Ik lijk wel een puber!
dinsdag 17 augustus 2021 om 13:39
Jeetje 53 en helemaal van de wap... 30 jaar geleden kortstondig iets met een vriend gehad die toch vond dat we beter vrienden konden blijven.. Daarna inderdaad vrienden gebleven door diverse relaties heen, samen met gezinnen op vakantie oa, meerdere momenten gehad waarop er bijna iets tussen ons gebeurde. Ik ben in 2020 gescheiden, hij daarna... Nu zijn we allebei vrij en ben ik al wat verder in dat proces dan hij. En ineens stonden we te zoenen vorige week op een feestje en dat was zo verwarrend.. tuurlijk was er drank in het spel..Hij refereerde ook aan die momenten waarop we niet gezoend hebben (omdat het niet kon) maar hij geeft ook aan nog even tijd nodig te hebben (wat ik snap, had ik ook net na de scheiding) en het houdt nogal wat in... wat te denken van ex-partners, wederzijdse kinderen.. ik laat het even maar het is wel enorm verwarrend.... Mijn gevoel zegt dat het wel goed zit maar er is altijd zo'n knagend monstertje dat zegt... het is niet wat het lijkt...
anoniem_65031b41a9b5e wijzigde dit bericht op 17-08-2021 17:02
0.41% gewijzigd
dinsdag 17 augustus 2021 om 17:27
Ik snapte het wel hoor, ik kon het alleen niet laten.Spicyink68 schreef: ↑17-08-2021 17:03dank je voor de alertheid Jufjoke,.. ik bedoelde uiteraard 30 jr geleden
Lekker van genieten!
dinsdag 17 augustus 2021 om 17:28
dinsdag 17 augustus 2021 om 17:32
Heb ik ingevuld. Hij komt uit een enorme vechtscheiding en snap zijn hang naar nog ff geen hectiek goed... Als je dus eigenlijk al 30 jaar elkaar niet uit je hoofd krijgt moet een paar maanden langer ook niet uitmaken om het dan in 1x goed te doen of ben ik dan te rationeel. Ik vond het zelf best bizar dat het ineens uit het niets gebeurde dus misschien is het dat.
anoniem_65031b41a9b5e wijzigde dit bericht op 17-08-2021 17:35
14.33% gewijzigd
dinsdag 17 augustus 2021 om 17:36
Ik vind van niet, maar of hij dat ook zo voelt en ziet.. en je opende een topic met een reden, ik denk probeer even dat negatieve stemmetje te raden naar aanleiding van je OP.Spicyink68 schreef: ↑17-08-2021 17:32Heb ik ingevuld. Hij komt uit een enorme vechtscheiding en snap zijn hang naar nog ff geen hectiek goed... Als je dus eigenlijk al 30 jaar elkaar niet uit je hoofd krijgt moet een paar maanden langer ook niet uitmaken om het dan in 1x goed te doen of ben ik dan te rationeel.
dinsdag 17 augustus 2021 om 17:36
Omdat het iemand is die al heel lang in mijn hart zit... het is niet zomaar iemand.. van goede vriend naar...
dinsdag 17 augustus 2021 om 17:37
Als hij uit een vecht-scheiding komt zou ik erop rekenen dat het ook over een half jaar of een jaar nog gedonder gaat geven.Spicyink68 schreef: ↑17-08-2021 17:32Heb ik ingevuld. Hij komt uit een enorme vechtscheiding en snap zijn hang naar nog ff geen hectiek goed... Als je dus eigenlijk al 30 jaar elkaar niet uit je hoofd krijgt moet een paar maanden langer ook niet uitmaken om het dan in 1x goed te doen of ben ik dan te rationeel. Ik vond het zelf best bizar dat het ineens uit het niets gebeurde dus misschien is het dat.
Zeker als jullie allemaal bevriend waren.
Ik hoor ex al iets roepen als "zie je wel, je bedondert mij al 30 jaar met haar".
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
dinsdag 17 augustus 2021 om 17:44
Dank voor jullie reacties, de vechtscheiding .. daar geef ik haar alle credits voor helaas (geld, geld boven de kinderen). Mijn ex zal er geen moeite mee hebben.. en ja er zullen mensen zijn die zeggen ha... zie je wel.. maar dat is het leven nu eenmaal.. Ik heb wel besloten om voor mijn eigen geluk te gaan.. Altijd gedacht dat wij uiteindelijk samen oud zouden worden.. maar makkelijk (en duidelijk) is anders..
dinsdag 17 augustus 2021 om 17:47
Spicyink68 schreef: ↑17-08-2021 17:44Dank voor jullie reacties, de vechtscheiding .. daar geef ik haar alle credits voor helaas (geld, geld boven de kinderen). Mijn ex zal er geen moeite mee hebben.. en ja er zullen mensen zijn die zeggen ha... zie je wel.. maar dat is het leven nu eenmaal.. Ik heb wel besloten om voor mijn eigen geluk te gaan.. Altijd gedacht dat wij uiteindelijk samen oud zouden worden.. maar makkelijk (en duidelijk) is anders..
Je legt wel een hele hoge druk en heel grote verwachtingen op wat 'dit' is. Voorlopig hebben jullie alleen 1 keer gezoend en wil hij 'rust'.
dinsdag 17 augustus 2021 om 17:48
Nou, hij was er zelf ook bij he. En als je iets duurzaams wil opbouwen, die ex is wel de moeder van zijn kinderen dus als je haar niet respecteert dan kan dat weerslag op de kinderen hebben.Spicyink68 schreef: ↑17-08-2021 17:44Dank voor jullie reacties, de vechtscheiding .. daar geef ik haar alle credits voor helaas (geld, geld boven de kinderen).
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
dinsdag 17 augustus 2021 om 17:52
Sorry, ik kan het ook niet laten!
Want ik vind dat ze het wel goed verwoordt.
Ik heb 30 jaar geleden héél kort (vb 2 maand) iets met een man gehad. En toen zijn we gestopt.
Die kortstondig wijst toch op de lengte van de relatie en niet dat 30 jaar kort geleden is.
Of zie ik dit totaal verkeerd?
On topic: TO, niet overal spoken zien want dan blijf je helemaal alleen achter.
Ik ken een vriendengroep (waar ik gelukkig niet bij hoor) van 3 koppels. En iedereen heeft al met iedereen gewoond!
Geniet van de man die je 30 jaar geleden al hebt 'uitgeprobeerd'.
anoniem_653cd36ee8f8d wijzigde dit bericht op 17-08-2021 17:57
0.21% gewijzigd
dinsdag 17 augustus 2021 om 17:56
Jeetje, doe niet zo aangebrand. Heb ik je iets aangedaan? Waarom meteen zo met middelvingers gaan strooien? Het was een grapje. Jij vindt het duidelijk geen geslaagd grapje, maar ik vind deze reactie wel heel erg onvriendelijk en onnodig.mammezel schreef: ↑17-08-2021 17:52Sorry, ik kan het ook niet laten!![]()
Want ik vind dat ze het wel goed verwoordt.
Ik heb 30 jaar geleden héél kort (vb 2 maand) iets met een man gehad. En toen zijn we gestopt.
Die kortstondig wijst toch op de lengte van de relatie en niet dat 30 jaar kort geleden is.
Of zie ik dit totaal verkeerd.
anoniem_677a6b2c79b65 wijzigde dit bericht op 17-08-2021 18:11
0.08% gewijzigd
dinsdag 17 augustus 2021 om 18:00
Maar jufjoke toch! Het was niet slecht bedoeld. Ook een plagerijtje van mij. Tuurlijk dat het ook van jou een grapje was en daar ging ik weer op verder.
Komop zeg! En aangebrand? Helemaal niet hoor.
Maar mag ik vragen mijn post even opnieuw te quoten? Ik heb er namelijk een dikke dt-fout in staan.
Bedankt Jufjoke!
Komop zeg! En aangebrand? Helemaal niet hoor.
Maar mag ik vragen mijn post even opnieuw te quoten? Ik heb er namelijk een dikke dt-fout in staan.
Bedankt Jufjoke!
dinsdag 17 augustus 2021 om 18:04
Spicyink68 schreef: ↑17-08-2021 17:44Dank voor jullie reacties, de vechtscheiding .. daar geef ik haar alle credits voor helaas (geld, geld boven de kinderen). Mijn ex zal er geen moeite mee hebben.. en ja er zullen mensen zijn die zeggen ha... zie je wel.. maar dat is het leven nu eenmaal.. Ik heb wel besloten om voor mijn eigen geluk te gaan.. Altijd gedacht dat wij uiteindelijk samen oud zouden worden.. maar makkelijk (en duidelijk) is anders..
En dat zou ik dus niet doen, hij was daar zelf bij, als dat al het hele verhaal is.
En wat een druk, ik denk dat allemaal wel eens tegen kan gaan vallen zo.
anoniem_404927 wijzigde dit bericht op 17-08-2021 18:04
0.08% gewijzigd