heb kleine borsten dus echt geen idee hoe moeilijk het allemaal kan zijn. Ik denk dat een vhals best kan, als het maar niet super diep is.
V-hals en een kort rokje klinkt mij nog niet echt te bloot in de oren eerlijk gezegd. Ik draag zelfs weleens een topje met spaghettibandjes!
Sjulia schreef:
25-06-2021 09:31
Ja, hier moest ik ook even om huilen. Met een brok in mijn keel slik ik maar eens.
Ook met grotere borsten zou een V-hals moeten kunnen lijkt me.
Ttroeteltje schreef:
25-06-2021 09:47
Ja, hier moest ik ook even om huilen. Met een brok in mijn keel slik ik maar eens.
Oh gawd, los van dat jullie echt eens moeten kappen met het huilen om de kledingkeuzes van anderen, ‘mag’ een thermolegging met laarzen in de winter nou ook al niet meer?

Jullie moeten het helemaal zelf weten hoor, maar ergens tussen met onveilig voelen vanwege sissende/fluitende mannen en ‘oeps’ momenten van mensen die m’n ondergoed zagen nadat m’n rok besloot op te kruipen, heb ik besloten om m’n benen te bedekken met thermo/sport leggings, thermo maillots, of 80 den panties wanneer ik iets draag wat pak ‘m beet hoger dan halverwege m’n bovenbeen eindigt.
amby schreef:
25-06-2021 10:01
Oh gawd, los van dat jullie echt eens moeten kappen met het huilen om de kledingkeuzes van anderen, ‘mag’ een thermolegging met laarzen in de winter nou ook al niet meer?

Jullie moeten het helemaal zelf weten hoor, maar ergens tussen met onveilig voelen vanwege sissende/fluitende mannen en ‘oeps’ momenten van mensen die m’n ondergoed zagen nadat m’n rok besloot op te kruipen, heb ik besloten om m’n benen te bedekken met thermo/sport leggings, thermo maillots, of 80 den panties wanneer ik iets draag wat pak ‘m beet hoger dan halverwege m’n bovenbeen eindigt.
Die versie bedoel je? Ja, die is helemaal prima.
Ik dacht dat je nu, met blote benen en blote armen een legging onder je rok aantrekt.
amby schreef:
25-06-2021 10:01

Je hebt helemaal gelijk! Ik draag rokjes ook vaak met legging en daar is niks mis mee. Het is maar net waar we ons zelf fijn bij voelen toch?

waarom altijd die rare reacties als iemand een legging onder een rok of jurk wil dragen?
Ttroeteltje schreef:
25-06-2021 09:48
Ook met grotere borsten zou een V-hals moeten kunnen lijkt me.
Met grotere borsten staat n boothals altijd beter .of n diepe lage V.
Hoog aangesloten maakt dikker.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
chrisjoh schreef:
25-06-2021 10:10
Met grotere borsten staat n boothals altijd beter .of n diepe lage V.
Hoog aangesloten maakt dikker.
Hoge V of hoge ronde hals vind ik persoonlijk niet zo mooi. Ik vind lager uitgesneden eigenlijk veel mooier. Niet een ordinair decolleté, maar je mag best een beetje laten zien wat je hebt. Of die borsten groot of klein zijn.

En ja, iedereen mag aantrekken wat hij wil. Helemaal waar. Dus ook een legging onder een rokje. Maar uitzien doet het gewoonweg echt niet. En dat mag dan ook best gezegd worden.
Onder een zomerrokje staat een legging gewoon zo sullig! Net als een T-shirt onder een jurkje met spaghettibandjes, gedragen door iemand van 30+. Tuttig. In de winter is het natuurlijk een heel ander verhaal.
Ik draag vaak een watervalhals.
Sjulia schreef:
25-06-2021 09:31
Welnee. Gewoon dikke denier. Ergo: winter-outfit. Dan kan je rokje net iets korter.
Sjulia schreef:
25-06-2021 10:24
Onder een zomerrokje staat een legging gewoon zo sullig! Net als een T-shirt onder een jurkje met spaghettibandjes, gedragen door iemand van 30+. Tuttig. In de winter is het natuurlijk een heel ander verhaal.
Ik heb vandaag gewoon een ‘legging’ aan.
Nog veel erger eigenlijk: een afgeknipte bamboemaillot, omdat ik het anders te koud vind. En mijn jurk is een all-round jurk.
Afbeelding
Een kort rokje met daaronder een legging zou ik echt echt niet aanraden. Tenzij je onder de 14 bent misschien. Ga daarna gewoon voor een panty, of niks.

Al helemaal uit den boze: en witte legging

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven