Mode & Beauty alle pijlers

Kort rokje, welke halslijn?

25-06-2021 01:49 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel. In principe staat een v hals me mooier ivm redelijk grote borsten maar op de 1 of andere manier vind ik het icm een wat korter rokje snel te bloot. Vind iets met een hoge hals dan net wat meer in balans ofzo. Hoe doen jullie dat?
Sjulia schreef:
25-06-2021 11:18
Afbeelding
En ik zit zo ook nog gewoon op mijn werk :-D :muziek:
Sjulia schreef:
25-06-2021 09:32
Wat is een korter rokje in jouw optiek? Want misschien valt het reuze mee.. Ik draag zelf van shirts met een ronde hals en ook gewoon singlets op kortere rokjes. Maar ik heb kleine borsten dus echt geen idee hoe moeilijk het allemaal kan zijn. Ik denk dat een vhals best kan, als het maar niet super diep is.
Ik heb zelf grote borsten en herken het 'probleem' van TO. Je ziet er al snel uit als een bimbo. Ronde hals maakt extra vol, koltrui al helemaal. De bhbandjes zijn breder waardoor sommige modellen ook geen optie zijn.
Ik draag vaak een hemdje zodat de inkijk minder is.
Iedereen moet natuurlijk dragen wat ‘ie wil. Maar dit is een forum, en dan zeggen mensen dus ook wat ze daar van vinden. Ik vind een legging onder een rok, winter of zomer, geen gezicht. Dan zou ik eerder voor een dikkere panty kiezen.

Maar als ik je op straat zie lopen in je legging met rok, dan ga ik je echt niet uit staan lachen of nawijzen. Waarschijnlijk valt het me niet eens op, ik ben verder niet bezig met wat anderen dragen. Maar hier hebben we het er toch over (hoewel de legging een zijweggetje is).

Ik begrijp niet waarom iedereen daar altijd zo beledigd over doet. Ik draag weer andere dingen die niet iedereens keuze zijn. Dat weet je toch zodra je kleren aantrekt en de deur uitstapt?
anoniem_404358 wijzigde dit bericht op 25-06-2021 12:15
0.21% gewijzigd
Ik vind bij een grotere boezem een 'waterval halslijn' vaak ontzettend mooi staan.

Afbeelding
oudblond wijzigde dit bericht op 25-06-2021 12:15
11.18% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Blouseshirt.

Is moeilijk ordinair te dragen en heb je toch een V-tje.
Legging onder een rok of jurk vind ik iets voor gereformeerden, islamieten of 50+ers die in de jaren ..90?.. zijn blijven steken.
Ttroeteltje schreef:
25-06-2021 10:05
Die versie bedoel je? Ja, die is helemaal prima.
Ik dacht dat je nu, met blote benen en blote armen een legging onder je rok aantrekt.
Met blote benen rondlopen vind ik heerlijk, zal echt geen lange broek/legging/maillots/dikke panty aantrekken als het weer daar niet om vraagt. Maar bij heet weer trek ik dus geen minirok aan, omdat ik me daar niet comfortabel in voel. Dan worden het shorts, of iets wat tenminste tot op de knie komt. Maar draag (misschien ironisch) vaak mini als het koud is (met thermolegging) en maxi als het warm is (luchtig en beschermend tegen de zon). :D
Ttroeteltje schreef:
25-06-2021 10:16
En ja, iedereen mag aantrekken wat hij wil. Helemaal waar. Dus ook een legging onder een rokje. Maar uitzien doet het gewoonweg echt niet. En dat mag dan ook best gezegd worden.
Denk dat het prima is in dit soort topics te zeggen wat je wel en niet mooi vindt, er wordt immers expliciet om gevraagd. Maar het is uiteindelijk maar smaak en wat modetrends en geen universele waarheid, alhoewel veel mensen dat vaak wel zo voelen als het gaat over leggings of broques. :biggrin: Maar uiteindelijk gaat het om waar je je lekker in voelt, en dat moedig ik liever aan dat het specifiek wel of niet dragen van iets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven